Hadden jullie een activiteit? Of gewoon vreten?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja een paar. Was ook gewoon leuk om ze gewoon een keer te zien zonder echt gesprekken te voeren. Ik ben dan ook niet echt een prater..
Ik vind caramel normaal ook te zoet, maar niet bij diequote:
Ik houd het bij Almond. Zo’n pint. En dan in één keer leegvretenquote:Op zondag 12 juni 2022 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind caramel normaal ook te zoet, maar niet bij die
Tweelingziel.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik houd het bij Almond. Zo’n pint. En dan in één keer leegvreten
Ik heb het wel eens bij iemand gehad. Maar vind het niet lekker die sodastreams. Mijn zoon heeft zo kraan wat bubbeltjes water geeft. Ook niet lekker.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen of ik ooit eens zo'n sodastream apparaat zal halen.. of dat ik beter gewoon af en toe fles spa moet halen![]()
geen idee of ik meer bubbels drink als ik het zelf kan maken
vind het vaak wel lekker
Gewoon kletsen en vreten. Er was friet (ja friet, want Brabant)..quote:Op zondag 12 juni 2022 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hadden jullie een activiteit? Of gewoon vreten?
Liever van een stokkie, meer chocoladequote:Op zondag 12 juni 2022 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik houd het bij Almond. Zo’n pint. En dan in één keer leegvreten
Morgen gelijk de dokter bellen anders kom ik dat been er persoonlijk afhalenquote:
ja ga om 8 bellen. dan zijn ze open.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen gelijk de dokter bellen anders kom ik dat been er persoonlijk afhalen
We hebben hier een wolverine, een poolhaas en zandkorrelduizend rendieren gezien.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Even naar een alm aan de bosrand gewandeld. Teller staat op 1 haas en 1 hertje
https://nederlandersfiets(...)zelle-kinderfietsen/quote:Op zondag 12 juni 2022 21:09 schreef bitterbal het volgende:
kijk floortje einde van de wereld en die vrouw in kenia heeft een baby gazelle.die wil ik ook
een wolverine?quote:Op zondag 12 juni 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben hier een wolverine, een poolhaas en zandkorrelduizend rendieren gezien.
Ben je nog duizelig??quote:Op zondag 12 juni 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben hier een wolverine, een poolhaas en zandkorrelduizend rendieren gezien.
ja, een veelvraat heet dat geloof ik in het Nederlandsquote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nederlandersfiets(...)zelle-kinderfietsen/
vetquote:Op zondag 12 juni 2022 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, een veelvraat heet dat geloof ik in het Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |