Jij begrijpt hetquote:Op zondag 12 juni 2022 20:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker! Heb je goed voor elkaar!
[..]
Ja duh, beetje die wijn drinken, wat gambas erbij. In de ochtend een Galao met een pastel de nata. En af en toe een tripje naar de kust of juist naar het binnenland, de Bois du Portugal in
Ja als je er gewoond hebt ken je het hequote:Op zondag 12 juni 2022 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij begrijpt het
De 23e Festa de São João do Porto. Zin an
Obrigado maat, kom langs!quote:Op zondag 12 juni 2022 21:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja als je er gewoond hebt ken je het he
Geniet ervan ouwe vrijbuiter!
In één keer lijkt mijn 5,5 uur slaap nog best oké. Gelukkig niet beroerd, hooguit nog wat brak van de drank.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:38 schreef DrMarten het volgende:
4 uur slaap, beroerd, uitstekend begin van de nieuwe werkweek
Ik heb niet eens drank gehad. Wel de pizza van gisteravond 2x gezienquote:Op maandag 13 juni 2022 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In één keer lijkt mijn 5,5 uur slaap nog best oké. Gelukkig niet beroerd, hooguit nog wat brak van de drank.
Ai, da's nooit leuk.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:57 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb niet eens drank gehad. Wel de pizza van gisteravond 2x gezien
Redelijk bewolkt, harde wind en ,o nu en dan een spat regen. Prima weer om een dag thuis te werkenquote:
Hier wel zonnig gelukkig, en geen regen!! want ons dak is er nu afquote:Op maandag 13 juni 2022 12:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Redelijk bewolkt, harde wind en ,o nu en dan een spat regen. Prima weer om een dag thuis te werken
Gister was wel lekker. Hele dag buiten en aardig bijgekleurd
Ik zag de foto van de hijskraan voorbij komen jaquote:Op maandag 13 juni 2022 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier wel zonnig gelukkig, en geen regen!! want ons dak is er nu af
De kraan is al klaar geloof ik, die hield alleen maar een bakkie omhoog waar de dakpannen in konden de hele tijd.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zag de foto van de hijskraan voorbij komen ja
Hopen dat de harde wind ook wegblijft dan. Ook zo lullig als ze die kraan stilzetten omdat het te hard waait.
Hey Belsquote:Op zondag 12 juni 2022 21:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja als je er gewoond hebt ken je het he
Geniet ervan ouwe vrijbuiter!
Melkflessen unitedquote:Op maandag 13 juni 2022 18:23 schreef Tyranoesauroes het volgende:
korte broeken weer laat maar komen
Er zijn hele vervelende kantoormanagers die dat hun werknemers niet gunnen.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:23 schreef Tyranoesauroes het volgende:
korte broeken weer laat maar komen
Hier gewoon een flinke airco zodat je dat niet wilquote:Op maandag 13 juni 2022 19:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zijn hele vervelende kantoormanagers die dat hun werknemers niet gunnen.
Vrouwen daarentegen mogen altijd in de meest flimsy outfits op kantoor verschijnen met warmte.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier gewoon een flinke airco zodat je dat niet wil.
Ik kijk anders ook mijn ogen uit met mannen strak in pakquote:Op maandag 13 juni 2022 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Vrouwen daarentegen mogen altijd in de meest flimsy outfits op kantoor verschijnen met warmte.
Yepquote:Op maandag 13 juni 2022 19:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zijn hele vervelende kantoormanagers die dat hun werknemers niet gunnen.
Mannen in pakquote:Op maandag 13 juni 2022 19:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kijk anders ook mijn ogen uit met mannen strak in pak.
Heet zijnquote:Op maandag 13 juni 2022 19:29 schreef Tegan het volgende:
Hitte terwijl je moet werken.
Hitte terwijl je vrij bent en geen plannen of tuin hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2022 19:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep
Dat collega's in korte broek naar kantoor komen, daar de lange broek aantrekken en dan 8 uur later als ze weer naar huis gaan de korte broek weer aantrekken
Is het warm bij jullie?quote:Op maandag 13 juni 2022 20:11 schreef Tegan het volgende:
Ben benieuwd woensdag-zaterdag als het nu al zo warm is.
Vandaag was het lekker warm met een fijn windje, graad of 24 gok ik. Woensdag voorspellen ze 28 en dan oplopend tot zaterdag 32 ...quote:
Ohwquote:Op maandag 13 juni 2022 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag was het lekker warm met een fijn windje, graad of 24 gok ik. Woensdag voorspellen ze 28 en dan oplopend tot zaterdag 32 ...
Nick Cave, dEUS, Novastar... Stond nog best wat leuksquote:Op maandag 13 juni 2022 20:48 schreef Tegan het volgende:
Froukje was ook de enige van de line-up die ik herkende.
Ik overdreef voor het effectquote:Op maandag 13 juni 2022 20:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nick Cave, dEUS, Novastar... Stond nog best wat leuks
Gewoon ook in een zwierig jurkje naar je werk gaan en hameren om diversiteit en exclusiviteitquote:Op maandag 13 juni 2022 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Vrouwen daarentegen mogen altijd in de meest flimsy outfits op kantoor verschijnen met warmte.
quote:Op maandag 13 juni 2022 21:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon ook in een zwierig jurkje naar je werk gaan en hameren om diversiteit en exclusiviteit
En corona krijgenquote:Op maandag 13 juni 2022 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je festivalmeisjes oppikken Fax
Owja dat is ook weer zo...quote:Op maandag 13 juni 2022 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je festivalmeisjes oppikken Fax
Even door de zure appel heen bijten.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja dat is ook weer zo...
Maar ik hou niet van grote mainstream festivals
Nope. Sowieso zou ik dan 2 dagen moeten om zowel dEUS als Nick Cave te zien. Geen zin in.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik overdreef voor het effect; dEUS kende ik inderdaad ook wel
. En Sef soort van.
Was je erbij?
Neequote:Op maandag 13 juni 2022 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even door de zure appel heen bijten.
Was het geld inderdaad niet waard.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope. Sowieso zou ik dan 2 dagen moeten om zowel dEUS als Nick Cave te zien. Geen zin in.
Ja heeft elke chick dat nu?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
Het zou nu alleen maar makkelijker moeten zijn chicks te versieren nu iedereen knaldrang heeft?
Niet via Tinder in ieder gevalquote:Op maandag 13 juni 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
Het zou nu alleen maar makkelijker moeten zijn chicks te versieren nu iedereen knaldrang heeft?
Die chicks hebben hun kruit al verschoten.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
Maar tenminste niet dood van binnen zoals ikquote:Op maandag 13 juni 2022 21:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Obesitas met kut karakter en verzuurd? Je moet het maar willen.
Allemaal verlept tegenwoordigquote:Op maandag 13 juni 2022 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die chicks hebben hun kruit al verschoten.
Jij komt niet dood over hoorquote:Op maandag 13 juni 2022 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar tenminste niet dood van binnen zoals ik.
Ben jij niet verlept dan?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dan verlepte seks hebben.
Prima! Ben permanent van mijn medicijnen afquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima! Ben permanent van mijn medicijnen afGisteren tijdens de controle zag alles er heel goed uit. Aanpassing van levensstijl heeft enorm geholpen
Wel een kilootje erbij, maar dat schuif ik onder spiermassa
Zeker wel, thanks! Ben er ook blij meequote:
Hahahha dat is sowieso het belangrijkstequote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker wel, thanks! Ben er ook blij mee
Geen medicijnen meer nodig klinkt goedquote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima! Ben permanent van mijn medicijnen afGisteren tijdens de controle zag alles er heel goed uit. Aanpassing van levensstijl heeft enorm geholpen
Wel een kilootje erbij, maar dat schuif ik onder spiermassa
Zeker wel. Ben er sinds Pasen vanaf en ik heb alles goed onder controle, dus ze zijn niet meer nodigquote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen medicijnen meer nodig klinkt goed
Goed nieuws! Wat is onder controle?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker wel. Ben er sinds Pasen vanaf en ik heb alles goed onder controle, dus ze zijn niet meer nodig
Mijn diabetes type 2quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:37 schreef rival het volgende:
Het lekkere weer staat eindelijk voor de deur
[..]
Goed nieuws! Wat is onder controle?
Dat is nog eens goed nieuwsquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn diabetes type 2Heb het nu sinds een jaar of 3, maar het is nu in remissie
Zeker wetenquote:
Plassen rules.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet plassen.
Einde bericht.
Verder nog iemand iets te melden?
O wacht, was t toch niet einde bericht dus.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn diabetes type 2Heb het nu sinds een jaar of 3, maar het is nu in remissie
Elke NOS medewerker die bij dat bericht betrokken was moet stante pede ontslagen worden en een beroepsverbod voor het leven opgelegd krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)-van-een-nieuwe-golf
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Elke NOS medewerker die bij dat bericht betrokken was moet stante pede ontslagen worden en een beroepsverbod voor het leven opgelegd krijgen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:29 schreef Tegan het volgende:
Ah ik wist niet dat je een complotdenker was.
Waarom vind je dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Elke NOS medewerker die bij dat bericht betrokken was moet stante pede ontslagen worden en een beroepsverbod voor het leven opgelegd krijgen.
Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:51 schreef MissMSX het volgende:
Drie posts per dag. Zo is toch geen fatsoenlijk gesprek te voeren joh
Heb je al een TR gemacht?quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:51 schreef MissMSX het volgende:
Drie posts per dag. Zo is toch geen fatsoenlijk gesprek te voeren joh
Die was vroeger ook beter!?quote:
Smooth.quote:
quote:
Daar verschillen de meningen over.quote:
Idd. Toen gingen er nog makkelijk 6 van die Single SC's doorheen in een uurtjequote:Op donderdag 16 juni 2022 10:14 schreef rival het volgende:
Die goede oude tijd dat je na een werkoverleg 3 topics verder was
Zegt mevrouw verderquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:43 schreef TaMieke het volgende:
Iedereen is verder en/of heeft een leven.
Sorryquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:43 schreef TaMieke het volgende:
Een leven, wasda?quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:43 schreef TaMieke het volgende:
Een leven in KSC telt ook!quote:
Ja sorry. Ik had dit ook niet voorzienquote:
Ik ben net onkruidquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En we moeten jou behouden! dus posten allemaal!!
...een soort klaproos?quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou het duurde anders wel erg lang voor je terug kwam.
Kleinigheidjequote:Op donderdag 16 juni 2022 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou het duurde anders wel erg lang voor je terug kwam.
In ons tuinhuis kantoor is het ook bloedheet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kleinigheidje
Ik heb opeens spijt van het verplaatsen van mn thuiskantoor naar de zolder
Dat had je kunnen zien aankomen hequote:Op donderdag 16 juni 2022 13:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kleinigheidje
Ik heb opeens spijt van het verplaatsen van mn thuiskantoor naar de zolder
Echt niet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:30 schreef Barbusse het volgende:
Aangezien vrijwel iedereen hier ondertussen in een doorzonwoning in suburbia woont met 2.1 kind en een golden retriever gewoon *hup* met de grasmaaier er overheen
Want? Ik zag t bv ook op nu.nl.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo maar in de tuin gaan zittenquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In ons tuinhuis kantoor is het ook bloedheet.
Ja en ook nog onder het dakraamquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat had je kunnen zien aankomen he
Is al jaren aan de gang, deze hete dagen.
Nooit op zolder gaan zitten mits goede isolatie of airco.
Even doorsparen danquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Een huis met tuin kunnen betalen, ver van mijn bed show
Geen ijsjes hierquote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen ijsjes hierwel koud bier........
Kaatje Obstinaatje gespotquote:
ja dat schiet niet opquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het sparen gaat minder hard dan de inflatie
Ik denk goed, want ik voel me al de hele dag net een boksbalquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja dat schiet niet op
hoe gaat het met je baby?
quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk goed, want ik voel me al de hele dag net een boksbal
Uiteraard. Minder mensen, minder kans!quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? Ik zag t bv ook op nu.nl.
Moeten die dan ook opstappen?
Alsof jij je zo conformeertquote:
Daarom. Boks, ouwequote:
Ik heb beide niet. Ja, ijsblokjes in de vriezer.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen ijsjes hierwel koud bier........
Film heb ik wel eens gezien, maar dat is lang geledenquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bietje 90's melancholia![]()
Ik heb de film een tijdje geleden nog op dvd gekocht bij de kringloop, ik had hem al zo lang niet gezienquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 06:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Daar verschillen de meningen over.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:32 schreef Barbusse het volgende:
Er zit iemand mariachi muziek te luisteren en mee te zing schreeuwen
Ik heb nog niet geboekt maar zodra ik een datum weet zal ik het doorgeven, wie weet proosten we met een Sagres!quote:
Volgende week Festa de São João do Porto joh, lekker mensen met rubberen hamertjes op den kop kloppen. Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geboekt maar zodra ik een datum weet zal ik het doorgeven, wie weet proosten we met een Sagres!
quote:
Die kan beter zingen dan m'n buurvrouwquote:
Werk amigo, werk. Ik ben leidinggevende tegenwoordig dus kan niet meet vrij nemen wanneer ik wilquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende week Festa de São João do Porto joh, lekker mensen met rubberen hamertjes op den kop kloppen. Wat houd je tegen?
Is dat van die band van Herman Brood?quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Werk amigo, werk. Ik ben leidinggevende tegenwoordig dus kan niet meet vrij nemen wanneer ik wilVakantie is vastgelegd voor het team dus moet mij daaraan houden. Maar komt goed! Ik zal deze zomer in Portugal zijn|!
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik dacht dat je als leidinggevende lekker zelf kon kiezen wanneer je vakantie pakt en (als het zo uitkomt) dat lekker ala minuut kan bepalen![]()
Goedemorgen trouwens
Owquote:
In praktijk stelt het niet zoveel voor hoor, maar ik ben uiteindelijk wel de verantwoordelijke.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow
Nog meer redenen om nooit leidinggevende te willen worden. Wist niet dat jij leidinggevende was trouwens, cool
Gewoon doen! Niks vragen gewoon out-of-office instellen en gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik dacht dat je als leidinggevende lekker zelf kon kiezen wanneer je vakantie pakt en (als het zo uitkomt) dat lekker ala minuut kan bepalen![]()
Goedemorgen trouwens
Precies. beetje zelfredzaamheid kwekenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon doen! Niks vragen gewoon out-of-office instellen en gaan
Verantwoordelijkheid. Brr.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In praktijk stelt het niet zoveel voor hoor, maar ik ben uiteindelijk wel de verantwoordelijke.
Hier doen alle leidinggevenden dat ook, dus @Belsezar doet gewoon iets verkeerdquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:07 schreef TaMieke het volgende:
Een goede leidinggevende wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:07 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen trouwens
Ieder zn ambities tochquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:07 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb dus sommige vrienden die als een soort doel hebben om over zoveel mogelijk mensen leiding te geven![]()
Ik heb echt het tegenovergesteldeLaat mij maar met mn handjes/hoofd werken en maak me vooral niet verantwoordelijk over mensen
Ja das waar, gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ieder zn ambities tochniets mis mee.
Hangt erg van de context af.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede leidinggevende wel.Zijn/haar aanwezigheid maakt niks uit voor de uitvoering van het dagelijks werk. En als dat wel zo is, dan doe je aan micro management.
Zo'n manager heb ik ook ooit gehad. Net een kleuterjuf, die het liefst de hele dag in je nek stond te hijgen (ook zwaar anti-thuiswerken en zulks 'want dan doen de mensen niks'), maar verder had je er ook echt helemaal niets aanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:09 schreef AirwiN het volgende:
En als dat wel zo is, dan doe je aan micro management.
Dat soort mensen hebben het wel zwaar gehad in de corona tijdquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zo'n manager heb ik ook ooit gehad. Net een kleuterjuf, die het liefst de hele dag in je nek stond te hijgen (ook zwaar anti-thuiswerken en zulks 'want dan doen de mensen niks'), maar verder had je er ook echt helemaal niets aan
Uiteraard ligt het niet aan jou.quote:
Ik heb m'n eigen werk én stuur aan, denken dat ik een manager ben.quote:
Van die organisaties met lagen middle managementquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen werk én stuur aan, denken dat ik een manager ben.
Welke lagen?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die organisaties met lagen middle management
Mijn doorgroeimogelijkheden zijn ook ernstig beperkt. Moet meteen eigenaar van het bedrijf worden als ik een stap wil maken.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn doorgroeimogelijkheden zijn ook ernstig beperkt. Moet meteen eigenaar van het bedrijf worden als ik een stap wil maken.
Gewoon partner worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn doorgroeimogelijkheden zijn ook ernstig beperkt. Moet meteen eigenaar van het bedrijf worden als ik een stap wil maken.
Geen info of het een lekker ding is?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:27 schreef DrMarten het volgende:
Bij ons loopt een teamleider rond, jonge dame van begin 30 die alleen maar in managementtaal kan lullen.
Zit je met haar in een overleg en dan komen termen als een adjustment maken voorbij
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat soort mensen hebben het wel zwaar gehad in de corona tijdHier op kantoor zat er ook zo eentje.... Valt wel echt op ook, terwijl iedereen thuis zit elke keer proberen te pushen om toch een dag op kantoor te komen
Verschrikkelijk dat soort mensen. Breng voor het volgende overleg koffie mee:quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:27 schreef DrMarten het volgende:
Bij ons loopt een teamleider rond, jonge dame van begin 30 die alleen maar in managementtaal kan lullen.
Zit je met haar in een overleg en dan komen termen als een adjustment maken voorbij
Misschien eens voorstellen dat ze wat adjustments moet maken.quote:
Een medewerker die geeneens weet hoe je e-mail schrijft. Als je je afdeling met zulke idioten moet runnen...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat soort mensen. Breng voor het volgende overleg koffie mee:
[ afbeelding ]
Dit moest wel ff met een daadwerkelijk overleg helaas.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat soort mensen. Breng voor het volgende overleg koffie mee:
[ afbeelding ]
Jullie hebben veel grotere problemen toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:27 schreef DrMarten het volgende:
Vandaar die adjustments.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jullie hebben veel grotere problemen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geil.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:28 schreef Modus het volgende:
Hier vonden ze dat bepaald personeel wel wat bijscholing kon gebruiken. Op zich positief gedacht.
Wat gaan ze vervolgens doen: geven ze mensen die zo goed als zeker nog nooit ook maar een cursus Excel hebben gevolgd en die al moeite hebben met een VIELOEKUP, een cursus hoe een bepaalde SAP BI applicatie te gebruiken.
Man man man
Dit weer + vrijdag + jij + BI. Ultieme combi.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:36 schreef Tegan het volgende:
Ik was zo enthousiast dat ik alleen de quote zonder mijn reactie postte![]()
.
Een man waarmee je de hele avond over Excel-formules en/of cijfers kan pratenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit weer + vrijdag + jij + BI. Ultieme combi.
Zal ik jouw V eens even goed lookuppen?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een man waarmee je de hele avond over Excel-formules en/of cijfers kan praten![]()
.
Dm me je lievelings-Excel-functiequote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal ik jouw V eens even goed lookuppen?
Ik zou je vastbinden aan een stoel en de hele avond Excel laten sien zonder dat je er aan mag zitten.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een man waarmee je de hele avond over Excel-formules en/of cijfers kan praten![]()
.
En dan zeker extra omslachtig dingen (verkeerd) vergelijkenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou je vastbinden aan een stoel en de hele avond Excel laten sien zonder dat je er aan mag zitten.
Misschien. Of briljante formules laten zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
En dan zeker extra omslachtig dingen (verkeerd) vergelijken.
Dat is het kantoorleven al samengevat.
Je weet het wel te verkopenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien. Of briljante formules laten zien.
Je weet tochquote:
Zin in Excel nu.quote:
Excel maakt onderdeel uit van een pakket.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je al gebonden aan een ander programma?
As the newborn starts to breathequote:
O zo!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
As the newborn starts to breathe
As the widow starts to grieve
Seems that mystery repeats itself all over
Komt goed!quote:Op donderdag 16 juni 2022 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je naar Porto komt, compadre!
Was dat maar zo hahaha, is een nieuwe afdeling en ik heb bij de opdrachtgever 5 maanden gedetacheerd gezeten dus ik moet alle vragen van het team beantwoorden. Dus mijn planning is secundair aan de vakantieplanning van het team.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:07 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen trouwens
quote:
Sinds wanneer heeft dat zin?quote:
Ja ho effequote:
Dan nog een +1, speciaal voor jou, Barbquote:
Liefde voor jou, Dqodjequote:
En voor jouquote:
Bonne nuitquote:Op zondag 19 juni 2022 00:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
En voor jou![]()
En voor iedereen hier.
En met deze welgemeende zoetsappigheid 't bed in![]()
Niet werkenquote:Op maandag 20 juni 2022 07:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoera, na 2,5 jaar toch nog een positieve coronatest te pakken
Ja, dat is dan opzich een voordeel. Maar ziek zijn met ziek kind is best wel pittig. Dus misschien werk ik dan lieverquote:
Baby ook corona?quote:Op maandag 20 juni 2022 07:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is dan opzich een voordeel. Maar ziek zijn met ziek kind is best wel pittig. Dus misschien werk ik dan liever![]()
Maar ja, beetje. Keelpijn en hoofdpijn. Hoesten doet erg veel pijn aan mijn longen, dus dat probeer ik te vermijden. Als het hierbij blijft vind ik het wel prima.
Daar ga ik wel vanuit. Ik ga haar niet testen, maar zij was als eerste snotverkouden. Denk ook dat ze het van de opvang heeft meegenomen.quote:
Oh ja snap ik wel. Hopelijk knapt ze ook snel op dan, ziek babytje is zieligquote:Op maandag 20 juni 2022 07:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit. Ik ga haar niet testen, maar zij was als eerste snotverkouden. Denk ook dat ze het van de opvang heeft meegenomen.
Ze lijkt er niet veel last van te hebben. Zij heeft vooral een constante snotneus en hoest af en toe wat. Ze is wel wat hangeriger en huileriger. Maar schijnt sowieso op baby's relatief mild te verlopen doorgaans. Ergens vind ik het wel prima dat ze nu alsnog de antistoffen krijgt, aangezien ik me niet wilde laten vaccineren tijdens de zwangerschap.quote:Op maandag 20 juni 2022 07:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja snap ik wel. Hopelijk knapt ze ook snel op dan, ziek babytje is zielig
Moeder zijn gaat altijd voor.quote:Op maandag 20 juni 2022 07:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ziek zijn met ziek kind is best wel pittig.
Zeker waar. Thanksquote:Op maandag 20 juni 2022 07:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeder zijn gaat altijd voor.
Beterschap.
Dat krijg je van al die uitsloverij in het weekend.quote:
Sorryquote:Op maandag 20 juni 2022 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je van al die uitsloverij in het weekend.
Wel grenzen verlegdquote:
Als toeschouwer ga ik je aanmoedigen, telt dat ook?quote:
Voor 1 jaar, volgende jaar is gewoon meedoenquote:Op maandag 20 juni 2022 08:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als toeschouwer ga ik je aanmoedigen, telt dat ook?
Hoho, meteen eisen stellenquote:Op maandag 20 juni 2022 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor 1 jaar, volgende jaar is gewoon meedoen
Ben je wel gebombardeerd tot fotograaf en pakezel
Goed bezig geweest hoor. Ga zo door.quote:
Premium vrouw, dat merk je aan alles.quote:
Ik kom als toeschouwerquote:
Veel te verwend idd.quote:
Hebben we gedaan dit jaar maar die moet volgend jaar ook meedoenquote:Op maandag 20 juni 2022 09:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kom als toeschouwer
Gebruik je vriend maar als pakezel
quote:Op maandag 20 juni 2022 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hebben we gedaan dit jaar maar die moet volgend jaar ook meedoen
TaMieke heeft blijkbaar onvermoede medische talenten, want die ruggengraat is er wel heel snel uit bij hem.quote:
Sinds TaMieke fanatiek aan het sporten is geslagen, is haar conditie omhoog geschoten. Arme kerelquote:Op maandag 20 juni 2022 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
TaMieke heeft blijkbaar onvermoede medische talenten, want die ruggengraat is er wel heel snel uit bij hem.
Altijd voldoende energie dus om te stofzuigen en de vaatwasser uit te ruimen. Wat een vrouw.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:59 schreef El_Thijs het volgende:
Sinds TaMieke fanatiek aan het sporten is geslagen, is haar conditie omhoog geschoten. Arme kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |