SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 12 juni 2022 05:23 schreef datismijnmening het volgende:
Winstgevend businessmodel: betaal een prostitué 50 euro om een benzinetank leeg te zuigen ipv van piemels![]()
Oké weer verder slapen
uiteraardquote:Op zondag 12 juni 2022 07:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat gezin met honderd kinderen boven me begon om zes uur al te spoken
Waarom niet?quote:Op zondag 12 juni 2022 07:10 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard
ik heb vannacht voor mn gevoel bijna geen oog dichtgedaan
geen idee, alsof ik spontaan al mn slaap kwijt was.quote:
Is het zo warm dan?quote:Op zondag 12 juni 2022 07:17 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, alsof ik spontaan al mn slaap kwijt was.
lig niet ergens over te malen ofzo
heel misschien is temperatuur de boos doener maar dat vind ik ook raar
Knaken vliegen het raam uitquote:Op zondag 12 juni 2022 07:25 schreef mschol het volgende:
misschien airco even aansluiten en aanzetten in slaapkamer vanavond
ik gebruik hem alleen als het echt goed warm is meestal, zo vroeg in het jaar is wel uitzondelijkquote:Op zondag 12 juni 2022 07:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen airco dus ik zweet me gewoon te pletter
Volgens week 30 graden. Geen idee hoe de nachten dan gaan zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gebruik hem alleen als het echt goed warm is meestal, zo vroeg in het jaar is wel uitzondelijk
samequote:Op zondag 12 juni 2022 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook waardeloos geslapen. En vreemd gedroomd.
wanneer?quote:Op zondag 12 juni 2022 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens week 30 graden. Geen idee hoe de nachten dan gaan zijn.
quote:Op zondag 12 juni 2022 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet geen ei. En drink geen koffie.
wij hadde gisteren mensen die dronken alleen maar chocolade melk bij hun etenquote:
dat heb je vast ook met bierzuipersquote:Op zondag 12 juni 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij hadde gisteren mensen die dronken alleen maar chocolade melk bij hun eten
moddervet natuurlijk
ja mijn vader , thailand en werkquote:Op zondag 12 juni 2022 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je nog waarover je hebt gedroomd?
Ze waren allemaal 4?quote:Op zondag 12 juni 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moddervet natuurlijk
quote:Op zondag 12 juni 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moddervet natuurlijk
quote:Op zondag 12 juni 2022 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet geen ei. En drink geen koffie.
quote:Op zondag 12 juni 2022 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mijn vader , thailand en werk![]()
Werk was et ene deel restaurant en anderel een afdeling hartbewaking zoals je in het ziekenhuis hebt en ik moest van die schermen waar je dat hartritme opziet ook in het restaurant ophangen
dede ze ook rare dingen?quote:Op zondag 12 juni 2022 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Dat is inderdaad raar wakker worden.
Die van mij vannacht viel wel mee, alleen de personen kwamen voor op plekken waar ze nooit voorgekomen zijn dus het was nogal vreemd.
Of koffieschuimquote:Op zondag 12 juni 2022 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Aeroccino is ook goed om chocolademelk op te warmen![]()
Misschien kan ik ook melkschuim van chocolademelk maken
Nog zo'n dikkerd.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Aeroccino is ook goed om chocolademelk op te warmen![]()
Misschien kan ik ook melkschuim van chocolademelk maken
das raar jaquote:Op zondag 12 juni 2022 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de bank zitten in het huis van mijn ouders
herkenbaarquote:Op zondag 12 juni 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat gezin met 100 kinderen zat om half acht al in het busje, kinderen gevoed en aangekleed. En ik loop nu nog te tutten
Ik heb steeds meer tijd nodig om in beweging te komen. Over tien jaar kan ik gelijk weer naar bedquote:
ik heb vaak vooral iets van, " ik hoef mij niet te haasten, dag is lang"quote:Op zondag 12 juni 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer tijd nodig om in beweging te komen. Over tien jaar kan ik gelijk weer naar bed
quote:Op zondag 12 juni 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer tijd nodig om in beweging te komen. Over tien jaar kan ik gelijk weer naar bed
ben je weer thuis?quote:Op zondag 12 juni 2022 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de wasmachine draait. Verder geen plannen vandaag.
gewoon ernaast gaan liggen..quote:Op zondag 12 juni 2022 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jaloers op mijn hond. Die is alweer heerlijk aan het slapen.
Ja morgen de treinreis Narvik - Kiruna, daar heb ik wel zin inquote:
mooi rit? Of speciale trein?quote:Op zondag 12 juni 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja morgen de treinreis Narvik - Kiruna, daar heb ik wel zin in
Ik heb de was al hangen buiten.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de wasmachine draait. Verder geen plannen vandaag.
Hele mooie rit, en een stuk wat ik 10 jaar geleden al had willen rijden, maar toen moesten de laatst 70 km met een vervangende bus vanwege de eerste staking in 30 jaarquote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hele mooie rit, en een stuk wat ik 10 jaar geleden al had willen rijden, maar toen moesten de laatst 70 km met een vervangende bus vanwege de eerste staking in 30 jaar
De vuile?quote:
Eerst even een uurtje laten weken in een emmer water.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Even de knisperende onderbroeken laten opfrissen in de wind voor ik ze in de wasmachine durf te stoppen.
Of chloor.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerst even een uurtje laten weken in een emmer water.
kokend water met sodaquote:Op zondag 12 juni 2022 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eerst even een uurtje laten weken in een emmer water.
Halve fles vlekkenreiniger erover en dan eens proberen of het enigszins schoon wordt.quote:
Ja bij gerielibz zal het inderdaad wel zo erg zijn dat eerst de vlekken zelf gereinigd moeten worden voordat je er verder wat mee kuntquote:Op zondag 12 juni 2022 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Halve fles vlekkenreiniger erover en dan eens proberen of het enigszins schoon wordt.
Wat was tot nu toe het leukste van je reis?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij gerielibz zal het inderdaad wel zo erg zijn dat eerst de vlekken zelf gereinigd moeten worden voordat je er verder wat mee kunt
De brokstukken kapot slaan tegen een muur.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Halve fles vlekkenreiniger erover en dan eens proberen of het enigszins schoon wordt.
Broekbrokkenquote:Op zondag 12 juni 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De brokstukken kapot slaan tegen een muur.
Ik denk de rock carvings in Alta. En het landschap is overal even prachtig. We doen zo veel, kom nauwelijks aan rust pakken toe. Ja vandaag dan.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat was tot nu toe het leukste van je reis?
Straks ben je aan vakantie toe als je terug bent.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk de rock carvings in Alta. En het landschap is overal even prachtig. We doen zo veel, kom nauwelijks aan rust pakken toe. Ja vandaag dan.
reken daar maar op jaquote:Op zondag 12 juni 2022 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks ben je aan vakantie toe als je terug bent.
Dat het landschap schitterend is geloof ik graag!quote:Op zondag 12 juni 2022 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk de rock carvings in Alta. En het landschap is overal even prachtig. We doen zo veel, kom nauwelijks aan rust pakken toe. Ja vandaag dan.
Dat zijn de beste reizen.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks ben je aan vakantie toe als je terug bent.
Straks de waterpolitie; U verbruikt te weinig water, wij gaan daarom over op de levering van knakworstensap op uw adres.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:01 schreef bitterbal het volgende:
weer 5 minuten gedoucht![]()
Vattenfall kon net de meterstanden niet doorgeven dus weet nog niet wat het oplevert
quote:Op zondag 12 juni 2022 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks de waterpolitie; U verbruikt te weinig water, wij gaan daarom over op de levering van knakworstensap op uw adres.
quote:Op zondag 12 juni 2022 11:09 schreef bitterbal het volgende:
nou ja water verbruik ik wel met wasmachine, droger en 10 gerries op een dag
je kan ook een gesloten systeem maken tussen de douche, vaatwasser, wasmachine en het toiletquote:Op zondag 12 juni 2022 11:12 schreef bitterbal het volgende:
bedoel natuurlijk niet de droger maar de vaatwasmachine
Das mij wat te ingewikkeld en teveel werkquote:Op zondag 12 juni 2022 11:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan ook een gesloten systeem maken tussen de douche, vaatwasser, wasmachine en het toilet
Maar weet je wat we wel hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2022 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar weet je wat we wel hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker nauwe spleetquote:Op zondag 12 juni 2022 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks via dit ding naar boven. De route naar beneden was doodeng voor iemand met hoogtevrees
[ afbeelding ]
Dan ga ik het HELEMAAL nooit mee bestellen dusquote:Op zondag 12 juni 2022 12:54 schreef LTVDK het volgende:
Ah, zigeunerschnitzel is inmiddels ook ongepast, het heet tegenwoordig 'schnitzel Hongaarse stijl'
https://www.ah.nl/product(...)tzel-hongaarse-stijl
Lappie van Orbanquote:Op zondag 12 juni 2022 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga ik het HELEMAAL nooit mee bestellen dus
Denk dat die niet heel veel later dan in de Maas ligtquote:Op zondag 12 juni 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt straks US bij je op de bank.
quote:Op zondag 12 juni 2022 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
6 km gelopen.Dik twee uur over gedaan met al dat klauteren.
Nieuw tentje geopend in de straatquote:Yakitori bowl
Kip, zoete maīs, komkommer, avocado, cherry tomaten, zeewier, teriyaki saus en sesam
quote:Op zondag 12 juni 2022 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben ook zalmdonuts en sushi burrito's. @:Bitterbal
Komen ze het ook nog gratis bezorgen?quote:
quote:
Ik lust geen sushiquote:
Dat ze het naar binnen gooien en het bakje open vliegtquote:Op zondag 12 juni 2022 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook gewoon gooien denk ik.
Lust geen sushi?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lust geen sushiMaar misschien wel die poke bowl, al is die ook al twaalf euro ofzo.
En ze hebben bubble tea, al is dat tegenwoordig gewoon spa rood met een beetje siroop en een vruchtje erin lijkt het.
Wat is er Japans aan, moet je het dippen in sojasaus?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:56 schreef CherryLips het volgende:
O bij een andere sushitent hebben ze karaage bowl, dat is Japanse gefrituurde kip.
hij is gefrituurd in de sojasaus?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er Japans aan, moet je het dippen in sojasaus?
Vind het wel een beetje ongepast dat je elke dag foto's van je sappige worsten aan het rondsturen bentquote:
Vandaag was de laatstequote:Op zondag 12 juni 2022 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje ongepast dat je elke dag foto's van je sappige worsten aan het rondsturen bent
Ja jij stuurt ze nietquote:Op zondag 12 juni 2022 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje ongepast dat je elke dag foto's van je sappige worsten aan het rondsturen bent
Omdat ik een nette jongeman benquote:
Als je zo graag mijn worst wil moet je die maar gewoon komen halen, foto's vullen je maag nietquote:
dit klinkt alsof 2 senioren op pad zijn in een kinderpretparkquote:Op zondag 12 juni 2022 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
dat was weer even een prima ouwelullenslaapje op een dag van niks
![]()
Al zijn we hartstikke druk geweest inmiddels met het springkussen, de draaimolen en een elektrische graafmachine![]()
Nu biertje denk ik
Aan je begrijpend-leesvermogen mankeert nog bijzonder weinigquote:Op zondag 12 juni 2022 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt alsof 2 senioren op pad zijn in een kinderpretpark
quote:Op zondag 12 juni 2022 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan je begrijpend-leesvermogen mankeert nog bijzonder weinig
Denk dat je buren willen dat je die TERINGHERRIE uitzet.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Heerlijk de Kamado aan, blond biertje en rockmuziek. Wat wil een mens nog meer?
en of je niet zon stank wil maken met die bbq van je..quote:Op zondag 12 juni 2022 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat je buren willen dat je die TERINGHERRIE uitzet.
Moet je wel buren hebbenquote:Op zondag 12 juni 2022 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat je buren willen dat je die TERINGHERRIE uitzet.
Volgens mij zijn de buren hier ook eerst aan het communiceren met rooksignalen voordat ze met de BBQ beginnen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
en of je niet zon stank wil maken met die bbq van je..
En sommige mensen hebben schijt aan burenquote:
Mooie strontschuur hoorquote:Op zondag 12 juni 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Best gecharmeerd geraakt van dit ding
[ afbeelding ]
Wat moet je met zo’n oude schuur?quote:Op zondag 12 juni 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Aflevering van koken met Fles on-tour?quote:Op zondag 12 juni 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, hij is bij de weg. Heb aangegeven dat hij maar moet roepen als hij over een half uur terug is, dan ga ik wel vast kokenHet is ook begonnen te regenen net.
Meh, geen GoPro of chestmount mee. Maar kan wel even kijken wat er wel kan. Beloof niks, moet sowieso thuis nog editten dus het gaat minstens 2 weken duren.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aflevering van koken met Fles on-tour?
telefoonquote:Op zondag 12 juni 2022 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, geen GoPro of chestmount mee. Maar kan wel even kijken wat er wel kan. Beloof niks, moet sowieso thuis nog editten dus het gaat minstens 2 weken duren.
quote:Op zondag 12 juni 2022 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aflevering van koken met Fles on-tour?
wij eten travelsnacks ook wel rauw opquote:Op zondag 12 juni 2022 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, geen GoPro of chestmount mee. Maar kan wel even kijken wat er wel kan. Beloof niks, moet sowieso thuis nog editten dus het gaat minstens 2 weken duren.
Nou daar gaat anders werk genoeg in zittenquote:Op zondag 12 juni 2022 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wij eten travelsnacks ook wel rauw op
hoor, die hoeven niet nog gebakken of gekookt te worden
Rendierschnitzel?quote:Op zondag 12 juni 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, hij is bij de weg. Heb aangegeven dat hij maar moet roepen als hij over een half uur terug is, dan ga ik wel vast kokenHet is ook begonnen te regenen net.
Het ware levenquote:Op zondag 12 juni 2022 19:00 schreef kwiwi het volgende:
3 dagen op reis morgen en dan eindelijk weer terug naar een normaal werkschema volgende week. Gewoon lekker 4 dagen per week in pyjamabroek thuiswerken
Pasta ā la Bottigliaquote:Op zondag 12 juni 2022 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee pasta uit het bommenruim moest op
Oh ja joh? Zo tussen 3 en 4 ongeveer heb ik daar echt veel baat bijquote:Op zondag 12 juni 2022 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Aan het eind van de middag een tukje gedaan. Ik knap daar eigenlijk zelden van op
Ja, ik vind het tukken heerlijk, maar ben nu zo duf als watquote:Op zondag 12 juni 2022 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja joh? Zo tussen 3 en 4 ongeveer heb ik daar echt veel baat bij
ff een plens koud water in de snuitquote:Op zondag 12 juni 2022 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het tukken heerlijk, maar ben nu zo duf als wat
Kwiwi - Kruistocht in Pyjamabroekquote:Op zondag 12 juni 2022 19:00 schreef kwiwi het volgende:
3 dagen op reis morgen en dan eindelijk weer terug naar een normaal werkschema volgende week. Gewoon lekker 4 dagen per week in pyjamabroek thuiswerken
Ik doe het om die reden ook niet, toen ik nog bijbaan bij een bakker had was het wel prettig.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Aan het eind van de middag een tukje gedaan. Ik knap daar eigenlijk zelden van op
Is ook killing voor je testosteron levels.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe het om die reden ook niet, toen ik nog bijbaan bij een bakker had was het wel prettig.
Staat sjiek zoquote:Op zondag 12 juni 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Stond dit in de Kijk?quote:Op zondag 12 juni 2022 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook killing voor je testosteron levels.
Zeg dat maar tegen die tijger die 20 uur per dag slaapt.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook killing voor je testosteron levels.
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 12 juni 2022 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
Twijfel een beetje of ik nog even naar Parkpop fiets.
Maar gedoe enzo want mag geloof ik alleen een kleine rugzak maar wil dan de accu van mijn fiets in mijn rugzak want sowieso geen zin om met de tram te gaan.quote:
Moet je ze nog bakken?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Even naar een alm aan de bosrand gewandeld. Teller staat op 1 haas en 1 hertje
Ik weet wel wat jij morgen gaat eten..quote:Op zondag 12 juni 2022 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was heel duf voor m'n tukje.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind het tukken heerlijk, maar ben nu zo duf als wat
Deze zijn nog van vorig jaar. Aardbei van g'woon.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb zo'n zak met van die goedkope waterijsjes gehaald bij AH
kan je misschien aan ze laten zien?quote:Op zondag 12 juni 2022 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar gedoe enzo want mag geloof ik alleen een kleine rugzak maar wil dan de accu van mijn fiets in mijn rugzak want sowieso geen zin om met de tram te gaan.
👀quote:Op zondag 12 juni 2022 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stil nou, anders staat ballie hier zo te springen.
Broodje jamquote:Op zondag 12 juni 2022 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jij morgen gaat eten..
zolang houdt het het hier niet uit hoorquote:Op zondag 12 juni 2022 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze zijn nog van vorig jaar. Aardbei van g'woon.
quote:Op zondag 12 juni 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie nu een langgerekt, rood-achtig beestje. Misschien een vos.
Veel bossen gesproken?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was wel gezellig net bij de reünie van de Bomenverzamelingen...
Er zit geen chocola in. Als het magnums waren dan hadden ze de zondag niet overleefd.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang houdt het het hier niet uit hoor
Plat op de weg?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Rode panda.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja een paar. Was ook gewoon leuk om ze gewoon een keer te zien zonder echt gesprekken te voeren. Ik ben dan ook niet echt een prater..quote:
magnums vind ik goor.. zelfs die met witte chocoladequote:Op zondag 12 juni 2022 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit geen chocola in. Als het magnums waren dan hadden ze de zondag niet overleefd.
quote:Op zondag 12 juni 2022 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
magnums vind ik goor.. zelfs die met witte chocolade
Ik heb ze altijd van de lidl. Pure chocoladequote:Op zondag 12 juni 2022 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
magnums vind ik goor.. zelfs die met witte chocolade
Ik vind die met nootjes het lekkerst.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd van de lidl. Pure chocolade
brrrrrrr... bahquote:Op zondag 12 juni 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd van de lidl. Pure chocolade
Kijk, bambiquote:Op zondag 12 juni 2022 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het een rode panda is wil je hem dan vangen?
Zijn ook wel lekker.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die met nootjes het lekkerst.
Huehue.
😘quote:
Zit nu aan de spa rood. 🤣quote:
ik zit te twijfelen of ik ooit eens zo'n sodastream apparaat zal halen.. of dat ik beter gewoon af en toe fles spa moet halenquote:
En dat mocht zomaarquote:
Magnum Double gold caramel billionairequote:Op zondag 12 juni 2022 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die met nootjes het lekkerst.
Huehue.
Hadden jullie een activiteit? Of gewoon vreten?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja een paar. Was ook gewoon leuk om ze gewoon een keer te zien zonder echt gesprekken te voeren. Ik ben dan ook niet echt een prater..
Ik vind caramel normaal ook te zoet, maar niet bij diequote:
Ik houd het bij Almond. Zo’n pint. En dan in één keer leegvretenquote:Op zondag 12 juni 2022 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind caramel normaal ook te zoet, maar niet bij die
Tweelingziel.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik houd het bij Almond. Zo’n pint. En dan in één keer leegvreten
Ik heb het wel eens bij iemand gehad. Maar vind het niet lekker die sodastreams. Mijn zoon heeft zo kraan wat bubbeltjes water geeft. Ook niet lekker.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen of ik ooit eens zo'n sodastream apparaat zal halen.. of dat ik beter gewoon af en toe fles spa moet halen![]()
geen idee of ik meer bubbels drink als ik het zelf kan maken
vind het vaak wel lekker
Gewoon kletsen en vreten. Er was friet (ja friet, want Brabant)..quote:Op zondag 12 juni 2022 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hadden jullie een activiteit? Of gewoon vreten?
Liever van een stokkie, meer chocoladequote:Op zondag 12 juni 2022 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik houd het bij Almond. Zo’n pint. En dan in één keer leegvreten
Morgen gelijk de dokter bellen anders kom ik dat been er persoonlijk afhalenquote:
ja ga om 8 bellen. dan zijn ze open.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen gelijk de dokter bellen anders kom ik dat been er persoonlijk afhalen
We hebben hier een wolverine, een poolhaas en zandkorrelduizend rendieren gezien.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
https://nederlandersfiets(...)zelle-kinderfietsen/quote:Op zondag 12 juni 2022 21:09 schreef bitterbal het volgende:
kijk floortje einde van de wereld en die vrouw in kenia heeft een baby gazelle.die wil ik ook
een wolverine?quote:Op zondag 12 juni 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben hier een wolverine, een poolhaas en zandkorrelduizend rendieren gezien.
Ben je nog duizelig??quote:Op zondag 12 juni 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben hier een wolverine, een poolhaas en zandkorrelduizend rendieren gezien.
ja, een veelvraat heet dat geloof ik in het Nederlandsquote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nederlandersfiets(...)zelle-kinderfietsen/
vetquote:Op zondag 12 juni 2022 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, een veelvraat heet dat geloof ik in het Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |