Oh jee, zeg je nu iets positiefs over Amsterdam op Fok!? Dit wordt je niet in dank afgenomen vrees ik.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De Javastraat is wel echt een leuke straat. En hun oude huis vind ik ook heel leuk. Wel klein.
O, dat doe ik al 22 jaar en daar blijf ik gewoon mee doorgaan, hoorquote:Op maandag 20 juni 2022 21:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh jee, zeg je nu iets positiefs over Amsterdam op Fok!? Dit wordt je niet in dank afgenomen vrees ik.
Ik ging voor de grap eens kijken, maar de website van een van die meisjes lag er direct uit toen de bedrijfsnaam in beeld kwam.quote:
Eens!quote:Op maandag 20 juni 2022 21:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De Javastraat is wel echt een leuke straat. En hun oude huis vind ik ook heel leuk. Wel klein.
Leuk stukje (wijk) idd.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heerlijke falafel daar!quote:
Gratis showmodelletje? Want iedere keuken showroom wil daar nu natuurlijk vanaf.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:54 schreef Guppy het volgende:
Hebben ze er nou serieus een gasstel in gezet??
Ik vind 'm mooier dan die groene van laatstquote:Op maandag 20 juni 2022 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou nooit voor deze keuken kiezen maar eerlijk is eerlijk, ik voel de zee en het surfen wel.
Ja, en dan nog zo’n klein onhandig dingquote:Op maandag 20 juni 2022 21:54 schreef Guppy het volgende:
Hebben ze er nou serieus een gasstel in gezet??
Ik vind het niet mooi maar gezien de oude woning is dit echt hun stijl. Erg leuk, zeker omdat ze er zo blij mee zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |