SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ballies spirit-animalquote:Op zondag 12 juni 2022 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, een veelvraat heet dat geloof ik in het Nederlands
Neequote:
Tofquote:Op zondag 12 juni 2022 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben hier een wolverine, een poolhaas en zandkorrelduizend rendieren gezien.
Ik heb Entombed AD ooit live gezien. Dikke primaquote:
Klinkt toch wel als balliequote:Op zondag 12 juni 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeBal vreet het ook echt allemaal op. Een wolverine killt gewoon alles wat hij tegenkomt, voor het geval hij ooit voedsel nodig heeft.
Ik krijg al een hartinfarct als ik er naar kijkquote:Op zondag 12 juni 2022 21:28 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CetOJbUIXM7/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
en dan ook nog die zelfvoldane geilerij erbij alsof ze zelf het meest fantastische gerecht ooit uitgevonden heeft. Ranswijf.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik krijg al een hartinfarct als ik er naar kijk
Ik?quote:Op zondag 12 juni 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan ook nog die zelfvoldane geilerij erbij alsof ze zelf het meest fantastische gerecht ooit uitgevonden heeft. Ranswijf.
Je kunt altijd rondjes rennen en “allahu akbar!” roepenquote:Op zondag 12 juni 2022 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niets te doen op Schiphol vanavond. Blijft vreemd dat ik hier vroeger meerdere keren per maand kwam en nu praktisch nooit meer.
Weet niet of je dan rondjeS kunt rennenquote:Op zondag 12 juni 2022 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt altijd rondjes rennen en “allahu akbar!” roepen
Een van mijn vrienden werkt bij de Marechaussee en heeft met verteld dat dat niet echt een goed idee is.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt altijd rondjes rennen en “allahu akbar!” roepen
Nee zou ook niet graag bij de marechaussee werkenquote:Op zondag 12 juni 2022 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden werkt bij de Marechaussee en heeft met verteld dat dat niet echt een goed idee is.
quote:Op zondag 12 juni 2022 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zou ook niet graag bij de marechaussee werken
Koopziektequote:Op zondag 12 juni 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Waarom blijf ik T-shirts kopen als ik er al zat heb en de zomer te kort is om ze allemaal te dragen.
Omdat je ooit een hand had waar je gat nu zit.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Waarom blijf ik T-shirts kopen als ik er al zat heb en de zomer te kort is om ze allemaal te dragen.
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat je ooit een hand had waar je gat nu zit.
Don't blame the messenger hč!quote:
Dat heb ik met souvenirtjes. Ik koop echt als een zieke hierquote:Op zondag 12 juni 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
nou ja, beetje stoer met zo'n MP-5 en herdershond sjouwen is misschien best leukquote:Op zondag 12 juni 2022 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zou ook niet graag bij de marechaussee werken
Magneetjesquote:Op zondag 12 juni 2022 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik met souvenirtjes. Ik koop echt als een zieke hierBen benieuwd met wat voor rotzooi ik allemaal thuis kom
Op schiphol misschien nog net, maar ik denk dat je in pakweg Frankrijk voor je halverwege je eerste rondje al doodbloedend op de grond ligt.quote:
Ik heb dat wel met bieren. "Ja, die ken ik nog niet en het ziet er eigenlijk smerig uit, ook in de beschrijving, maar ik ga het tķch kopen."quote:Op zondag 12 juni 2022 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik met souvenirtjes. Ik koop echt als een zieke hierBen benieuwd met wat voor rotzooi ik allemaal thuis kom
Die vind ik altijd te duur voor wat het is, ik koop liever ansichtkaartenquote:
betalen voor dingenquote:Op zondag 12 juni 2022 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vind ik altijd te duur voor wat het is, ik koop liever ansichtkaarten
Bist du autistisch?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Super afgezaagd natuurlijk, maar ik heb drie magneetborden vol al
Ik ben geen lompe mongool die de giftshop uitrent zonder te betalenquote:
Dat kost een miljoen kronen natuurlijk daar in Zwederland.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nou ja uit Scandinavië kom je niet voor je lol met experimentele alcohol thuis, dat scheelt![]()
Een keer gedaan in Parijs in 1997. Voel me nog schuldig.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geen lompe mongool die de giftshop uitrent zonder te betalen
Heb ik wel eens gedaanquote:Op zondag 12 juni 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geen lompe mongool die de giftshop uitrent zonder te betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
En kijk hoe Parijs er nu bij ligtquote:Op zondag 12 juni 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een keer gedaan in Parijs in 1997. Voel me nog schuldig.
Geteisemquote:Op zondag 12 juni 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een keer gedaan in Parijs in 1997. Voel me nog schuldig.
Kweenie, volgens mij ben ik vrij aardig mijn 'ietwat' sarcastische zelf.quote:
Het begint er wel tegenaan te zitten hoor. Zondag hoor je toch wel voor 11 uur in je nest te liggen.quote:
Grote meid!quote:Op zondag 12 juni 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben volwassen dus heb geen bedtijd
Dat dacht ik ook altijd toen ik nog niet volwassen was, de harde waarheid is dat je júíst als volwassene op de meer normale tijden naar bed gaat gaan.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben volwassen dus heb geen bedtijd
Ouderdomquote:Op zondag 12 juni 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd toen ik nog niet volwassen was, de harde waarheid is dat je júíst als volwassene op de meer normale tijden naar bed gaat gaan.
Die 30 nadert hequote:
Ja, zo boven de 30 kom je er opeens achter dat je 4 keer in de week feesten helemaal niet kan combineren met een baanquote:
Of de 40, dat je terug gaat denken aan die tijd dat je nog 'heel erg fit!' was in je 30-er jaren.quote:
Friends quoten betekent dat je soberso bijna een boomer bent.quote:
Ikquote:Op zondag 12 juni 2022 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Friends quoten betekent dat je soberso bijna een boomer bent.
quote:Op zondag 12 juni 2022 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Friends quoten betekent dat je soberso bijna een boomer bent.
Oh ik wilde net het slaap slotje er op gaan doenquote:
Alles boven of tegen de 40 is tegenwoordig een boomer, wist je dat niet?quote:
Ow dan heb ik nog tien jaarquote:Op zondag 12 juni 2022 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles boven of tegen de 40 is tegenwoordig een boomer, wist je dat niet?
Wat is tegen de 40?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles boven of tegen de 40 is tegenwoordig een boomer, wist je dat niet?
37+quote:
Sorry Doedels.quote:
Wel heel Amsterdamsquote:Op zondag 12 juni 2022 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon die doos naast de voordeur pleuren en dan de komende 15 weken denken als je naar buiten loopt:"Ja, die doos, die moet ik nog een keer oppakken en mee naar buiten nemen, maar niet nu....".
Dit doe ik echt met alles.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gewoon die doos naast de voordeur pleuren en dan de komende 15 weken denken als je naar buiten loopt:"Ja, die doos, die moet ik nog een keer oppakken en mee naar buiten nemen, maar niet nu....".
Nog 3 dagen en dan weer dichterbij de 40quote:
Och, beter dan Rotterdams nog.quote:
oh, dat heb ik nu alquote:Op zondag 12 juni 2022 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of de 40, dat je terug gaat denken aan die tijd dat je nog 'heel erg fit!' was in je 30-er jaren.
Heb dat een keer met houten bielzen gehad, die wilde de gemeente niet meenemen met grof vuil omdat ze geolied waren en die dingen waren te vies en groot om in de auto te stoppen en zelf weg te brengen. Toen ik in mijn tuin bezig was heb ik ze in de brandgang achter mijn huis gelegd en niet meer naar omgekeken tot ik opeens opmerkte dat ze weg waren.quote:
M'n ouders hadden de badkamer verbouwd en de badkuip aan de weg gelegd, nog net op de oprit, want die werd vast wel meegenomen en dat scheelt weer aan afvoer.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat een keer met houten bielzen gehad, die wilde de gemeente niet meenemen met grof vuil omdat ze geolied waren en die dingen waren te vies en groot om in de auto te stoppen en zelf weg te brengen. Toen ik in mijn tuin bezig was heb ik ze in de brandgang achter mijn huis gelegd en niet meer naar omgekeken tot ik opeens opmerkte dat ze weg waren.
Ik ook, en dat verkoop ik dan aan mezelf onder het motto:"het is veel efficiënter als je grote hoeveelheden ineens mee naar beneden neemt.".quote:
Heb je haar gelijk verleid met je budaborsthaarquote:Op zondag 12 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk net: kan wel even zonder shirt mijn waterfles uit de auto pakken. Het is toch donker. Staat net de eigenaresse voor de deur
Over 9 maanden kids?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk net: kan wel even zonder shirt mijn waterfles uit de auto pakken. Het is toch donker. Staat net de eigenaresse voor de deur
zonder shirt valt nog mee..quote:Op zondag 12 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was niet erg overtuigend meer nadat ik een ijselijk gilletje slaaktequote:Op zondag 12 juni 2022 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je haar gelijk verleid met je budaborsthaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |