Dan finished HAM tussen Latifi en Schumacher en dan moet Toto weer verontschuldigen op de radio.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:58 schreef Questular het volgende:
Waarom zetten ze die auto van Hamilton niet gewoon wat hoger en kijken hoeveel ze verliezen t.o.v. Russell? Het is niet alsof ze nog mee doen voor het kampioenschap.
Klopt, het volgende experiment van Mercedes gaat de auto zo hard laten stuiteren dat hij over de andere auto's heenspringt en daarmee wordt Hamilton de winnaar.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:48 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee, Canada gaat Hamilton winnen.
Dat heb ik tenminste gelezen in dit forum.
Als hij 4e wordt komt Toto ook met excuses, dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:59 schreef Fer het volgende:
[..]
Dan finished HAM tussen Latifi en Schumacher en dan moet Toto weer verontschuldigen op de radio.
Het is een beetje zoals Spa en Le Mans: in de basis wel een "vast" circuit maar met delen die buiten de races om als publieke weg gebruikt worden.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt. Hier de "onderbouwing":
Is The Canadian Grand Prix A Street Circuit?
The Gilles Villeneuve circuit in Canada is a street circuit, but it is a bit of a grey area when it comes to being a true street track. It’s a confusing situation as the circuit is a bit of a hybrid between a full on street circuit and a permanent circuit.
On one hand, part of the circuit is open year round and you are able to use it in various ways, with it only being blocked off for the Grand Prix weekend. You can drive around in a road car, cycle, or jog around the circuit. In this sense, the Gilles Villeneuve circuit is a street circuit, and it meets the criteria.
On the other hand, the Gilles Villeneuve circuit is permanent and remains partly closed. In addition, the island which the circuit is built on is not used as often as you might expect. The Gilles Villeneuve Circuit is therefore a bit of a hybrid between a street circuit and a traditional permanent circuit.
Bron: https://flowracers.com/bl(...)-on-street-circuits/
Maar diezelfde zei ook dat hij Monaco ging winnen, dus ik twijfel nog een beetjequote:Op maandag 13 juni 2022 13:48 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee, Canada gaat Hamilton winnen.
Dat heb ik tenminste gelezen in dit forum.
Liever Spa dan Monaco (mits het niet regent).quote:
Dat is ook zo'n farce he... Sorry Lewis, dat we je zo'n shitbox van een auto gegeven hebben, daar kun je ook geen resultaten mee halen, onze schuld!quote:Op maandag 13 juni 2022 13:59 schreef Fer het volgende:
[..]
Dan finished HAM tussen Latifi en Schumacher en dan moet Toto weer verontschuldigen op de radio.
Ja, dat staat me ook zo tegen. Russell presteert echt enorm goed, maar ze likken die kont van Hamilton tot ie bleek ziet.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n farce he... Sorry Lewis, dat we je zo'n shitbox van een auto gegeven hebben, daar kun je ook geen resultaten mee halen, onze schuld!
En ondertussen rijdt Russell gewoon het podium op.
Daar heeft hij inmiddels veel ervaring in, gisteren ook al zo'n verontschuldiging, de derde van het seizoen, dacht ik.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:59 schreef Fer het volgende:
[..]
Ach in Silverstone is het makkelijker om de hele auto naar de febriek te brengen en Hamilton daar te verwijderen. Net als dat bandje van Bottas.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:38 schreef Tijn het volgende:
Canada is eigenlijk ook een soort van stratencircuit, toch? Na dit weekend is het even klaar daarmee en gaan we naar een serie "echte" racebanen, waarvan Silverstone de eerste zal zijn. Ik ben benieuwd of Mercedes tegen die tijd de boel een beetje op orde heeft. Eerder in het seizoen had ik niet gedacht dat de ellende zo lang zou duren bij ze.
Derde? Ik dacht dat het elke race gebeurdequote:Op maandag 13 juni 2022 14:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar heeft hij inmiddels veel ervaring in, gisteren ook al zo'n verontschuldiging, de derde van het seizoen, dacht ik.
Denk dat zijn aars doorzichtig is geworden door al dat gelik.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dat staat me ook zo tegen. Russell presteert echt enorm goed, maar ze likken die kont van Hamilton tot ie bleek ziet.
ik vind het vooral genant dat het openbaar moet, als je dat gewoon onder 4 ogen zegt is het prima natuurlijk maar de hele wereld moet er van mee genietenquote:Op maandag 13 juni 2022 14:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Derde? Ik dacht dat het elke race gebeurde![]()
Ongelofelijk genant in ieder geval
Jumping to the front and gaining an advantage. Car nr44quote:Op maandag 13 juni 2022 14:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt, het volgende experiment van Mercedes gaat de auto zo hard laten stuiteren dat hij over de andere auto's heenspringt en daarmee wordt Hamilton de winnaar.
Daarom heeft ie zo'n rugpijn, geen aars meer over.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat zijn aars doorzichtig is geworden door al dat gelik.
Dus toto zit aan zijn staartbeentje te knabbelen de viespeuk....quote:Op maandag 13 juni 2022 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom heeft ie zo'n rugpijn, geen aars meer over.
Hier gaat iets mis.quote:
Veranderd. Dank.quote:
Precies.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus toto zit aan zijn staartbeentje te knabbelen de viespeuk....
Ja en nee. In tegenstelling tot Bottas is het voor Russell wel duidelijk dat hij de toekomst is van dit team. Hij lijkt zich ook niet af te laten leiden door het gezeik rondom Hamilton.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:52 schreef tripel7 het volgende:
Het is het Bottas syndroom, ongeacht wat de andere rijder presteert, als Hamilton niet wint is dat hele team in rouwstemming, bijzonder toxische werkomgeving
Spa niet meer toch? Sinds de snelweg eromheen ligt is dat volgens mij geen publieke weg meer.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:29 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals Spa en Le Mans: in de basis wel een "vast" circuit maar met delen die buiten de races om als publieke weg gebruikt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |