SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ballies spirit-animalquote:Op zondag 12 juni 2022 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, een veelvraat heet dat geloof ik in het Nederlands
Neequote:
Tofquote:Op zondag 12 juni 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben hier een wolverine, een poolhaas en zandkorrelduizend rendieren gezien.
Ik heb Entombed AD ooit live gezien. Dikke primaquote:
Klinkt toch wel als balliequote:Op zondag 12 juni 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeBal vreet het ook echt allemaal op. Een wolverine killt gewoon alles wat hij tegenkomt, voor het geval hij ooit voedsel nodig heeft.
Ik krijg al een hartinfarct als ik er naar kijkquote:Op zondag 12 juni 2022 21:28 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CetOJbUIXM7/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
en dan ook nog die zelfvoldane geilerij erbij alsof ze zelf het meest fantastische gerecht ooit uitgevonden heeft. Ranswijf.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik krijg al een hartinfarct als ik er naar kijk
Ik?quote:Op zondag 12 juni 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan ook nog die zelfvoldane geilerij erbij alsof ze zelf het meest fantastische gerecht ooit uitgevonden heeft. Ranswijf.
Je kunt altijd rondjes rennen en “allahu akbar!” roepenquote:Op zondag 12 juni 2022 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niets te doen op Schiphol vanavond. Blijft vreemd dat ik hier vroeger meerdere keren per maand kwam en nu praktisch nooit meer.
Weet niet of je dan rondjeS kunt rennenquote:Op zondag 12 juni 2022 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt altijd rondjes rennen en “allahu akbar!” roepen
Een van mijn vrienden werkt bij de Marechaussee en heeft met verteld dat dat niet echt een goed idee is.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt altijd rondjes rennen en “allahu akbar!” roepen
Nee zou ook niet graag bij de marechaussee werkenquote:Op zondag 12 juni 2022 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden werkt bij de Marechaussee en heeft met verteld dat dat niet echt een goed idee is.
quote:Op zondag 12 juni 2022 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zou ook niet graag bij de marechaussee werken
Koopziektequote:Op zondag 12 juni 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Waarom blijf ik T-shirts kopen als ik er al zat heb en de zomer te kort is om ze allemaal te dragen.
Omdat je ooit een hand had waar je gat nu zit.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Waarom blijf ik T-shirts kopen als ik er al zat heb en de zomer te kort is om ze allemaal te dragen.
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat je ooit een hand had waar je gat nu zit.
Don't blame the messenger hč!quote:
Dat heb ik met souvenirtjes. Ik koop echt als een zieke hierquote:Op zondag 12 juni 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
nou ja, beetje stoer met zo'n MP-5 en herdershond sjouwen is misschien best leukquote:Op zondag 12 juni 2022 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zou ook niet graag bij de marechaussee werken
Magneetjesquote:Op zondag 12 juni 2022 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik met souvenirtjes. Ik koop echt als een zieke hierBen benieuwd met wat voor rotzooi ik allemaal thuis kom
Op schiphol misschien nog net, maar ik denk dat je in pakweg Frankrijk voor je halverwege je eerste rondje al doodbloedend op de grond ligt.quote:
Ik heb dat wel met bieren. "Ja, die ken ik nog niet en het ziet er eigenlijk smerig uit, ook in de beschrijving, maar ik ga het tķch kopen."quote:Op zondag 12 juni 2022 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik met souvenirtjes. Ik koop echt als een zieke hierBen benieuwd met wat voor rotzooi ik allemaal thuis kom
Die vind ik altijd te duur voor wat het is, ik koop liever ansichtkaartenquote:
betalen voor dingenquote:Op zondag 12 juni 2022 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vind ik altijd te duur voor wat het is, ik koop liever ansichtkaarten
Bist du autistisch?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Super afgezaagd natuurlijk, maar ik heb drie magneetborden vol al
Ik ben geen lompe mongool die de giftshop uitrent zonder te betalenquote:
Dat kost een miljoen kronen natuurlijk daar in Zwederland.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nou ja uit Scandinavië kom je niet voor je lol met experimentele alcohol thuis, dat scheelt![]()
Een keer gedaan in Parijs in 1997. Voel me nog schuldig.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geen lompe mongool die de giftshop uitrent zonder te betalen
Heb ik wel eens gedaanquote:Op zondag 12 juni 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geen lompe mongool die de giftshop uitrent zonder te betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
En kijk hoe Parijs er nu bij ligtquote:Op zondag 12 juni 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een keer gedaan in Parijs in 1997. Voel me nog schuldig.
Geteisemquote:Op zondag 12 juni 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een keer gedaan in Parijs in 1997. Voel me nog schuldig.
Kweenie, volgens mij ben ik vrij aardig mijn 'ietwat' sarcastische zelf.quote:
Het begint er wel tegenaan te zitten hoor. Zondag hoor je toch wel voor 11 uur in je nest te liggen.quote:
Grote meid!quote:Op zondag 12 juni 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben volwassen dus heb geen bedtijd
Dat dacht ik ook altijd toen ik nog niet volwassen was, de harde waarheid is dat je júíst als volwassene op de meer normale tijden naar bed gaat gaan.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben volwassen dus heb geen bedtijd
Ouderdomquote:Op zondag 12 juni 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd toen ik nog niet volwassen was, de harde waarheid is dat je júíst als volwassene op de meer normale tijden naar bed gaat gaan.
Die 30 nadert hequote:
Ja, zo boven de 30 kom je er opeens achter dat je 4 keer in de week feesten helemaal niet kan combineren met een baanquote:
Of de 40, dat je terug gaat denken aan die tijd dat je nog 'heel erg fit!' was in je 30-er jaren.quote:
Friends quoten betekent dat je soberso bijna een boomer bent.quote:
Ikquote:Op zondag 12 juni 2022 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Friends quoten betekent dat je soberso bijna een boomer bent.
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Friends quoten betekent dat je soberso bijna een boomer bent.
Oh ik wilde net het slaap slotje er op gaan doenquote:
Alles boven of tegen de 40 is tegenwoordig een boomer, wist je dat niet?quote:
Ow dan heb ik nog tien jaarquote:Op zondag 12 juni 2022 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles boven of tegen de 40 is tegenwoordig een boomer, wist je dat niet?
Wat is tegen de 40?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles boven of tegen de 40 is tegenwoordig een boomer, wist je dat niet?
37+quote:
Sorry Doedels.quote:
Wel heel Amsterdamsquote:Op zondag 12 juni 2022 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon die doos naast de voordeur pleuren en dan de komende 15 weken denken als je naar buiten loopt:"Ja, die doos, die moet ik nog een keer oppakken en mee naar buiten nemen, maar niet nu....".
Dit doe ik echt met alles.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon die doos naast de voordeur pleuren en dan de komende 15 weken denken als je naar buiten loopt:"Ja, die doos, die moet ik nog een keer oppakken en mee naar buiten nemen, maar niet nu....".
Nog 3 dagen en dan weer dichterbij de 40quote:
Och, beter dan Rotterdams nog.quote:
oh, dat heb ik nu alquote:Op zondag 12 juni 2022 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of de 40, dat je terug gaat denken aan die tijd dat je nog 'heel erg fit!' was in je 30-er jaren.
Heb dat een keer met houten bielzen gehad, die wilde de gemeente niet meenemen met grof vuil omdat ze geolied waren en die dingen waren te vies en groot om in de auto te stoppen en zelf weg te brengen. Toen ik in mijn tuin bezig was heb ik ze in de brandgang achter mijn huis gelegd en niet meer naar omgekeken tot ik opeens opmerkte dat ze weg waren.quote:
M'n ouders hadden de badkamer verbouwd en de badkuip aan de weg gelegd, nog net op de oprit, want die werd vast wel meegenomen en dat scheelt weer aan afvoer.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat een keer met houten bielzen gehad, die wilde de gemeente niet meenemen met grof vuil omdat ze geolied waren en die dingen waren te vies en groot om in de auto te stoppen en zelf weg te brengen. Toen ik in mijn tuin bezig was heb ik ze in de brandgang achter mijn huis gelegd en niet meer naar omgekeken tot ik opeens opmerkte dat ze weg waren.
Ik ook, en dat verkoop ik dan aan mezelf onder het motto:"het is veel efficiënter als je grote hoeveelheden ineens mee naar beneden neemt.".quote:
Heb je haar gelijk verleid met je budaborsthaarquote:Op zondag 12 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk net: kan wel even zonder shirt mijn waterfles uit de auto pakken. Het is toch donker. Staat net de eigenaresse voor de deur
Over 9 maanden kids?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk net: kan wel even zonder shirt mijn waterfles uit de auto pakken. Het is toch donker. Staat net de eigenaresse voor de deur
zonder shirt valt nog mee..quote:Op zondag 12 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was niet erg overtuigend meer nadat ik een ijselijk gilletje slaaktequote:Op zondag 12 juni 2022 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je haar gelijk verleid met je budaborsthaar
Hier een keertje gehad toen we bij mijn ouders aan het verbouwen waren dat er 's avonds mensen langskwamen om in de puincontainer te duiken, vooral voor 'waardevolle' dingen als radiatoren (oud-ijzer)quote:Op zondag 12 juni 2022 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hadden de badkamer verbouwd en de badkuip aan de weg gelegd, nog net op de oprit, want die werd vast wel meegenomen en dat scheelt weer aan afvoer.
Nee hoor.
Dat is dus wel het absurde van wat er in vrijwel alle gemeenten met afvalverwerking aan de gang is. Voor bielzen (en nog een hele rits andere dingen) kan je vaak niet eens meer bij je gemeente terecht. Ze willen het niet ophalen, ook niet tegen betaling, ze willen het niet innemen, ook niet als je het zelf komt brengen.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat een keer met houten bielzen gehad, die wilde de gemeente niet meenemen met grof vuil omdat ze geolied waren en die dingen waren te vies en groot om in de auto te stoppen en zelf weg te brengen. Toen ik in mijn tuin bezig was heb ik ze in de brandgang achter mijn huis gelegd en niet meer naar omgekeken tot ik opeens opmerkte dat ze weg waren.
En toen trok ze de rest van je kleren ook uit? Of hoe eindigt dit verhaal?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was niet erg overtuigend meer nadat ik een ijselijk gilletje slaakte
Dus je pakt de eigenaresse ook gelijk even meequote:Op zondag 12 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
We hebben een beleefd gesprekje gevoerd waarbij we net deden of ik ordentelijk aangekleed wasquote:Op zondag 12 juni 2022 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En toen trok ze de rest van je kleren ook uit? Of hoe eindigt dit verhaal?
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben een beleefd gesprekje gevoerd waarbij we net deden of ik ordentelijk aangekleed was
het is sowieso absurd dat je niet alles wat ingenomen wordt mag aanbieden te ophalen...quote:Op zondag 12 juni 2022 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dus wel het absurde van wat er in vrijwel alle gemeenten met afvalverwerking aan de gang is. Voor bielzen (en nog een hele rits andere dingen) kan je vaak niet eens meer bij je gemeente terecht. Ze willen het niet ophalen, ook niet tegen betaling, ze willen het niet innemen, ook niet als je het zelf komt brengen.
Maar flikker je die zooi gewoon op straat (of in je brandgang), dan komen ze het ineens wél ophalen als iemand er melding van maakt.
Ik moet mijn nieuwe buurvrouw nog even waarschuwen dat ik als het warm is ik gewoon in mijn onderbroek door het appartement loop. We hebben vanaf het balkon nogal een inkijk bij elkaar.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook wel een goedequote:Op zondag 12 juni 2022 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En toen trok ze de rest van je kleren ook uit? Of hoe eindigt dit verhaal?
Dit overkwam jou?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder shirt valt nog mee..
stel je voor dat je naar buiten loopt, in je adams kostuum denkende dat er niemand buiten staat en je buurvrouw staat buiten de plantjes water te geven
Ja kon het volgens mij ook niet eens naar de milieustraat brengen inderdaad. Gok dat er hier iemand een melding heeft gemaakt omdat die dingen er al een jaar of 2 lagen (ze lagen niet in de weg)quote:Op zondag 12 juni 2022 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is dus wel het absurde van wat er in vrijwel alle gemeenten met afvalverwerking aan de gang is. Voor bielzen (en nog een hele rits andere dingen) kan je vaak niet eens meer bij je gemeente terecht. Ze willen het niet ophalen, ook niet tegen betaling, ze willen het niet innemen, ook niet als je het zelf komt brengen.
Maar flikker je die zooi gewoon op straat (of in je brandgang), dan komen ze het ineens wél ophalen als iemand er melding van maakt.
Is het een tip of een waarschuwing?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet mijn nieuwe buurvrouw nog even waarschuwen dat ik als het warm is ik gewoon in mijn onderbroek door het appartement loop. We hebben vanaf het balkon nogal een inkijk bij elkaar.
Frikandel. Gang. Woosh.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sodeju. Daar kan zelfs de budaconda waarschijnlijk niet meer tegenop
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sodeju. Daar kan zelfs de budaconda waarschijnlijk niet meer tegenop
gelukkig geen inkijk van de buren bij mij nu, tenzij ze bewust om het hoekje gaan kijkenquote:Op zondag 12 juni 2022 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet mijn nieuwe buurvrouw nog even waarschuwen dat ik als het warm is ik gewoon in mijn onderbroek door het appartement loop. We hebben vanaf het balkon nogal een inkijk bij elkaar.
Behoorlijk ja. Ik heb bij een woningbouwvereniging gewerkt en wij kregen dus nogal eens te maken met dumpingen van allerhande shit. En als je dan ging praten met de mensen dan kwam dat vaak als reden naar boven: we kunnen/mogen het zelf niet wegbrengen of laten ophalen. Dus flikkeren ze het maar ergens neer.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
het is sowieso absurd dat je niet alles wat ingenomen wordt mag aanbieden te ophalen...
is voor mensen zonder auto/rijbewijs een serieus probleem
Waarschuwing, ze is nogal jong.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een tip of een waarschuwing?
ik heb het geluk dat ik de ruimte heb om gewoon het opzij te flikkeren tot ik eens iemand kan regelen die het kan brengen naar de dump, maar ik stoor mij er mateloos aanquote:Op zondag 12 juni 2022 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Ik heb bij een woningbouwvereniging gewerkt en wij kregen dus nogal eens te maken met dumpingen van allerhande shit. En als je dan ging praten met de mensen dan kwam dat vaak als reden naar boven: we kunnen/mogen het zelf niet wegbrengen of laten ophalen. Dus flikkeren ze het maar ergens neer.
Ik heb eens om het hoekje gekeken bij een knappe buuf die stewardess was. Zag nog net de boeing 777 in de hangar verdwijnenquote:Op zondag 12 juni 2022 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig geen inkijk van de buren bij mij nu, tenzij ze bewust om het hoekje gaan kijken
We hebben er hier zelfs een app voor tegenwoordig, kan je als het donker is mooi je zooi ergens op straat flikkeren en de volgende dag eventjes een foto ervan maken en het melden in de app, is het binnen 2 dagen wegquote:Op zondag 12 juni 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kon het volgens mij ook niet eens naar de milieustraat brengen inderdaad. Gok dat er hier iemand een melding heeft gemaakt omdat die dingen er al een jaar of 2 lagen (ze lagen niet in de weg)
Dat is wel praktisch, moet mijn schuurtje nog een keer opruimen ...quote:Op zondag 12 juni 2022 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben er hier zelfs een app voor tegenwoordig, kan je als het donker is mooi je zooi ergens op straat flikkeren en de volgende dag eventjes een foto ervan maken en het melden in de app, is het binnen 2 dagen weg
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb eens om het hoekje gekeken bij een knappe buuf die stewardess was. Zag nog net de boeing 777 in de hangar verdwijnen
Die ligt 24/7 onder een zonnebank.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Heb Humberto aanstaan en daar zit Jantje Smit bij, die ziet er ook uit alsof die al richting de 50 gaat
Ja die heeft een bijna donkerder kleurtje dan Humbertoquote:Op zondag 12 juni 2022 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ligt 24/7 onder een zonnebank.
when you go black, you dont wanna go back?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die heeft een bijna donkerder kleurtje dan Humberto
Fuck it, dat doe je toch niet.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Moet om 4:25 opstaan.. fuuuuElke keer als ik op de klok kijk zie ik weer dat er 10 minuten potentiële slaaptijd verdwenen zijn.
Ik een kwartiertje laterquote:Op zondag 12 juni 2022 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Moet om 4:25 opstaan.. fuuuuElke keer als ik op de klok kijk zie ik weer dat er 10 minuten potentiële slaaptijd verdwenen zijn.
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:45 schreef kwiwi het volgende:
ik uur of 3-4 laterquote:Op zondag 12 juni 2022 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Toen ik daar werkte en ik steeds tegen dumpingen aanliep ben ik eens gaan uitzoeken hoe het hier nu precies zat met afval ophalen. En mijn conclusie was dat er idd voor heel veel dingen voor mensen zonder (grote) auto eigenlijk geen mogelijkheden zijn. En dat sommige spullen überhaupt niet ingenomen worden, laat staan opgehaald.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het geluk dat ik de ruimte heb om gewoon het opzij te flikkeren tot ik eens iemand kan regelen die het kan brengen naar de dump, maar ik stoor mij er mateloos aan
Hij moet weer op de treinquote:
Misschien komt de eigenaresse je straks nog wel even in slaap knuffelenquote:
Dan liever die Duitse van hierbovenquote:Op zondag 12 juni 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien komt de eigenaresse je straks nog wel even in slaap knuffelen
mja, officieel wordt iets simpels als karton niet opgehaald hier bij grofvuil, of oude electronica...quote:Op zondag 12 juni 2022 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik daar werkte en ik steeds tegen dumpingen aanliep ben ik eens gaan uitzoeken hoe het hier nu precies zat met afval ophalen. En mijn conclusie was dat er idd voor heel veel dingen voor mensen zonder (grote) auto eigenlijk geen mogelijkheden zijn. En dat sommige spullen überhaupt niet ingenomen worden, laat staan opgehaald.
Nou is dat geen excuus voor mensen die gewoon de straat/gemeenschappelijk ruimtes/ etc als vuilnisbelt gebruiken maar het helpt natuurlijk niet echt mee
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan liever die Duitse van hierboven
Gewoon de vlammenwerper er opquote:Op zondag 12 juni 2022 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, officieel wordt iets simpels als karton niet opgehaald hier bij grofvuil, of oude electronica...
dus als je een keer wat meer karton hebt (zoals ik nu ivm veel nieuwe meubels) moet je dus maar ergens de boel dumpen of iemand fixen..
ik kan het er asociaal bij gooien maar gezien mn naam erop staat ga ik dat niet doen... geen zin in gezeik
en wegbrengen naar kartonbak? dan mag alles in A4 formaat gescheurd worden, amefuckinghoela dat ik dat ga doen
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik een tuin had, had ik de vuurkorf aangezet ja
Ga je die ook in de vuurkorf gooien?quote:
Karton kan hier gewoon in de container, als je veel hebt vanwege verhuizing oid kan je het gewoon opsplitsen, en je kan het ook gewoon naar de stort brengen als je wil.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, officieel wordt iets simpels als karton niet opgehaald hier bij grofvuil, of oude electronica...
dus als je een keer wat meer karton hebt (zoals ik nu ivm veel nieuwe meubels) moet je dus maar ergens de boel dumpen of iemand fixen..
ik kan het er asociaal bij gooien maar gezien mn naam erop staat ga ik dat niet doen... geen zin in gezeik
Zou soms best willenquote:
Ik heb geen kinderen en die gaan er ook nooit komen, dat is pas klimaatvriendelijk!quote:
Ach, ideologisch, het is gewoon een vaststaand feit dat we de wereld, eh, niet zo positief aan het beīnvloeden zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou soms best willen![]()
Maar ja zij wordt ook maar voor een ideologisch karretje gespannen door haar ouders
Doet die eigenlijk nog wat, al lang niks meer van gehoord?quote:Op zondag 12 juni 2022 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou soms best willen![]()
Maar ja zij wordt ook maar voor een ideologisch karretje gespannen door haar ouders
ik kan het inderdaad naar de container brengen:quote:Op zondag 12 juni 2022 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Karton kan hier gewoon in de container, als je veel hebt vanwege verhuizing oid kan je het gewoon opsplitsen, en je kan het ook gewoon naar de stort brengen als je wil.
En "grofvuil" kan je tegen betaling op laten halen, maar daar zitten zoveel uitsluitingen bij dat het eigenlijk nergens over gaat. Als jij je laminaatvloer hebt uitgebroken, dan zit je met een probleem, dat komen ze namelijk niet ophalen tegen betaling. Dus heb je geen grote auto of iemand die even met je mee kan naar de stort met een grote bak, dan heb je pech.
Het nettere deel der natie gaat dan nog proberen wat te regelen of het in zeer kleine delen bij het restafval flikkeren maar ik kan me goed voorstellen dat de meeste mensen daar geen zin in hebben. Dus gaat het dan 'hoppa' de gemeenschappelijke containerruimte/brandgang/stoep op. Dan verdwijnt het ook 'vanzelf'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eeuwigheid bezig de boel te verscheuren tot het past.. (afgezien van 10 minuten sjouwen met grote pakken karton)
mag niet bij grofvuil.. (waarom?!?!?!?!?) maar je mag het wel bij milieudepot brengen![]()
not true daar is genoeg dispuut over.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, ideologisch, het is gewoon een vaststaand feit dat we de wereld, eh, niet zo positief aan het beīnvloeden zijn.
Nee, daar is echt geen dispuut over in serieuze kringen. Ik zou graag willen dat het zo was maar het is echt niet zo. Ja, je kan altijd wel een paar (voormalige) wetenschappers vinden die roepen dat het allemaal niet zo is maar niemand, echt niemand die serieuze klimaatwetenschap bedrijft aan gerenommeerde instituten en universiteiten zal zeggen dat onze uitstoot van broeikasgassen (in de breedste zin van het woord) (relatief) onschuldig is.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
not true daar is genoeg dispuut over.
En zelf als het allemaal waar zou zijn lossen we dat niet op door de oceanen vol te gooien met windmolenparken, weilanden vol te planten met zonnepanelen en oerbossen te kappen voor biomassa.
Liever iets doen aan plastic in de oceaan.
Lekker de ijzers onder je voetjes binden en helemaal los dan!quote:Op zondag 12 juni 2022 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Zeeppompje laten donderen op de wc. Vloer is een schaatsbaan.
in bad/douche uitspoelenquote:Op zondag 12 juni 2022 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Deel opgedweild met een handdoek. Niet slim, want als ik die nu in de wasmachine doe dan krijg je een schuimfeestje.
Slimme oplossing: eerst je handdoek uitspoelen in de gootsteen.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Deel opgedweild met een handdoek. Niet slim, want als ik die nu in de wasmachine doe dan krijg je een schuimfeestje.
Ik vul die krengen ook altijd maar hoogstens tot een derde of zo. Pure luiheid, maar het scheelt ook bij ongelukjesquote:
Nou is UB40 per definitie niet echt een energiek gebeuren gezien hun muziek, maar tegenwoordig zijn ze ook nog eens ongeveer 100 jaar oud. Dus ik weet niet wat je precies verwacht hadquote:Op zondag 12 juni 2022 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
UB40 was in mijn herinnering iets energieker. Maar ondanks dat was Red red wine wel tof.
Ja ik ook niet zo goed.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou is UB40 per definitie niet echt een energiek gebeuren gezien hun muziek, maar tegenwoordig zijn ze ook nog eens ongeveer 100 jaar oud. Dus ik weet niet wat precies verwacht had
Ik heb bij UB40 eigenlijk altijd het gevoel gehad dat het gewoon een reggae-coverband is die een blank sausje er overheen hebben gegoten zodat het te pruimen was voor ons westerse stervelingen. Als je het dan over een ska-vibe heb denk ik meer aan hun generatiegenoten Madness.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook niet zo goed.Beetje meer ska vibe ofzo. Vroegah vond ik UB40 namelijk echt tof en kon er ook wel lekker op dansen. Nu was het het net niet zeg maar. Volgens mij ook een andere zanger.
quote:Op zondag 12 juni 2022 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik ging eigenlijk vooral voor de Kraaien en die waren LEKKAH!
Ik vond beiden heel leuk maar Madness wel meer inderdaad. Wat heb ik daar veel op gedanst. Ook nog ooit eens live gezien bij een reunie concert in Ahoy.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb bij UB40 eigenlijk altijd het gevoel gehad dat het gewoon een reggae-coverband is die een blank sausje er overheen hebben gegoten zodat het te pruimen was voor ons westerse stervelingen. Als je het dan over een ska-vibe heb denk ik meer aan hun generatiegenoten Madness.
Volgens mij wel. Ik ga sws doen alsof ze zelf spelenquote:Op zondag 12 juni 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Spelen ze zelf nog iets? Of staat er een band achter die eigenlijk speelt?
Eerste concert voor mij sinds covid denk ikquote:Op zondag 12 juni 2022 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bandjes kijken is wel echt fijn om weer te kunnen doen.
quote:Op zondag 12 juni 2022 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik ga sws doen alsof ze zelf spelen
Madness is nog steeds wel leuk om af en toe te luisteren.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb bij UB40 eigenlijk altijd het gevoel gehad dat het gewoon een reggae-coverband is die een blank sausje er overheen hebben gegoten zodat het te pruimen was voor ons westerse stervelingen. Als je het dan over een ska-vibe heb denk ik meer aan hun generatiegenoten Madness.
200 ekken per kaartjequote:Op zondag 12 juni 2022 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]Ja, anders is het een beetje zonde van het geld.
Voor mij ook eerste fesitvalletje.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerste concert voor mij sinds covid denk ik
Er kan maar 1 zeeheld zijnquote:Op maandag 13 juni 2022 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zin in Zeehelden festival, kleinste en liefste festival van Den Haag. Meestal ga ik elke avond wel even.
Dan is dit festival perfect voor je.quote:
Jezelf schouderklopjes geven mag soms ookquote:Op maandag 13 juni 2022 00:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh dacht meer aan mezelf
Maar Michiel'll do
geen ideequote:Op maandag 13 juni 2022 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan is dit festival perfect voor je.
Nee denk niet dat het echt je ding is eigenlijk. Niet qua muziek en niet qua bezoekers.
Wat liefquote:Op maandag 13 juni 2022 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
Beetje hyper.Stond een wijntje te halen vliegt er opeens een Gup van mijn werk in mijn armen.
En ook nog een oud collega gesproken.
Nee al zou ik me daar ook prima tussen voelen.quote:Op maandag 13 juni 2022 00:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee
als het wietrokende hippies zijn dan niet nee
Thank youquote:Op maandag 13 juni 2022 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik je voor die tijd niet meer spreek, enorm veel plezier bij de Stones, geniet ervan!
waar heb ik dat nou weer aan te dankenquote:Op zondag 12 juni 2022 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
@:Haags en ook een beetje voor onze verraders @:Bitterbal en @:Mschol![]()
mja.. echt helemaal niks voor mij datquote:Lekker vals ook hoor ik nu.
Voor mij mag het per direct terug naar het Zuiderpark.
Je hebt ons verlaten toch?quote:Op maandag 13 juni 2022 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
waar heb ik dat nou weer aan te danken
[..]
mja.. echt helemaal niks voor mij dat(in zn algemeen, mij vind je niet bij een concert)
en is het vals? ok![]()
het is niet alsof ik veel keus hadquote:
leuk om te horen hoor soms dat soort nummers, maar niet tussen een sardientjesmenigte en standje oorverdovend hard, dat trek ik gewoon niet.. gewoon lekker thuis vanop de bank ofzoquote:Ik vind de Kraaien wel leuk. Misschien omdat het Haags is want normaal niet zo mijn muziek ook hoor. Ken ook niet alles ofzo, alleen de bekende liedjes. Ik meen me te herinneren dat ze jaren terug ook eens op Parkpop waren. In de middag toen, dat vond ik niet echt passend qua de gemiddelde leeftijd die er toen rondliep. In plaats van de zwembad accessoires vanavond gooiden ze toen opblaaspoppen het publiek in.
Een soort stadspartiottisme denk ik. Ook meegezongen. En ik kreeg de slappe lach om een nummer wat ging over ballen likken.
don't jinx itquote:Op maandag 13 juni 2022 05:56 schreef kwiwi het volgende:
Hoop dat m'n trein geen vertraging heeft, heb wel erg strak gepland tot vertrek van het vliegtuig zie ik nu
Meer dan anderhalf uur en toen weer in slaap gevallenquote:
Nou de trein is de laatste tijd wat onbetrouwbaarder, door personeelstekort. Maar klopt, ten opzichte van andere landen valt het best mee.quote:Op maandag 13 juni 2022 07:14 schreef Budapestenaar het volgende:
“Rush hour is really bad. Leave in time!!!!”
You know nothing LjubljanaAls je dit spits noemt…
Je kon gewoon nog zitten in de trein?quote:Op maandag 13 juni 2022 07:14 schreef Budapestenaar het volgende:
“Rush hour is really bad. Leave in time!!!!”
You know nothing LjubljanaAls je dit spits noemt…
Nee, de spits op de weg. Zes uur vertrokken om op tijd in Ljubljana te zijnquote:
hoor je die andere podia als je dan bij het ene staat?quote:Op zondag 12 juni 2022 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
@:Haags en ook een beetje voor onze verraders @:Bitterbal en @:Mschol![]()
Lekker vals ook hoor ik nu.
Voor mij mag het per direct terug naar het Zuiderpark.
Vertel ons alles!quote:
Had je maar om half 6 al moeten bellen om in de wachtrij te staanquote:
heb ik geprobeerdquote:Op maandag 13 juni 2022 08:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je maar om half 6 al moeten bellen om in de wachtrij te staan
Dan maar gewoon eventjes wat geduld hebbenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 08:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar gewoon eventjes wat geduld hebben
Het ontglipt mequote:
dat zou mij niet verbzenquote:Op maandag 13 juni 2022 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen werken zich daar een burn-out in.
je hebt zon in je trein. zie je datquote:Op maandag 13 juni 2022 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit gaat ‘m worden over een uurtje
[ afbeelding ]
Ik hoop eigenlijk meer op een stopcontactquote:Op maandag 13 juni 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt zon in je trein. zie je dat
Gesponsord voor Mark Rutte.quote:Op maandag 13 juni 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
van zaterdagde 5 minuten douche
[ afbeelding ]
daar zie ik geen icoontje van je :pquote:Op maandag 13 juni 2022 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk meer op een stopcontact
Verdacht pakketje zo alleen op het stationquote:Op maandag 13 juni 2022 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit gaat ‘m worden over een uurtje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2022 08:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verdacht pakketje zo alleen op het station
quote:Op maandag 13 juni 2022 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar zie ik geen icoontje van je :p
hoe lang moet je treinen?quote:Op maandag 13 juni 2022 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Had nog best een gerrie willen doen maar de wc’s op het station zagen eruit als de geslachtsziektenencyclopedie.
Dat is mijn koffertjequote:Op maandag 13 juni 2022 08:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verdacht pakketje zo alleen op het station
Ik douche gewoon niet vandaag.quote:Op maandag 13 juni 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
van zaterdagde 5 minuten douche
[ afbeelding ]
Kun je toch weer een keertje sushi van kopen.quote:Op maandag 13 juni 2022 08:34 schreef bitterbal het volgende:
ik dacht als ik gewoon elke dag normaal zou blijven douchen was ik elke maand sowieso al minimaal 60 euro kwijt
quote:Op maandag 13 juni 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Man van Hertz had zijn pc nog niet eens opgestart of ik stond al voor zijn snufferd.
Was om 5 uur wakkerquote:Op maandag 13 juni 2022 08:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]dat snap ik, slimmerik
Slechte poging tot grapje
quote:Op maandag 13 juni 2022 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je toch weer een keertje sushi van kopen.
ja makkelijkquote:Op maandag 13 juni 2022 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stond je normaal gesproken een half uur onder de douche?
Wat voor energiecontract heb je? Al variabele prijzen?quote:Op maandag 13 juni 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar blijf wel 120 euro betalen elke maand
jaquote:Op maandag 13 juni 2022 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor energiecontract heb je? Al variabele prijzen?
kunne die allemaal op 1 boot?quote:Op maandag 13 juni 2022 08:48 schreef Karzai het volgende:
Kolere drukker dan normaal bij de pont
[ afbeelding ]
en hoe lang moet je dan weer wachten?quote:Op maandag 13 juni 2022 08:50 schreef Karzai het volgende:
Er varen er maar 2 meestal 3, ik kwam er niet meer op
Ik heb verder helemaal geen verstand van die prijzen ookquote:Op maandag 13 juni 2022 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet eens kijken wat het variabele aanbod van mij geworden is.
Gaat snel door je heen dan.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren Afghaans gegeten, gerrie is raar.
quote:Op maandag 13 juni 2022 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ontglipt me
Ik was eerst met m'n ouders in een Duitse winkel en daar verkochten ze ook cavia's
Daarna moest ik op m'n rollerblades naar huis heel snel en onderweg was een soort processie waar ik langs moest. Het was heel uitgebreid. Ik was thuis maar het was een ander huis en er waren veel vreemden. En iedereen stond op het balkon omlaag naar die processie te kijken.
En toen het ergste: blijkbaar was Paul de Leeuw overleden en was die processie a la New Orleans voor zijn begrafenis en ik vond het echt onwijs erg.
Ook goedemorgen.
Komt er volledig ongeletterd en barbaars uit?quote:Op maandag 13 juni 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren Afghaans gegeten, gerrie is raar.
zit je comfi?quote:Op maandag 13 juni 2022 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed, extra drinken gehaald. Ik ben er klaar voor
las bebaardquote:Op maandag 13 juni 2022 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt er volledig ongeletterd en barbaars uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |