Die zal vast wel voorbijkomen morgen jaquote:
de plantquote:
waarom?quote:Op maandag 13 juni 2022 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
Mick Jagger staat vanaf nu op mijn vijandenlijst
Ik bied tien euro voor je kaartje.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
Mick Jagger staat vanaf nu op mijn vijandenlijst
Ga wegquote:Op maandag 13 juni 2022 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bied tien euro voor je kaartje.
Die dingen waren toch altijd 1 euro ofzoquote:
2,50 dacht ikquote:Op maandag 13 juni 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen waren toch altijd 1 euro ofzo
https://www.snack-nieuws.nl/alle-mcdonalds-prijzen-op-een-rij/quote:Op maandag 13 juni 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen waren toch altijd 1 euro ofzo
Pro-tip: zeg je tv abo op.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
kijk alberto. Wat een kakkerlakken lopen er toch rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Pro-tip: zeg je tv abo op.kijk op internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Pro-tip: zeg je tv abo op.dan heb ik geen internet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker rustigquote:Op maandag 13 juni 2022 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet meer met jullie praten
Denk dat de laatste keer dat ik er eentje op heb eerder 2004 is geweestquote:Op maandag 13 juni 2022 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.snack-nieuws.nl/alle-mcdonalds-prijzen-op-een-rij/
1,95 in 2014
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |