SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat kost een huisje daar gemiddeld?quote:Op maandag 13 juni 2022 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Na welvarend Slovenië is het zuiden van Hongarije wel weer echt oostblok
Straks nog een overstap naar de knollenwagen?quote:Op maandag 13 juni 2022 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Afijn, weer omgerangeerd en we gaan nu verder als intercity Citadella.
Nee, het is een directe trein. Kwart voor vijf mag ik eruitquote:Op maandag 13 juni 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks nog een overstap naar de knollenwagen?
Ga je naar Budapest of naar het huis van je vader?quote:Op maandag 13 juni 2022 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is een directe trein. Kwart voor vijf mag ik eruit
Budapestquote:Op maandag 13 juni 2022 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ga je naar Budapest of naar het huis van je vader?
quote:Experts think female animals are driven to have sex with male suitors outside and inside their group to confuse paternity, which has the effect of protecting their young and may co-opt male partners into babysitting and caring for their young
Erg netjes.quote:Wij hebben goed nieuws 😃 We nemen de buizen graag weer in ons assortiment op. Ze staan inmiddels ook op de website.
Je had mijn vriendin kunnen zijn. Die bestelt het liefst zoveel dat ze 's avonds en de dag erna 's middags kan eten.quote:
Ze heeft nog geen bitterbeen er aan overgehouden.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Er is nog een ding erger dan sushi en dat is oude sushi.
Kan je zelf maken van een paar wc rollen?quote:Op maandag 13 juni 2022 14:24 schreef Ama het volgende:
Wow ik had een grote knaagdierenwebshop drie dagen een berichtje gestuurd waarom ze die populaire buizen voor ratten/fretten niet verkopen en dat dat een tikje gek is want bijna overal te koop. Krijg ik terug:
[..]
Erg netjes.
Samequote:Op maandag 13 juni 2022 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had mijn vriendin kunnen zijn. Die bestelt het liefst zoveel dat ze 's avonds en de dag erna 's middags kan eten.
Die van de lunch kun je prima nog in de avond etenquote:Op maandag 13 juni 2022 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Er is nog een ding erger dan sushi en dat is oude sushi.
Een rat zit al vast met zijn of haar kop als ze het proberen. Wel leuk voor muizen of kleine hamsters. Ratten vinden wcrollen wel leuk om te slopen.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan je zelf maken van een paar wc rollen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet waarom, maar ik vond het wel wat voor @UitStraling ....![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
De eigenaar van het appartement. Hoop ikquote:Op maandag 13 juni 2022 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat er een ontvangstcomité klaar?
quote:Op maandag 13 juni 2022 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Kennen jullie die mop van die Fles die na 10 jaar terug ging naar Narvik om dat mooie stuk met de trein te rijden?
Gisteravond live info gecheckt: trein op tijd.
Vanochtend: same.
Net, onderweg, uurtje voor Narvik: SMS van de spoorwegen. Defect aan het spoor, vervangend busvervoer. Aaargh
Kennen jullie die mop van die Fles die na 10 jaar terug ging naar Narvik om dat mooie stuk met de trein te rijden?
Net, onderweg, uurtje voor Narvik: SMS van de spoorwegen. Defect aan het spoor, vervangend busvervoer. Aaargh
Nog langerquote:Op maandag 13 juni 2022 15:35 schreef Karzai het volgende:
Ik heb twee lange weekenden straks, goed geregeld
Same.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:52 schreef bitterbal het volgende:
had iets te snacken moeten kopen vandaag
Niet als je vrijdag naar het strand wilquote:Op maandag 13 juni 2022 15:52 schreef bitterbal het volgende:
had iets te snacken moeten kopen vandaag
vanwege de zwembandjes?quote:Op maandag 13 juni 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet als je vrijdag naar het strand wil
macciequote:Op maandag 13 juni 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag zin in goedkope hamburgers, van die platte geperste waar je tijdens het bakken al ruikt dat die honderden beesten die erin verwerkt zitten een ongelofelijk kutleven hebben gehad.
Hoeveel ga je er eten?quote:Op maandag 13 juni 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag zin in goedkope hamburgers, van die platte geperste waar je tijdens het bakken al ruikt dat die honderden beesten die erin verwerkt zitten een ongelofelijk kutleven hebben gehad.
Niemand mag meer gekwetst worden, flik je het toch of blijkt achteraf met terugwerkende kracht dat je iemand gekwetst hebt dan cancelen we je.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat lees ik nou weer, The Black Phone zal niet uitgebracht worden in NL vanwege de moord op dat jochie in Limburg.
Drie bescheiden broodjes denk ik maar daar zit het bijeenschraapsel van kwakveel beestjes in meestal.quote:
Hoe vaak heb je zo’n aanval van plebsitus?quote:Op maandag 13 juni 2022 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie bescheiden broodjes denk ik maar daar zit het bijeenschraapsel van kwakveel beestjes in meestal.
quote:Op maandag 13 juni 2022 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je zo’n aanval van plebsitus?
en dan eten?quote:Op maandag 13 juni 2022 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een half uur. En dan metro en bus
Daarom vind ik treinreizen ook zo gruwelijk kut, dat vermoeiende gebonk en lawaai steeds.quote:
Mja, even kijken wat ik doe. Misschien even snel een broodje en vanavond op mijn gemak naar Spar.quote:
Heerlijk geslapen, 10/10.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom vind ik treinreizen ook zo gruwelijk kut, dat vermoeiende gebonk en lawaai steeds.
Met uitzondering van de Shinkansen, dat voelt net alsof je naakt door gesmolten boter heen zwemt.
Nou ja, nu ben ik het wel zat. Maar toch heeft het wel wat.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom vind ik treinreizen ook zo gruwelijk kut, dat vermoeiende gebonk en lawaai steeds.
Met uitzondering van de Shinkansen, dat voelt net alsof je naakt door gesmolten boter heen zwemt.
nog gaan koken?quote:Op maandag 13 juni 2022 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, even kijken wat ik doe. Misschien even snel een broodje en vanavond op mijn gemak naar Spar.
Haagsiequote:Op maandag 13 juni 2022 16:33 schreef Haags het volgende:
Organisatie Parkpop tevreden met 40.000 bezoekers op Malieveld.
In het Zuiderpark waren dat er 250.000
Maar hey, fantastisch joh
@:bitterbal @:liesje1979
Breng d'r nou eens niet zo op slechte ideeënquote:
Waarom bestel jij niet lekker Chinees?quote:Op maandag 13 juni 2022 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Breng d'r nou eens niet zo op slechte ideeën
hmmm ook lekker jaquote:Op maandag 13 juni 2022 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom bestel jij niet lekker Chinees?
Dicht op maandag.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, Buda.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoerenspleetogen ook eigenlijk.
quote:Op maandag 13 juni 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoerenspleetogen ook eigenlijk.
quote:Op maandag 13 juni 2022 16:50 schreef bitterbal het volgende:
budaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat heb je gedaan godverdomme
Omdat die op maandag dicht isquote:Op maandag 13 juni 2022 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een maand lang geen kattengifjes als je toch besteldquote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een maand lang geen kattengifjes als je toch besteld
Krijg je straks wel een goede visluchtquote:Op maandag 13 juni 2022 16:59 schreef UitStraling het volgende:
Slim ook, amper douchen om te besparen dan dan sushi bestellen
dat is makkelijker dan geen sushi etenquote:Op maandag 13 juni 2022 16:59 schreef UitStraling het volgende:
Slim ook, amper douchen om te besparen dan dan sushi bestellen
Vis die is gekweekt in poepwater.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van die vis die de halve wereld over heeft moeten reizen in een boot die een ton diesel verstookt heeft.
Als je dat zo graag zelf wil doen dan doe je dat maarquote:Op maandag 13 juni 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
AH!
Lees je dit grmbl , kan ze zelf opzoeken
Daar heb je niet van terug hequote:Op maandag 13 juni 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat zo graag zelf wil doen dan doe je dat maar
Zal nog eens moeite voor je doenquote:
oeh nicequote:Op maandag 13 juni 2022 17:12 schreef Karzai het volgende:
Weer op de pont naar huis, komt een bootje voorbij
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2022 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou wel troost-sushi bestellen omdat ballie thuis zit nu.
Zonder Cali erbij?quote:Op maandag 13 juni 2022 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou wel troost-sushi bestellen omdat ballie thuis zit nu.
quote:Op maandag 13 juni 2022 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch maar even op de website van Jellismek jezelf aanmelden.
goed pittig, ring of fire de volgende dag?quote:Op maandag 13 juni 2022 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had dit weekend een goede Indiase maaltijd
Jij snapt 'mquote:Op maandag 13 juni 2022 17:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
goed pittig, ring of fire de volgende dag?
Ik wil dit nu.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:52 schreef Karzai het volgende:
ik ga deze bestellen
¤ 29,95Tandoori curry menu
Voor 2 personen
- Lamb curry
- Butter chicken
- 2 pappadums
- Mint saus
- Gemixte salade
- Nan
- Basmati pulao rijst
Ik had gisteren Afghaanse Raane Morg, erg lekker moet ik zeggenquote:Op maandag 13 juni 2022 17:52 schreef Karzai het volgende:
ik ga deze bestellen
¤ 29,95Tandoori curry menu
Voor 2 personen
- Lamb curry
- Butter chicken
- 2 pappadums
- Mint saus
- Gemixte salade
- Nan
- Basmati pulao rijst
Oh dat ken ik niet, wel een keer van die enorme vleesspiezen gegeten bij de Afghaanquote:Op maandag 13 juni 2022 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had gisteren Afghaanse Raane Morg, erg lekker moet ik zeggen
Klinkt ook wel lekker, ik ga nog een keer terug, superleuk tentje, alsof je bij gastvrije mensen op bezoek bent die voor je koken.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, wel een keer van die enorme vleesspiezen gegeten bij de Afghaan
denk dat je er ook wel met 4 van kan etenquote:Op maandag 13 juni 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is voor 2 dus op naar amsterdam
dat seafood menu ziet er wel ok uitquote:Op maandag 13 juni 2022 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je even kijken of ze ook bij jou bezorgen
https://www.tandooriexpress.nl/menu
Wil.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je even kijken of ze ook bij jou bezorgen
https://www.tandooriexpress.nl/menu
Dat ziet er goed uitquote:
ja die zit ook in de buurt, maar daar is het heel duurquote:Op maandag 13 juni 2022 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit bij de hallen in de buurt zie ik.
Kapsalons, sushi, friet, pizza en chinees en nog wat Aziatische dingen die wel oké zijn. En all you can vreet.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
Veel meer dan een zooitje turken, snackbars, pizzatenten en het stamppotrestaurant hebben wij heir niet
Weleens geweest, vond het vooral onhandig dat als je dan met meerderen bent iedereen apart zit te eten, maar dat is te verwachten danquote:Op maandag 13 juni 2022 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja die zit ook in de buurt, maar daar is het heel duur
ik ga altijd naar de hallen bioscoop, dat is een prettige biosquote:Op maandag 13 juni 2022 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weleens geweest, vond het vooral onhandig dat als je dan met meerden bent iedereen apart zit te eten, maar dat is te verwachten dan
Indiaas eten is vrij prijzig als je het vergelijkt met ander afhaalvoer jaquote:
ben je er?quote:Op maandag 13 juni 2022 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)est-mick-jagger.html
quote:Op maandag 13 juni 2022 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
Dat jij naar zo'n schaap gaat luisteren?quote:Op maandag 13 juni 2022 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
all you can eat die bezorgdquote:Op maandag 13 juni 2022 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kapsalons, sushi, friet, pizza en chinees en nog wat Aziatische dingen die wel oké zijn. En all you can vreet.
All you can eat die elke 5 minuten aan de deur staan met een nieuwe portiequote:Op maandag 13 juni 2022 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
all you can eat die bezorgd
ik had het over bezorgtenten
quote:Een Amerikaanse medewerker van Google is geschorst door het techbedrijf omdat hij zou denken dat de chatbot waaraan hij werkte bewustzijn heeft bereikt. Het systeem zou volgens hem gevoelens en gedachten kunnen uiten op een manier waarop een menselijk kind dat kan.
Blake Lemoine, die voor Google werkt op een afdeling voor kunstmatige intelligentie (AI), hield zich sinds afgelopen herfst bezig met de chatbot, een intern systeem genaamd LaMDA. Onlangs publiceerde hij gesprekken die hij met het systeem had gehad.
Lemoine stuurde zijn bevindingen in een document genaamd 'Heeft LaMDA bewustzijn?' naar bestuurders van het bedrijf. Afgelopen week gaf hij een interview aan The Washington Post. "Als ik niet zou weten wat het systeem was, zou ik denken dat het een 7 of 8 jaar oud kind was", zei de 41-jarige man tegen de krant.
De Amerikaan kwam onder meer tot zijn conclusie middels vragen die hij het programma stelde. Hij vroeg LaMDA bijvoorbeeld waar het systeem bang voor is. "Ik heb dit nog nooit hardop gezegd", zou de chatbot hebben geantwoord, "maar ik heb een diepe angst om uitgeschakeld te worden. Dat zou precies zoals de dood zijn voor mij."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)matige-intelligentie
Je krijgt er wel veel voor hoor, eten maarquote:Op maandag 13 juni 2022 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Indiaas eten is vrij prijzig als je het vergelijkt met ander afhaalvoer ja
quote:Op maandag 13 juni 2022 18:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je krijgt er wel veel voor hoor, eten maar
[ afbeelding ]
Ja als AI uiteindelijk slim genoeg is en er achter komt dat de mens het grootste probleem van de mens isquote:
En nu wordt het nog uitgeschakeld ookquote:Op maandag 13 juni 2022 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als AI uiteindelijk slim genoeg is en er achter komt dat de mens het grootste probleem van de mens is
stiekem staat ie met een richt antenne buiten je huis en gaat ie vannacht naar huisquote:Op maandag 13 juni 2022 18:47 schreef Ama het volgende:
Hmm er heeft een medewerker van T-mobile wat dingen gewijzigd in mijn wifi instellingen enz schijnbaar want nu heb ik ineens volop bereik in deze kamer. Hopelijk is het geen toeval en dat het morgen weer kut is.Had hij vrijdag al gedaan maar heb laptop vandaag pas weer aan.
Één woord is geen zin Ettoquote:
Niet mijn probleem.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stiekem staat ie met een richt antenne buiten je huis en gaat ie vannacht naar huis
Al Bundy?quote:Op maandag 13 juni 2022 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als AI uiteindelijk slim genoeg is en er achter komt dat de mens het grootste probleem van de mens is
quote:
De verloren evenknie van Ettoquote:
Wat ik het meeste vrees is dat AI al onze magnetrons overneemt en alle maaltijden laat verbranden.quote:
kan je vriendin niet koken?quote:Op maandag 13 juni 2022 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ik het meeste vrees is dat AI al onze magnetrons overneemt en alle maaltijden laat verbranden.
Geen 'slimme' magnetron met wifi nemen scheelt alquote:Op maandag 13 juni 2022 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ik het meeste vrees is dat AI al onze magnetrons overneemt en alle maaltijden laat verbranden.
Jup, Mickie heb sarsquote:Op maandag 13 juni 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
@:datismijnmening is je concert nou afgelast?
Die fuckers bouwen het stiekem in.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen 'slimme' magnetron met wifi nemen scheelt al
quote:
Ja jij had het over vlinder en op stapquote:
O nee dit is het gewoon in het algemeen.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
all you can eat die bezorgd
ik had het over bezorgtenten
ah nee in het algemeen zijn wij wel goed bedeeld qua eettentenquote:Op maandag 13 juni 2022 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee dit is het gewoon in het algemeen.
Net als die vrouw in Indiaquote:
Ik probeer ook redelijk vroeg te gaan, straks. Vanwege die verkeersveiligheidscursus morgen, moet ik een uur eerder op het werk zijn dan normaal...quote:
Die zal vast wel voorbijkomen morgen jaquote:
de plantquote:
waarom?quote:Op maandag 13 juni 2022 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
Mick Jagger staat vanaf nu op mijn vijandenlijst
Ik bied tien euro voor je kaartje.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
Mick Jagger staat vanaf nu op mijn vijandenlijst
Ga wegquote:Op maandag 13 juni 2022 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bied tien euro voor je kaartje.
Die dingen waren toch altijd 1 euro ofzoquote:
2,50 dacht ikquote:Op maandag 13 juni 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen waren toch altijd 1 euro ofzo
https://www.snack-nieuws.nl/alle-mcdonalds-prijzen-op-een-rij/quote:Op maandag 13 juni 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen waren toch altijd 1 euro ofzo
Pro-tip: zeg je tv abo op.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
kijk alberto. Wat een kakkerlakken lopen er toch rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Pro-tip: zeg je tv abo op.kijk op internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Pro-tip: zeg je tv abo op.dan heb ik geen internet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker rustigquote:Op maandag 13 juni 2022 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet meer met jullie praten
Denk dat de laatste keer dat ik er eentje op heb eerder 2004 is geweestquote:Op maandag 13 juni 2022 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.snack-nieuws.nl/alle-mcdonalds-prijzen-op-een-rij/
1,95 in 2014
laatste keer dat ik een mcflurry bestelde moest ik 'm zelf nog roerenquote:
Minder leuk dan deel 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |