Één woord is geen zin Ettoquote:
Niet mijn probleem.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stiekem staat ie met een richt antenne buiten je huis en gaat ie vannacht naar huis
Al Bundy?quote:Op maandag 13 juni 2022 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als AI uiteindelijk slim genoeg is en er achter komt dat de mens het grootste probleem van de mens is
quote:
De verloren evenknie van Ettoquote:
Wat ik het meeste vrees is dat AI al onze magnetrons overneemt en alle maaltijden laat verbranden.quote:
kan je vriendin niet koken?quote:Op maandag 13 juni 2022 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ik het meeste vrees is dat AI al onze magnetrons overneemt en alle maaltijden laat verbranden.
Geen 'slimme' magnetron met wifi nemen scheelt alquote:Op maandag 13 juni 2022 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ik het meeste vrees is dat AI al onze magnetrons overneemt en alle maaltijden laat verbranden.
Jup, Mickie heb sarsquote:Op maandag 13 juni 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
@:datismijnmening is je concert nou afgelast?
Die fuckers bouwen het stiekem in.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen 'slimme' magnetron met wifi nemen scheelt al
quote:
Ja jij had het over vlinder en op stapquote:
O nee dit is het gewoon in het algemeen.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
all you can eat die bezorgd
ik had het over bezorgtenten
ah nee in het algemeen zijn wij wel goed bedeeld qua eettentenquote:Op maandag 13 juni 2022 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee dit is het gewoon in het algemeen.
Net als die vrouw in Indiaquote:
Ik probeer ook redelijk vroeg te gaan, straks. Vanwege die verkeersveiligheidscursus morgen, moet ik een uur eerder op het werk zijn dan normaal...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |