Ja ik ook niet zo goed.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou is UB40 per definitie niet echt een energiek gebeuren gezien hun muziek, maar tegenwoordig zijn ze ook nog eens ongeveer 100 jaar oud. Dus ik weet niet wat precies verwacht had
Ik heb bij UB40 eigenlijk altijd het gevoel gehad dat het gewoon een reggae-coverband is die een blank sausje er overheen hebben gegoten zodat het te pruimen was voor ons westerse stervelingen. Als je het dan over een ska-vibe heb denk ik meer aan hun generatiegenoten Madness.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook niet zo goed.Beetje meer ska vibe ofzo. Vroegah vond ik UB40 namelijk echt tof en kon er ook wel lekker op dansen. Nu was het het net niet zeg maar. Volgens mij ook een andere zanger.
quote:Op zondag 12 juni 2022 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik ging eigenlijk vooral voor de Kraaien en die waren LEKKAH!
Ik vond beiden heel leuk maar Madness wel meer inderdaad. Wat heb ik daar veel op gedanst. Ook nog ooit eens live gezien bij een reunie concert in Ahoy.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb bij UB40 eigenlijk altijd het gevoel gehad dat het gewoon een reggae-coverband is die een blank sausje er overheen hebben gegoten zodat het te pruimen was voor ons westerse stervelingen. Als je het dan over een ska-vibe heb denk ik meer aan hun generatiegenoten Madness.
Volgens mij wel. Ik ga sws doen alsof ze zelf spelenquote:Op zondag 12 juni 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Spelen ze zelf nog iets? Of staat er een band achter die eigenlijk speelt?
Eerste concert voor mij sinds covid denk ikquote:Op zondag 12 juni 2022 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bandjes kijken is wel echt fijn om weer te kunnen doen.
quote:Op zondag 12 juni 2022 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik ga sws doen alsof ze zelf spelen
Madness is nog steeds wel leuk om af en toe te luisteren.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb bij UB40 eigenlijk altijd het gevoel gehad dat het gewoon een reggae-coverband is die een blank sausje er overheen hebben gegoten zodat het te pruimen was voor ons westerse stervelingen. Als je het dan over een ska-vibe heb denk ik meer aan hun generatiegenoten Madness.
200 ekken per kaartjequote:Op zondag 12 juni 2022 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]Ja, anders is het een beetje zonde van het geld.
Voor mij ook eerste fesitvalletje.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerste concert voor mij sinds covid denk ik
Er kan maar 1 zeeheld zijnquote:Op maandag 13 juni 2022 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zin in Zeehelden festival, kleinste en liefste festival van Den Haag. Meestal ga ik elke avond wel even.
Dan is dit festival perfect voor je.quote:
Jezelf schouderklopjes geven mag soms ookquote:Op maandag 13 juni 2022 00:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh dacht meer aan mezelf
Maar Michiel'll do
geen ideequote:Op maandag 13 juni 2022 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan is dit festival perfect voor je.
Nee denk niet dat het echt je ding is eigenlijk. Niet qua muziek en niet qua bezoekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |