Je bedoeld die race waar die 6de kwalificeerde en 5de werd na uitvallen van Leclerc. Nee, echt een topprestatie.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh je hebt de race op Barcelona gemist zie ik waar Lewis driekwart van het veld oprolde na een 40s achterstand. Grappig
Wij proberen een beetje de objectieve balans te vinden tov jouw reacties.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap wel dat mensen zo obsessief bezig zijn met een van de belangrijkste coureurs ooit eigenlijk.
Jammer dat alleen sommigen zo hatelijk over hem blijven doen, maar dat zal vast een diepere oorzaak hebben.
Niet de top teams dus.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het tegenvalt, maar je kunt toch wel een beetje blij zijn met het feit dat je weer iemand op het podium hebt staan?
Ik vond dat van Ferrari ook zo matig in Miami. Die hadden toen nota bene allebei hun coureurs op het podium met een beker, maar toch een zure bek erbij. Elk ander team viert dan een feestje.
blijkbaar is dat zoals gedacht totaal niet waar en een dikke vette leugenquote:Op maandag 13 juni 2022 12:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er zijn ook andere teams die er last van hebben. En blijkbaar klagen bijna alle coureurs (Alonso uitgezonderd) erover. Ik wil ben over het algemeen ook wel argwanend tegenover Mercedes maar dit is niet perse een Mercedes-probleem.
hoevaak ga je de plank nog mis slaanquote:Op maandag 13 juni 2022 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap wel dat mensen zo obsessief bezig zijn met een van de belangrijkste coureurs ooit eigenlijk.
Jammer dat alleen sommigen zo hatelijk over hem blijven doen, maar dat zal vast een diepere oorzaak hebben.
Meer wins. Meer poles. Minder cheating.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoevaak ga je de plank nog mis slaan
waarom een van de belangrijkste?
wat maakt hem beter dan Schumacher?
Niemand klaagt op het nivo van Mercedes en iedereen snapt waarom, Mercedes wil active suspension omdat hun design anders niet werkt.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er zijn ook andere teams die er last van hebben. En blijkbaar klagen bijna alle coureurs (Alonso uitgezonderd) erover. Ik wil ben over het algemeen ook wel argwanend tegenover Mercedes maar dit is niet perse een Mercedes-probleem.
en nog steeds maakt hem dat voor mij niet een betere rijderquote:Op maandag 13 juni 2022 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meer wins. Meer poles. Minder cheating.
Hoezo? Schumacher is één van de andere belangrijkste.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoevaak ga je de plank nog mis slaan
waarom een van de belangrijkste?
wat maakt hem beter dan Schumacher?
aah die man met die piercingsquote:Op maandag 13 juni 2022 19:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee. Schijnt een gast te zijn met een slechte rug ofzo, aldus het internet
ik vind Schumacher beter dan Hamiquote:Op maandag 13 juni 2022 19:25 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoezo? Schumacher is één van de andere belangrijkste.
Ik vind Schumacher niet zo goed als sommigen lijken te vinden, maar altijd nog een stuk beter dan Hamilmans.quote:
Alleen voot echte grootheden.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
Voor het discussiëren over of Hamilton de beste is of niet hebben we ook een speciaal topic!![]()
El_Thijs in F1 / Hamilton is de beste allertijden en wordt nooit meer overtroffen #5
Nee dank uquote:Op maandag 13 juni 2022 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
Voor het discussiëren over of Hamilton de beste is of niet hebben we ook een speciaal topic!![]()
El_Thijs in F1 / Hamilton is de beste allertijden en wordt nooit meer overtroffen #5
Voor mij is Senna de GOAT.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik ook, voor mij is Schumacher de GOAT.
Keek je ook F1 in die tijd? Want dat kan ik me dan echt niet voorstellen.quote:
wie is het dan volgens jou?quote:Op maandag 13 juni 2022 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Keek je ook F1 in die tijd? Want dat kan ik me dan echt niet voorstellen.
Senna is absoluut niet de GOAT van de F1.
Mercedes heeft wel een oplossing, maar die is niet toegestaan volgens de huidige regels, daarom proberen ze invloed uit te oefenen om 'hun' oplossing toe te staan.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is denk ik niet de insteek van Mercedes, want dan zullen ze terugzakken qua snelheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |