Één woord is geen zin Ettoquote:
Niet mijn probleem.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stiekem staat ie met een richt antenne buiten je huis en gaat ie vannacht naar huis
Al Bundy?quote:Op maandag 13 juni 2022 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als AI uiteindelijk slim genoeg is en er achter komt dat de mens het grootste probleem van de mens is
quote:
De verloren evenknie van Ettoquote:
Wat ik het meeste vrees is dat AI al onze magnetrons overneemt en alle maaltijden laat verbranden.quote:
kan je vriendin niet koken?quote:Op maandag 13 juni 2022 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ik het meeste vrees is dat AI al onze magnetrons overneemt en alle maaltijden laat verbranden.
Geen 'slimme' magnetron met wifi nemen scheelt alquote:Op maandag 13 juni 2022 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ik het meeste vrees is dat AI al onze magnetrons overneemt en alle maaltijden laat verbranden.
Jup, Mickie heb sarsquote:Op maandag 13 juni 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
@:datismijnmening is je concert nou afgelast?
Die fuckers bouwen het stiekem in.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen 'slimme' magnetron met wifi nemen scheelt al
quote:
Ja jij had het over vlinder en op stapquote:
O nee dit is het gewoon in het algemeen.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
all you can eat die bezorgd
ik had het over bezorgtenten
ah nee in het algemeen zijn wij wel goed bedeeld qua eettentenquote:Op maandag 13 juni 2022 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee dit is het gewoon in het algemeen.
Net als die vrouw in Indiaquote:
Ik probeer ook redelijk vroeg te gaan, straks. Vanwege die verkeersveiligheidscursus morgen, moet ik een uur eerder op het werk zijn dan normaal...quote:
Die zal vast wel voorbijkomen morgen jaquote:
de plantquote:
waarom?quote:Op maandag 13 juni 2022 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
Mick Jagger staat vanaf nu op mijn vijandenlijst
Ik bied tien euro voor je kaartje.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
Mick Jagger staat vanaf nu op mijn vijandenlijst
Ga wegquote:Op maandag 13 juni 2022 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bied tien euro voor je kaartje.
Die dingen waren toch altijd 1 euro ofzoquote:
2,50 dacht ikquote:Op maandag 13 juni 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen waren toch altijd 1 euro ofzo
https://www.snack-nieuws.nl/alle-mcdonalds-prijzen-op-een-rij/quote:Op maandag 13 juni 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen waren toch altijd 1 euro ofzo
Pro-tip: zeg je tv abo op.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
kijk alberto. Wat een kakkerlakken lopen er toch rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Pro-tip: zeg je tv abo op.kijk op internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2022 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Pro-tip: zeg je tv abo op.dan heb ik geen internet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker rustigquote:Op maandag 13 juni 2022 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet meer met jullie praten
Denk dat de laatste keer dat ik er eentje op heb eerder 2004 is geweestquote:Op maandag 13 juni 2022 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.snack-nieuws.nl/alle-mcdonalds-prijzen-op-een-rij/
1,95 in 2014
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |