SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ballies spirit-animalquote:Op zondag 12 juni 2022 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, een veelvraat heet dat geloof ik in het Nederlands
Neequote:
Tofquote:Op zondag 12 juni 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben hier een wolverine, een poolhaas en zandkorrelduizend rendieren gezien.
Ik heb Entombed AD ooit live gezien. Dikke primaquote:
Klinkt toch wel als balliequote:Op zondag 12 juni 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeBal vreet het ook echt allemaal op. Een wolverine killt gewoon alles wat hij tegenkomt, voor het geval hij ooit voedsel nodig heeft.
Ik krijg al een hartinfarct als ik er naar kijkquote:Op zondag 12 juni 2022 21:28 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CetOJbUIXM7/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
en dan ook nog die zelfvoldane geilerij erbij alsof ze zelf het meest fantastische gerecht ooit uitgevonden heeft. Ranswijf.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik krijg al een hartinfarct als ik er naar kijk
Ik?quote:Op zondag 12 juni 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan ook nog die zelfvoldane geilerij erbij alsof ze zelf het meest fantastische gerecht ooit uitgevonden heeft. Ranswijf.
Je kunt altijd rondjes rennen en “allahu akbar!” roepenquote:Op zondag 12 juni 2022 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niets te doen op Schiphol vanavond. Blijft vreemd dat ik hier vroeger meerdere keren per maand kwam en nu praktisch nooit meer.
Weet niet of je dan rondjeS kunt rennenquote:Op zondag 12 juni 2022 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt altijd rondjes rennen en “allahu akbar!” roepen
Een van mijn vrienden werkt bij de Marechaussee en heeft met verteld dat dat niet echt een goed idee is.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt altijd rondjes rennen en “allahu akbar!” roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |