dede ze ook rare dingen?quote:Op zondag 12 juni 2022 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Dat is inderdaad raar wakker worden.
Die van mij vannacht viel wel mee, alleen de personen kwamen voor op plekken waar ze nooit voorgekomen zijn dus het was nogal vreemd.
Of koffieschuimquote:Op zondag 12 juni 2022 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Aeroccino is ook goed om chocolademelk op te warmen![]()
Misschien kan ik ook melkschuim van chocolademelk maken
Nog zo'n dikkerd.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Aeroccino is ook goed om chocolademelk op te warmen![]()
Misschien kan ik ook melkschuim van chocolademelk maken
das raar jaquote:Op zondag 12 juni 2022 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de bank zitten in het huis van mijn ouders
herkenbaarquote:Op zondag 12 juni 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat gezin met 100 kinderen zat om half acht al in het busje, kinderen gevoed en aangekleed. En ik loop nu nog te tutten
Ik heb steeds meer tijd nodig om in beweging te komen. Over tien jaar kan ik gelijk weer naar bedquote:
ik heb vaak vooral iets van, " ik hoef mij niet te haasten, dag is lang"quote:Op zondag 12 juni 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer tijd nodig om in beweging te komen. Over tien jaar kan ik gelijk weer naar bed
quote:Op zondag 12 juni 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer tijd nodig om in beweging te komen. Over tien jaar kan ik gelijk weer naar bed
ben je weer thuis?quote:Op zondag 12 juni 2022 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de wasmachine draait. Verder geen plannen vandaag.
gewoon ernaast gaan liggen..quote:Op zondag 12 juni 2022 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jaloers op mijn hond. Die is alweer heerlijk aan het slapen.
Ja morgen de treinreis Narvik - Kiruna, daar heb ik wel zin inquote:
mooi rit? Of speciale trein?quote:Op zondag 12 juni 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja morgen de treinreis Narvik - Kiruna, daar heb ik wel zin in
Ik heb de was al hangen buiten.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de wasmachine draait. Verder geen plannen vandaag.
Hele mooie rit, en een stuk wat ik 10 jaar geleden al had willen rijden, maar toen moesten de laatst 70 km met een vervangende bus vanwege de eerste staking in 30 jaarquote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hele mooie rit, en een stuk wat ik 10 jaar geleden al had willen rijden, maar toen moesten de laatst 70 km met een vervangende bus vanwege de eerste staking in 30 jaar
De vuile?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |