SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat kost een huisje daar gemiddeld?quote:Op maandag 13 juni 2022 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Na welvarend Slovenië is het zuiden van Hongarije wel weer echt oostblok
Straks nog een overstap naar de knollenwagen?quote:Op maandag 13 juni 2022 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Afijn, weer omgerangeerd en we gaan nu verder als intercity Citadella.
Nee, het is een directe trein. Kwart voor vijf mag ik eruitquote:Op maandag 13 juni 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks nog een overstap naar de knollenwagen?
Ga je naar Budapest of naar het huis van je vader?quote:Op maandag 13 juni 2022 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is een directe trein. Kwart voor vijf mag ik eruit
Budapestquote:Op maandag 13 juni 2022 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ga je naar Budapest of naar het huis van je vader?
quote:Experts think female animals are driven to have sex with male suitors outside and inside their group to confuse paternity, which has the effect of protecting their young and may co-opt male partners into babysitting and caring for their young
Erg netjes.quote:Wij hebben goed nieuws 😃 We nemen de buizen graag weer in ons assortiment op. Ze staan inmiddels ook op de website.
Je had mijn vriendin kunnen zijn. Die bestelt het liefst zoveel dat ze 's avonds en de dag erna 's middags kan eten.quote:
Ze heeft nog geen bitterbeen er aan overgehouden.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Er is nog een ding erger dan sushi en dat is oude sushi.
Kan je zelf maken van een paar wc rollen?quote:Op maandag 13 juni 2022 14:24 schreef Ama het volgende:
Wow ik had een grote knaagdierenwebshop drie dagen een berichtje gestuurd waarom ze die populaire buizen voor ratten/fretten niet verkopen en dat dat een tikje gek is want bijna overal te koop. Krijg ik terug:
[..]
Erg netjes.
Samequote:Op maandag 13 juni 2022 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had mijn vriendin kunnen zijn. Die bestelt het liefst zoveel dat ze 's avonds en de dag erna 's middags kan eten.
Die van de lunch kun je prima nog in de avond etenquote:Op maandag 13 juni 2022 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Er is nog een ding erger dan sushi en dat is oude sushi.
Een rat zit al vast met zijn of haar kop als ze het proberen. Wel leuk voor muizen of kleine hamsters. Ratten vinden wcrollen wel leuk om te slopen.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan je zelf maken van een paar wc rollen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet waarom, maar ik vond het wel wat voor @UitStraling ....![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
De eigenaar van het appartement. Hoop ikquote:Op maandag 13 juni 2022 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat er een ontvangstcomité klaar?
quote:Op maandag 13 juni 2022 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Kennen jullie die mop van die Fles die na 10 jaar terug ging naar Narvik om dat mooie stuk met de trein te rijden?
Gisteravond live info gecheckt: trein op tijd.
Vanochtend: same.
Net, onderweg, uurtje voor Narvik: SMS van de spoorwegen. Defect aan het spoor, vervangend busvervoer. Aaargh
Kennen jullie die mop van die Fles die na 10 jaar terug ging naar Narvik om dat mooie stuk met de trein te rijden?
Net, onderweg, uurtje voor Narvik: SMS van de spoorwegen. Defect aan het spoor, vervangend busvervoer. Aaargh
Nog langerquote:Op maandag 13 juni 2022 15:35 schreef Karzai het volgende:
Ik heb twee lange weekenden straks, goed geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |