Same.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:52 schreef bitterbal het volgende:
had iets te snacken moeten kopen vandaag
Niet als je vrijdag naar het strand wilquote:Op maandag 13 juni 2022 15:52 schreef bitterbal het volgende:
had iets te snacken moeten kopen vandaag
vanwege de zwembandjes?quote:Op maandag 13 juni 2022 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet als je vrijdag naar het strand wil
macciequote:Op maandag 13 juni 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag zin in goedkope hamburgers, van die platte geperste waar je tijdens het bakken al ruikt dat die honderden beesten die erin verwerkt zitten een ongelofelijk kutleven hebben gehad.
Hoeveel ga je er eten?quote:Op maandag 13 juni 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag zin in goedkope hamburgers, van die platte geperste waar je tijdens het bakken al ruikt dat die honderden beesten die erin verwerkt zitten een ongelofelijk kutleven hebben gehad.
Niemand mag meer gekwetst worden, flik je het toch of blijkt achteraf met terugwerkende kracht dat je iemand gekwetst hebt dan cancelen we je.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Wat lees ik nou weer, The Black Phone zal niet uitgebracht worden in NL vanwege de moord op dat jochie in Limburg.
Drie bescheiden broodjes denk ik maar daar zit het bijeenschraapsel van kwakveel beestjes in meestal.quote:
Hoe vaak heb je zo’n aanval van plebsitus?quote:Op maandag 13 juni 2022 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie bescheiden broodjes denk ik maar daar zit het bijeenschraapsel van kwakveel beestjes in meestal.
quote:Op maandag 13 juni 2022 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je zo’n aanval van plebsitus?
en dan eten?quote:Op maandag 13 juni 2022 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een half uur. En dan metro en bus
Daarom vind ik treinreizen ook zo gruwelijk kut, dat vermoeiende gebonk en lawaai steeds.quote:
Mja, even kijken wat ik doe. Misschien even snel een broodje en vanavond op mijn gemak naar Spar.quote:
Heerlijk geslapen, 10/10.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom vind ik treinreizen ook zo gruwelijk kut, dat vermoeiende gebonk en lawaai steeds.
Met uitzondering van de Shinkansen, dat voelt net alsof je naakt door gesmolten boter heen zwemt.
Nou ja, nu ben ik het wel zat. Maar toch heeft het wel wat.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom vind ik treinreizen ook zo gruwelijk kut, dat vermoeiende gebonk en lawaai steeds.
Met uitzondering van de Shinkansen, dat voelt net alsof je naakt door gesmolten boter heen zwemt.
nog gaan koken?quote:Op maandag 13 juni 2022 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, even kijken wat ik doe. Misschien even snel een broodje en vanavond op mijn gemak naar Spar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |