O, dat doe ik al 22 jaar en daar blijf ik gewoon mee doorgaan, hoorquote:Op maandag 20 juni 2022 21:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh jee, zeg je nu iets positiefs over Amsterdam op Fok!? Dit wordt je niet in dank afgenomen vrees ik.
Ik ging voor de grap eens kijken, maar de website van een van die meisjes lag er direct uit toen de bedrijfsnaam in beeld kwam.quote:
Eens!quote:Op maandag 20 juni 2022 21:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De Javastraat is wel echt een leuke straat. En hun oude huis vind ik ook heel leuk. Wel klein.
Leuk stukje (wijk) idd.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De Javastraat is wel echt een leuke straat. En hun oude huis vind ik ook heel leuk. Wel klein.
Heerlijke falafel daar!quote:
Gratis showmodelletje? Want iedere keuken showroom wil daar nu natuurlijk vanaf.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:54 schreef Guppy het volgende:
Hebben ze er nou serieus een gasstel in gezet??
Ik vind 'm mooier dan die groene van laatstquote:Op maandag 20 juni 2022 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou nooit voor deze keuken kiezen maar eerlijk is eerlijk, ik voel de zee en het surfen wel.
Ja, en dan nog zo’n klein onhandig dingquote:Op maandag 20 juni 2022 21:54 schreef Guppy het volgende:
Ik vind het niet mooi maar gezien de oude woning is dit echt hun stijl. Erg leuk, zeker omdat ze er zo blij mee zijn.quote:
Geen ronde boog bij de keukenquote:
Bogenquote:
Gelukkig niet.quote:
En ook nog een 60cmquote:Op maandag 20 juni 2022 21:54 schreef Guppy het volgende:
dat verklaart wel waarom doe launchset naar de voortuin is verhuisdquote:Gelegen op het noordoosten bereikbaar via achterom
Geen idee waar dit over gaat, heb dit weleens een stukje gezien maar vond het echt een saai kutprogrammaquote:
Die mensen hadden 20k voor de verbouwing. Daar koopt een normaal persoon geen keuken en badkamer voor. En al helemaal geen klusser die doorgangen verbreed enz.quote:Op maandag 20 juni 2022 23:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En ook nog een 60cmfucking klein. En die wasbak is niet verzonken in het werkblad. Dus altijd zo'n irritante rand waardoor je niets in de wasbak kunt schuiven
dat is het ook maar toch kijk ik altijd met veel plezierquote:Op dinsdag 21 juni 2022 02:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat, heb dit weleens een stukje gezien maar vond het echt een saai kutprogramma
Twee lesbo's, vandaar die 'scharen' opmerkingquote:Op dinsdag 21 juni 2022 02:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Geen idee waar dit over gaat, heb dit weleens een stukje gezien maar vond het echt een saai kutprogramma
Slim gestyled voor de verkoop, veel beter dan hun eigen inrichting.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap niet waar de hoge eisen vandaan komen die menig landgenoot aan keukens stelt. Het is niet alsof we bekend staan om onze culinaire kwaliteiten.quote:Op maandag 20 juni 2022 23:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En ook nog een 60cmfucking klein. En die wasbak is niet verzonken in het werkblad. Dus altijd zo'n irritante rand waardoor je niets in de wasbak kunt schuiven
Sprak ooit een ontwerper voor Boretti. De doelgroep van Boretti hoeft niet te kunnen koken, ze moeten het kunnen betalen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik snap niet waar de hoge eisen vandaan komen die menig landgenoot aan keukens stelt. Het is niet alsof we bekend staan om onze culinaire kwaliteiten.
Een keuken is een modetrend he.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik snap niet waar de hoge eisen vandaan komen die menig landgenoot aan keukens stelt. Het is niet alsof we bekend staan om onze culinaire kwaliteiten.
Opstaand randje wasbak is wel echt een mega irritante hoor. In het verleden gehad. Niks kan je van je aanrecht in de wasbak schuiven (broodkruimels of anderszinsquote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hmm, klinkt toch weer erg kritisch. Ze hadden te veel harde eisen en lijken dat wel te weten maar nog steeds niet echt te accepteren.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 14:31 schreef Benny het volgende:
Uit het "Zo is het nu met..."-verhaaltje kan ik toch wel een beetje twijfel halen... De tuin is nog wel een reden om te verhuizen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-nu-met-dyan-en-vera
Vind je het erg kritisch klinken? Ik vind dat nogal meevallen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hmm, klinkt toch weer erg kritisch. Ze hadden te veel harde eisen en lijken dat wel te weten maar nog steeds niet echt te accepteren.
ik ook eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vind je het erg kritisch klinken? Ik vind dat nogal meevallen, eigenlijk.
Amsterdam. Erg gewilde plek om te wonen. Enkele tienduizenden euro's overbieden in de huidige markt is er niks bij. Zeker met het huisje wat ze aanboden.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
Leuke meiden en goed gelukt, ik snapte alleen het extra budget verhaal niet.
Moet je dan in zo`n hondenhok blijven wonen? Binnenruimte lijkt mij belangrijker en nu in Castricum zit je met 15 min op het strand.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:20 schreef Benny het volgende:
Ze hadden aan de Javastraat ook wel een dondersmooi tuintje zo op het dak met uitzicht over Oost. Dan valt een tuintje op het zuiden, waar de wens op het noorden was en van drie kanten hoge tegelmuren ook wel erg tegen.
Ik had het idee dat ze dit huurden? Je hoorde daar verder niks over.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Amsterdam. Erg gewilde plek om te wonen. Enkele tienduizenden euro's overbieden in de huidige markt is er niks bij. Zeker met het huisje wat ze aanboden.
Hij heeft wel te koop gestaan op Funda... Maar geen idee of het ook hun eigendom wasquote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze dit huurden? Je hoorde daar verder niks over.
Dit was hem:quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:22 schreef Guppy het volgende:
[..]
Hij heeft wel te koop gestaan op Funda... Maar geen idee of het ook hun eigendom was
Misschien wel van Vera, want de notaris zei iets over dat de een meer inbracht dan de ander?
Kritisch niet. Wel uit verhouding met hun 1e budget.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vind je het erg kritisch klinken? Ik vind dat nogal meevallen, eigenlijk.
NIet iedereen kan dat goed inschatten. Bovendien denken veel mensen die uit Amsterdam komen dat het daarbuiten prijsschieten is voor kleine prijsjes. Maar dat gaat ook niet meer op.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kritisch niet. Wel uit verhouding met hun 1e budget.
Vind je? Ik heb zelf in Oost op drie hoog gewoond met toegang tot een dakterras. Meestal woei het er hard. Op bepaalde momenten was het wel leuk er gebruik van te kunnen maken, bijvoorbeeld met Oud en Nieuw. Maar ik zou liever een tuintje hebben zoals ze nu hebben, beschut en op de begane grond.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:20 schreef Benny het volgende:
Ze hadden aan de Javastraat ook wel een dondersmooi tuintje zo op het dak met uitzicht over Oost. Dan valt een tuintje op het zuiden, waar de wens op het noorden was en van drie kanten hoge tegelmuren ook wel erg tegen.
Daar ben ik het wel mee eens. Een dakterras klinkt heel tof, maar zeker bovenop een pand is dat echt geen ideale buitenruimte.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb zelf in Oost op drie hoog gewoond met toegang tot een dakterras. Meestal woei het er hard. Op bepaalde momenten was het wel leuk er gebruik van te kunnen maken, bijvoorbeeld met Oud en Nieuw. Maar ik zou liever een tuintje hebben zoals ze nu hebben, beschut en op de begane grond.
De wens was op het zuiden, en ze hebben op het noordoosten "gekregen".quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:20 schreef Benny het volgende:
Omdat ze naar ik aanneem niet getouwd waren of dat die ene dus meer geld inbracht dan de ander maar bij een scheiding of uit elkaar gaan, de ene dan een schuld had bij de anderquote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:22 schreef Guppy het volgende:
[..]
Hij heeft wel te koop gestaan op Funda... Maar geen idee of het ook hun eigendom was
Misschien wel van Vera, want de notaris zei iets over dat de een meer inbracht dan de ander?
Andere windrichting. Ik bedoelde hetzelfdequote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De wens was op het zuiden, en ze hebben op het noordoosten "gekregen".
Even het einde kijken.quote:
Ja vond ze op het einde nog steeds vervelend, sorryquote:
Nee, is het wat?quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:00 schreef roos94 het volgende:
Kijkt iemand de belgische versie? Dat 1 miljoen euro wijf![]()
Nee.quote:
Ja nou stel dat je daarmee sex hebt. Arme buren hoor.quote:Op maandag 20 juni 2022 22:22 schreef Mrmime het volgende:
Ik ben terug aan het kijken. Leuk huis wel geworden. Roos is qua stemgeluid echt net de zus van Cargamel, echt het geeft me de rillingen
Waar kun je dat kijken?quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:00 schreef roos94 het volgende:
Jazekurrrrrrquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
MWah, ik vind het geen reet aan, maar eh ben jij de Roos van het programma?
Ze bespreekt de afleveringen toch niet inhoudelijk? Ze zegt alleen maar dat de Belgische versie op Videoland staatquote:
Ah thnx, vroeg me al af waar ik de Belgische versie zou kunnen kijken, want die schijnt veel leuker te zijn.quote:
Vind ik echtquote:Op woensdag 22 juni 2022 17:45 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ah thnx, vroeg me al af waar ik de Belgische versie zou kunnen kijken, want die schijnt veel leuker te zijn.
Ja elke keer weer dat budget omhoogquote:Op donderdag 23 juni 2022 09:45 schreef Drass het volgende:
Budget van 370 naar 470, jubeltonnetje genot
Vond ik ook. Dat ene meisje met d'r "fluïde" ook, vreselijk. Dat andere meisje vond ik wel leuk. Dankbaar stel, dat wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja vond ze op het einde nog steeds vervelend, sorry
Wel mooi huis geworden!
Ja, toevallig vorige week begonnen met kijken van de Belgische versie. Meteen beide seizoenen gekeken die op videoland staan. Kijkt lekker weg. Lastige is dus dat je wel snel de volgende aflevering wilt zien omdat ze meerdere stellen volgen die in meerdere afleveringen terug komen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:00 schreef roos94 het volgende:
Dankbaar vond ik ook randje met het gemopper over hoe lang het duurde enzo... ja op moment dat Martijn kwam melden dat ze een huis hadden en toen ze het huis zagen wel, maar voor die tijd was mijn allergie al torenhoog gewordenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:53 schreef DjVero het volgende:
[..]
Vond ik ook. Dat ene meisje met d'r "fluïde" ook, vreselijk. Dat andere meisje vond ik wel leuk. Dankbaar stel, dat wel.
Ook, maar haar uitstraling bbrrquote:Op maandag 27 juni 2022 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze heeft wat moeite met hem uit laten praten
Nou echt he, dat allereerste filmpjequote:Op maandag 27 juni 2022 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze heeft wat moeite met hem uit laten praten
Meerdere keren bezichtiging enquote:Op maandag 27 juni 2022 20:44 schreef GrumpyFish het volgende:
Man man man. Aan de eisen en budget te zien, hebben ze zelf nog nul komma nul zelf op Funda gekeken...
Kloptquote:Op maandag 27 juni 2022 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meerdere keren bezichtiging en
5x geboden toch?
We zapten even te laat in. Ik zag 550k, 200m2 en de gewenste plaatsen en trok mijn conclusie.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meerdere keren bezichtiging en
5x geboden toch?
Die 200m2 is voor de tuin, vandaar ook de interland opmerkringquote:Op maandag 27 juni 2022 20:47 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
We zapten even te laat in. Ik zag 550k, 200m2 en de gewenste plaatsen en trok mijn conclusie.
quote:Op maandag 27 juni 2022 20:50 schreef CrushedTinBox het volgende:
Daar tegenover is toch gewoon een grasveldje waar gespeeld kan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |