Klopt. Is helemaal dicht gemaakt.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:56 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Spa niet meer toch? Sinds de snelweg eromheen ligt is dat volgens mij geen publieke weg meer.
Weet wel dat ik vroeger nog met m'n ouders en de sleurhut op eau rouge afstormde, alleen mocht je radillion niet nemen en moest je zo'n slingerweg pakken omdat het te stijl was
Ik denk dat er intern ook wel anders wordt omgegaan met Russell dan met Bottas. Ik kan me voorstellen dat wat George zegt een stuk serieuzer genomen wordt dan wanneer Valtteri iets zei, omdat ze bij Mercedes toch ook wel zullen snappen dat Lewis ooit weggaat terwijl George er waarschijnlijk nog wel even zit.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja en nee. In tegenstelling tot Bottas is het voor Russell wel duidelijk dat hij de toekomst is van dit team. Hij lijkt zich ook niet af te laten leiden door het gezeik rondom Hamilton.
Steil.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:56 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Spa niet meer toch? Sinds de snelweg eromheen ligt is dat volgens mij geen publieke weg meer.
Weet wel dat ik vroeger nog met m'n ouders en de sleurhut op eau rouge afstormde, alleen mocht je radillion niet nemen en moest je zo'n slingerweg pakken omdat het te stijl was
Ik bedacht me nu net dat het iets van 1990 was dat ik er zelf voor het laatst overheen reed terwijl ik met de ouders onderweg was naar een vakantiepark in Malmedy.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:56 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Laten we even tot donderdagavond afwachten.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:45 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.racefans.net/(...)x-despite-back-pain/
Hij is er gewoon bij volgende week. Valt allemaal dus wel mee, Toto.
die is er echt wel bij hoorquote:Op maandag 13 juni 2022 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Laten we even tot donderdagavond afwachten.
Ik heb een tip voor ze. Als Mercedes die wagen eens goed kan afstellen, dan hoeft Lewis zich niet zo aan te stellen.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Laten we even tot donderdagavond afwachten.
Maar de FIA dan?quote:Op maandag 13 juni 2022 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb een tip voor ze. Als Mercedes die wagen eens goed kan afstellen, dan hoeft Lewis zich niet zo aan te stellen.
Spa, Monaco, Frankrijk en Mexico hebben nog geen contract voor volgend jaar.quote:
De FIA moet het er maar mee stellen. Anders komen er rellen.quote:
Schietstoel in laten bouwenquote:Op maandag 13 juni 2022 15:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Is er niet een verplichte test dat een coureur binnen 5 seconden naast zijn auto moet kunnen staan in geval van nood? Als Hamilton zoveel rugpijn heeft en dat niet kan, mag hij niet racen. Klaar.
5 seconden was voor de halo. Nu is het ca 10s meen ikquote:Op maandag 13 juni 2022 15:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Is er niet een verplichte test dat een coureur binnen 5 seconden naast zijn auto moet kunnen staan in geval van nood? Als Hamilton zoveel rugpijn heeft en dat niet kan, mag hij niet racen. Klaar.
Als zijn auto in de fik staat dan springt die er echt wel wat sneller uit hoorquote:Op maandag 13 juni 2022 15:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Dat is niet wat ik zeg, wat ik zeg is dat het niet uitmaakt voor MB wat Russell, of in het verleden Bottas presteerde, als het niet Hamilton op het podium is, is dat hele team meteen in rouwsfeer. Dan boeit het ook niet of je 'de toekomst van het team' bent, als jij wel weet te presteren, en vervolgens het hele team dat niks boeit, en je baas naar je collega rent om daar excuses te maken dat die vent niet weet te presteren, dan gaat dat vroeg of laat emotioneel echt wel z'n tol eisen. Gisteren met het podium ook, hele MB crew zat er meh bij, en Toto was drukker bezig met z'n telefoon (waars excuses maken aan papa Hamilton) dan met er voor z'n neus gebeurde.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja en nee. In tegenstelling tot Bottas is het voor Russell wel duidelijk dat hij de toekomst is van dit team. Hij lijkt zich ook niet af te laten leiden door het gezeik rondom Hamilton.
Fixed.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop wel gewoon op een 3 way constructors fight. Dat Mercedes het op Bahrein, Jeddah, Albert Park, Imola, Miami, Barcelona, Monaco en Baku het niet liet zien hoeft niet aan te geven dat ze het op de "echte" circuits ook niet kunnen.
Oh je hebt de race op Barcelona gemist zie ik waar Lewis driekwart van het veld oprolde na een 40s achterstand. Grappigquote:
Maar bij geen enkele race hebben ze zich kunnen meten met RB of Ferrari.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh je hebt de race op Barcelona gemist zie ik waar Lewis driekwart van het veld oprolde na een 40s achterstand. Grappig
Hij zat gewoon het kletsen met Toto op dat moment.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:09 schreef Ferry_76 het volgende:
Het is wel zo dat Mercedes in Barcelona voor het eerst een beetje goed uit de verf kwam, met name omdat Russell voor Sainz wist te finishen. Maar dat was ook de enige keer dit seizoen dat ze de strijd met Ferrari en Red Bull daadwerkelijk aangingen, en alsnog zijn ze niet in de buurt geweest van de kop van het veld.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh je hebt de race op Barcelona gemist zie ik waar Lewis driekwart van het veld oprolde na een 40s achterstand. Grappig
Russel mag Silverstone wel winnen ......lekker met de vlag zwaaien voor lewis zijn neusquote:Op maandag 13 juni 2022 12:38 schreef Tijn het volgende:
Canada is eigenlijk ook een soort van stratencircuit, toch? Na dit weekend is het even klaar daarmee en gaan we naar een serie "echte" racebanen, waarvan Silverstone de eerste zal zijn. Ik ben benieuwd of Mercedes tegen die tijd de boel een beetje op orde heeft. Eerder in het seizoen had ik niet gedacht dat de ellende zo lang zou duren bij ze.
Als Ferrari de uitvallers onder controle krijgt, komt Mercedes niet eens op het podium denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Russel mag Silverstone wel winnen ......lekker met de vlag zwaaien voor lewis zijn neus
snel ff nieuw asfalt neerleggen op verzoek van MB ?quote:Op maandag 13 juni 2022 12:53 schreef XL het volgende:
[..]
Het is een publiek park, je kunt sowieso met je huurauto een behoorlijk stuk circuit rijden (wel netjes aan de verkeersregels houden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |