Wat liefquote:Op maandag 13 juni 2022 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
Beetje hyper.Stond een wijntje te halen vliegt er opeens een Gup van mijn werk in mijn armen.
En ook nog een oud collega gesproken.
Nee al zou ik me daar ook prima tussen voelen.quote:Op maandag 13 juni 2022 00:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee
als het wietrokende hippies zijn dan niet nee
Thank youquote:Op maandag 13 juni 2022 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik je voor die tijd niet meer spreek, enorm veel plezier bij de Stones, geniet ervan!
waar heb ik dat nou weer aan te dankenquote:Op zondag 12 juni 2022 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
@:Haags en ook een beetje voor onze verraders @:Bitterbal en @:Mschol![]()
mja.. echt helemaal niks voor mij datquote:Lekker vals ook hoor ik nu.
Voor mij mag het per direct terug naar het Zuiderpark.
Je hebt ons verlaten toch?quote:Op maandag 13 juni 2022 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
waar heb ik dat nou weer aan te danken
[..]
mja.. echt helemaal niks voor mij dat(in zn algemeen, mij vind je niet bij een concert)
en is het vals? ok![]()
het is niet alsof ik veel keus hadquote:
leuk om te horen hoor soms dat soort nummers, maar niet tussen een sardientjesmenigte en standje oorverdovend hard, dat trek ik gewoon niet.. gewoon lekker thuis vanop de bank ofzoquote:Ik vind de Kraaien wel leuk. Misschien omdat het Haags is want normaal niet zo mijn muziek ook hoor. Ken ook niet alles ofzo, alleen de bekende liedjes. Ik meen me te herinneren dat ze jaren terug ook eens op Parkpop waren. In de middag toen, dat vond ik niet echt passend qua de gemiddelde leeftijd die er toen rondliep. In plaats van de zwembad accessoires vanavond gooiden ze toen opblaaspoppen het publiek in.
Een soort stadspartiottisme denk ik. Ook meegezongen. En ik kreeg de slappe lach om een nummer wat ging over ballen likken.
don't jinx itquote:Op maandag 13 juni 2022 05:56 schreef kwiwi het volgende:
Hoop dat m'n trein geen vertraging heeft, heb wel erg strak gepland tot vertrek van het vliegtuig zie ik nu
Meer dan anderhalf uur en toen weer in slaap gevallenquote:
Nou de trein is de laatste tijd wat onbetrouwbaarder, door personeelstekort. Maar klopt, ten opzichte van andere landen valt het best mee.quote:Op maandag 13 juni 2022 07:14 schreef Budapestenaar het volgende:
“Rush hour is really bad. Leave in time!!!!”
You know nothing LjubljanaAls je dit spits noemt…
Je kon gewoon nog zitten in de trein?quote:Op maandag 13 juni 2022 07:14 schreef Budapestenaar het volgende:
“Rush hour is really bad. Leave in time!!!!”
You know nothing LjubljanaAls je dit spits noemt…
Nee, de spits op de weg. Zes uur vertrokken om op tijd in Ljubljana te zijnquote:
hoor je die andere podia als je dan bij het ene staat?quote:Op zondag 12 juni 2022 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
@:Haags en ook een beetje voor onze verraders @:Bitterbal en @:Mschol![]()
Lekker vals ook hoor ik nu.
Voor mij mag het per direct terug naar het Zuiderpark.
Vertel ons alles!quote:
Had je maar om half 6 al moeten bellen om in de wachtrij te staanquote:
heb ik geprobeerdquote:Op maandag 13 juni 2022 08:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je maar om half 6 al moeten bellen om in de wachtrij te staan
Dan maar gewoon eventjes wat geduld hebbenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 08:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar gewoon eventjes wat geduld hebben
Het ontglipt mequote:
dat zou mij niet verbzenquote:Op maandag 13 juni 2022 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen werken zich daar een burn-out in.
je hebt zon in je trein. zie je datquote:Op maandag 13 juni 2022 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit gaat ‘m worden over een uurtje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |