ze zouden voortplanten moeten verbieden.....de hele wereld is al vertiefd en veel te volquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zal Hamilton zich nog voortplanten?
Kan hij mentaal niet aan, dat betekend dat iemand anders meer aandacht dan hem krijgtquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Get in there Lewis!quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb twee kinderen. Sue me.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze zouden voortplanten moeten verbieden.....de hele wereld is al vertiefd en veel te vol
en ja, ik draag er al aan bij, heb de zooi door laten knippen
Rare namen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb twee kinderen. Sue me.
Alleen bij gelovigen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:25 schreef Predator40 het volgende:
ze zouden voortplanten moeten verbieden.....
We waren bij 20.00 is een fijne tijd. Nee 15.00 is beter. Niet, 13.00. Nee, ‘smorgens, alleen smaakt dan de bier minder.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:15 schreef R-woud93 het volgende:
Zullen we het wel een beetje ontopic houden?
Lewis natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
We waren bij 20.00 is een fijne tijd. Nee 15.00 is beter. Niet, 13.00. Nee, ‘smorgens, alleen smaakt dan de bier minder.
En toen begon er 1 over kinderen..
Wie gaat er winnen dan?
Taking one for the team.quote:
Dat zegt elke ouder over Lewis.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn boeiender dan Lewis !
Mijn zoontje van 6 kan beter tegen zijn verlies dan Lewis.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Oneens.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
That's what he said.quote:
quote:
Hij heeft andere dingen aan zijn hoofd.quote:Moet Hamilton zich weer schrap zetten? 'Circuit in Canada is erg hobbelig'
Canada is in 2022 weer terug op de F1-kalender. Kevin Magnussen kijkt uit naar de race op het Circuit Gilles Villeneuve, maar waarschuwt wel voor het hobbelige circuit. Het gaat een flinke uitdaging worden met de stijve F1-auto’s van 2022.
https://www.gpblog.com/nl(...)is-erg-hobbelig.html
Dat is nog veel te vaak dus.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik denk dat we fok/f1 een fijne nieuwe dimensie kunnen geven, als we Ham alleen aanhalen als zijn resultaat meer dan 3 posities afwijkt van waar hij moet staan (p6).
Ja, maar mensen willen Lewis verder gooien dan jouw kinderenquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik denk dat we fok/f1 een fijne nieuwe dimensie kunnen geven, als we Ham alleen aanhalen als zijn resultaat meer dan 3 posities afwijkt van waar hij moet staan (p6).
![]()
Wat betreft mijn kinderen: die zijn verder te gooien dan Lewis !
En het harde hoofd van mijn zoonlief tegen zijn onderkaak?quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar mensen willen Lewis verder gooien dan jouw kinderen
geen upgrades en ze gaan de auto hoger zetten dus langzamer.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |