Ik was 12 jaar oud toen Senna overleed, dus nee.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Keek je ook F1 in die tijd? Want dat kan ik me dan echt niet voorstellen.
Senna is absoluut niet de GOAT van de F1.
Wel een tijdje geleden dat de Wall of Champions z'n naam eer aan deed, geloof ik, dat mag wel weer eensquote:
Dat boeit me niet, want het gaat in de F1 niet om de rijder. Het gaat om de combinatie rijder/auto.quote:
Dat is toch een beetje als een spits kopen op basis van een YouTube-compilatie.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was 12 jaar oud toen Senna overleed, dus nee.
Maar ik heb genoeg beelden terug gekeken om tot die conclusie te komen.
Zijn stijl, zijn charisma.. wat voor sommige mensen Mohammed Ali is, is Senna voor mij.
Ik heb zelfs mijn dochter vernoemd naar Senna
ik noem een voorsprong van 4 jaar op het gebied van nieuwe regels gewoon cheaten.....MB heeft daardoor 7 jaar lang een oneerlijk voordeel gehad, kijk wat er nu gebeurd nu ze die voorsprong niet hebben....ouch.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meer wins. Meer poles. Minder cheating.
Absoluut. Maar wat Senna flikte bij Schumacher in Brazilië '92 was echt het gedrag van een ongelooflijke zielig mannetje met een veel te groot ego. Toen heeft hij het bij mij echt verknald. En ik heb niets met Schumacher hoor, maar dat wedstrijdje verplassen van Senna in zijn eentje toen zal ik nooit vergeten.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:38 schreef MoreDakka het volgende:
Schumacher was natuurlijk ook een klootzak op de baan. Eigenlijk is elke rijder dat wel, behalve Bottas.
Laat hem eerst maar eens aan de (relatieve) statistieken van Fangio komen. Dan praten we verderquote:Op maandag 13 juni 2022 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meer wins. Meer poles. Minder cheating.
In die tijd reden ze nog met een reserveband om de hals, dat kun je niet serieus vergelijken.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens aan de (relatieve) statistieken van Fangio komen. Dan praten we verder
Meeste overwinningen, podiums, poles en snelste ronden per race.
Dan kun je eigenlijk geen enkele periode met elkaar vergelijken. Want elke periode was anders met andere wagens.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In die tijd reden ze nog met een reserveband om de hals, dat kun je niet serieus vergelijken.
Klopt. En er is een enorme stap gezet ook in professionele benadering door teams en rijders. Natuurlijk had Fangio daar in deze tijd ook van geprofiteerd, maar het is een totaal andere sport.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan kun je eigenlijk geen enkele periode met elkaar vergelijken. Want elke periode was anders met andere wagens.
MSC zal zijn werk wel doen.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een tijdje geleden dat de Wall of Champions z'n naam eer aan deed, geloof ik, dat mag wel weer eens
Ik vraag me oprecht af of ze wel zo'n extreem voordeel gaan hebben mocht het wel geïntroduceerd of toegestaan worden op korte termijn of in het komende seizoen, mocht dit wel zo zijn dan past die bijvoorbeeld ook heel goed bij een Red Bull die nu veel moeite heeft in langzame bochten, met een actieve ophanging met soft of hard rebound zouden zelfs Perez en Verstappen weer met hun eigen stijl kunnen rijden.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niemand klaagt op het nivo van Mercedes en iedereen snapt waarom, Mercedes wil active suspension omdat hun design anders niet werkt.
Of Mercedes nu een toneelstukje opvoert weet ik niet, ik denk het niet maar dat er door Mercedes hier een politiek spel gespeeld word lijkt mij wel duidelijk.
De real MSC heeft er al een keer tegenaan gereden net zoals Verstappen en Vettel. Dus doe maar een van die andere wereldkampioenenquote:Op maandag 13 juni 2022 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
MSC zal zijn werk wel doen.
Die keur ik goed.
Ga er maar vanuit dat het al gewoon volledig fabrieksklaar is, en ze alleen nog een 'ja' van de FIA nodig hebben, daarom word er nu zo ongegeneerd hard gelobby'd door MB.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:20 schreef G3rtonimo het volgende:
Ik vraag me oprecht af of ze wel zo'n extreem voordeel gaan hebben mocht het wel geïntroduceerd of toegestaan worden op korte termijn of in het komende seizoen, mocht dit wel zo zijn dan past die bijvoorbeeld ook heel goed bij een Red Bull die nu veel moeite heeft in langzame bochten, met een actieve ophanging met soft of hard rebound zouden zelfs Perez en Verstappen weer met hun eigen stijl kunnen rijden.
Wellicht betekent het dat ze het huidige concept helemaal laten varen en opnieuw beginnen met een vers design.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:31 schreef VacaLoca het volgende:
Ik snap de artikelen niet over dat Mercedes wellicht pijlen op 2023 gaat richten. Er komt toch geen reglementswijziging? Dus dat is toch om het even? En je kan ook niet opteren om je budget voor 2023 nu al in te zetten dus gaat nergens over heb ik 't idee.
Zouden ze dan vorig seizoen al een soort prototype hebben toegepast op de auto? Ik meen me te herinneren dat ze de laatste 3/4 races wel vrij ver door zakten achter, en misschien wel wisten dat hun huidige concept voor problemen zouden gaan zorgen dit seizoen.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:27 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het al gewoon volledig fabrieksklaar is, en ze alleen nog een 'ja' van de FIA nodig hebben, daarom word er nu zo ongegeneerd hard gelobby'd door MB.
En Sainz. Leclerc moet het ook nog wat meer lerenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:38 schreef MoreDakka het volgende:
Schumacher was natuurlijk ook een klootzak op de baan. Eigenlijk is elke rijder dat wel, behalve Bottas.
Tot nu toe heb ik alleen Russell er over gehoord. Het is me niet erg duidelijk of Mercedes het ook wil.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:27 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het al gewoon volledig fabrieksklaar is, en ze alleen nog een 'ja' van de FIA nodig hebben, daarom word er nu zo ongegeneerd hard gelobby'd door MB.
Als Mercedes hier hun zin in krijgt en daar voordeel van heeft ben ik definitief klaar met F1 kijken.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:08 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)ereid-mee-te-werken/
Het toneelstuk lijkt te werken.
Als je bang bent dat er een minimum rijhoogte zal worden ingesteld: die kans lijkt nihil. Toto Wolff zelf heeft vorige week in een interview ook al aangegeven dat hun probleem met porpoising er waarschijnlijk niet eens door zou worden opgelost.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Mercedes hier hun zin in krijgt en daar voordeel van heeft ben ik definitief klaar met F1 kijken.
Ik ga alleen af op wat ik hier lees, en dan zie ik dat het weer zou kunnen dat Mercedes na de 4 jaar voorsprong met hun motor nu een voorsprong met actieve vering zouden kunnen krijgen. Dat is waar ik bang voor ben. En wat een complete aanfluiting zou zijn.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Als je bang bent dat er een minimum rijhoogte zal worden ingesteld: die kans lijkt nihil. Toto Wolff zelf heeft vorige week in een interview ook al aangegeven dat hun probleem met porpoising er waarschijnlijk niet eens door zou worden opgelost.
Mah misschien willen ze het probleem beter begrijpen en ook wat dit voor invloed heeft op de gesteldheid van de coureurs. Want het wordt gewoon gevaarlijk. Dat het probleem goed onderzocht wordt is een goede zaak.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:08 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)ereid-mee-te-werken/
Het toneelstuk lijkt te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |