Een rat zit al vast met zijn of haar kop als ze het proberen. Wel leuk voor muizen of kleine hamsters. Ratten vinden wcrollen wel leuk om te slopen.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan je zelf maken van een paar wc rollen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet waarom, maar ik vond het wel wat voor @UitStraling ....![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
De eigenaar van het appartement. Hoop ikquote:Op maandag 13 juni 2022 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat er een ontvangstcomité klaar?
quote:Op maandag 13 juni 2022 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Kennen jullie die mop van die Fles die na 10 jaar terug ging naar Narvik om dat mooie stuk met de trein te rijden?
Gisteravond live info gecheckt: trein op tijd.
Vanochtend: same.
Net, onderweg, uurtje voor Narvik: SMS van de spoorwegen. Defect aan het spoor, vervangend busvervoer. Aaargh
Kennen jullie die mop van die Fles die na 10 jaar terug ging naar Narvik om dat mooie stuk met de trein te rijden?
Net, onderweg, uurtje voor Narvik: SMS van de spoorwegen. Defect aan het spoor, vervangend busvervoer. Aaargh
Nog langerquote:Op maandag 13 juni 2022 15:35 schreef Karzai het volgende:
Ik heb twee lange weekenden straks, goed geregeld
Same.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:52 schreef bitterbal het volgende:
had iets te snacken moeten kopen vandaag
Niet als je vrijdag naar het strand wilquote:Op maandag 13 juni 2022 15:52 schreef bitterbal het volgende:
had iets te snacken moeten kopen vandaag
vanwege de zwembandjes?quote:Op maandag 13 juni 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet als je vrijdag naar het strand wil
macciequote:Op maandag 13 juni 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag zin in goedkope hamburgers, van die platte geperste waar je tijdens het bakken al ruikt dat die honderden beesten die erin verwerkt zitten een ongelofelijk kutleven hebben gehad.
Hoeveel ga je er eten?quote:Op maandag 13 juni 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag zin in goedkope hamburgers, van die platte geperste waar je tijdens het bakken al ruikt dat die honderden beesten die erin verwerkt zitten een ongelofelijk kutleven hebben gehad.
Niemand mag meer gekwetst worden, flik je het toch of blijkt achteraf met terugwerkende kracht dat je iemand gekwetst hebt dan cancelen we je.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat lees ik nou weer, The Black Phone zal niet uitgebracht worden in NL vanwege de moord op dat jochie in Limburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |