dat betoog hoef je niet te houden want kinderen zijn echt niet "fantastisch" en dat weet je zelf ookquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Klik je zelf even op die vivaforum link?
Ik denk niet dat ik hier mijn “ja maar kinderen zijn fantastisch” betoog mag houden.
Hier soms ook wel tot 4 uur, maar samen is het een tornado idd. Matras op de grond, laptop erbij met hun foute filmpjes en een bak chips, dan zijn ze hier wel stil. Heb je alleen F1 met cocomelon of Paw Patrol op de achtergrondquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die van 1,5 slaapt tot half 3/3. Die van 2,5 is alleen best te pruimen. In combi met de eerstgenoemde doet hij zijn naam, die hij deelt met de Egyptische god vd chaos, eer aan !
Vind de logistiek er achter ook altijd zo tof om te zien. Ze bouwen het zelf op in luchtvracht ULD's en ieder gaatje is gevuld. Zelfs in het correcte contour (vorm).quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:30 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe beelden.
[ afbeelding ]
ik ben meer van vaste tijden, dat je met tijdzones te maken hebt ok maar het is nu wel een rommeltje met kwalificatie op steeds andere tijdenquote:
Agreed.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben meer van vaste tijden, dat je met tijdzones te maken hebt ok maar het is nu wel een rommeltje met kwalificatie op steeds andere tijden
Hm.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat betoog hoef je niet te houden want kinderen zijn echt niet "fantastisch" en dat weet je zelf ook
maar je krijgt er zoveel voor terugik snap het
Volgens mij zijn ze daar actief mee aan het experimenteren, omdat voorheen de kwalificatie vaak onder heel andere condities gereden werd dan de race. Door de kwalificatie later te doen, hopen ze dat de baan er wat representatiever bij ligt.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben meer van vaste tijden, dat je met tijdzones te maken hebt ok maar het is nu wel een rommeltje met kwalificatie op steeds andere tijden
Dan maakt het des te vreemder dat ze de kwalificatie van Bakoe om 16:00 hebben gedaan, terwijl de race om 13:00 begon.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar actief mee aan het experimenteren, omdat voorheen de kwalificatie vaak onder heel andere condities gereden werd dan de race. Door de kwalificatie later te doen, hopen ze dat de baan er wat representatiever bij ligt.
Met alle respect. Dat klopt niet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hm.
Laat ik het zo stellen:
Van alle mogelijkheden die er zijn om je vrije tijd te verkloten zijn kinderen een van de beste opties.
Natuurlijk blijft er wel het dingetje vrije tijd verkloten.
Het gaat mij over waar je de tijd liever aan kwijt bent.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met alle respect. Dat klopt niet.
Mijn vader was een groot man (figuurlijk, niet fysiek) en hierbij citeer ik hem: "de vrouw is de grootste berover van de mannelijke vrijheid".
1,5 uur aandacht bij paw patrol, die zijn vast ouder dan 3quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier soms ook wel tot 4 uur, maar samen is het een tornado idd. Matras op de grond, laptop erbij met hun foute filmpjes en een bak chips, dan zijn ze hier wel stil. Heb je alleen F1 met cocomelon of Paw Patrol op de achtergrond
Niet dissen met Pawpatrol. Ze zijn al onderweg. Tenminste, als er een probleem is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
1,5 uur aandacht bij paw patrol, die zijn vast ouder dan 3
Ik zei niet dat ze de complete 1.5 uur stil zijn he.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
1,5 uur aandacht bij paw patrol, die zijn vast ouder dan 3
Oeps.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het gaat mij over waar je de tijd liever aan kwijt bent.
Ik mis het realisme. Ik zit te wachten op de aflevering Chase en de dodelijke kettingbotsing op de A4.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet dissen met Pawpatrol. Ze zijn al onderweg. Tenminste, als er een probleem is.
niet alleen je vrije tijd, ook je bankrekeningquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hm.
Laat ik het zo stellen:
Van alle mogelijkheden die er zijn om je vrije tijd te verkloten zijn kinderen een van de beste opties.
Natuurlijk blijft er wel het dingetje vrije tijd verkloten.
Zal Hamilton zich nog voortplanten?quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:56 schreef Tarado het volgende:
is er nog een mod ook hier? ben wel klaar met die klagende ouders
Zijn pa wel, maar klagende kinderen die racen zal hier wel weer okee zijn denk ik dan.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zal Hamilton zich nog voortplanten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |