quote:Op maandag 13 juni 2022 21:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon ook in een zwierig jurkje naar je werk gaan en hameren om diversiteit en exclusiviteit
En corona krijgenquote:Op maandag 13 juni 2022 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je festivalmeisjes oppikken Fax
Owja dat is ook weer zo...quote:Op maandag 13 juni 2022 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je festivalmeisjes oppikken Fax
Even door de zure appel heen bijten.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja dat is ook weer zo...
Maar ik hou niet van grote mainstream festivals
Nope. Sowieso zou ik dan 2 dagen moeten om zowel dEUS als Nick Cave te zien. Geen zin in.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik overdreef voor het effect; dEUS kende ik inderdaad ook wel
. En Sef soort van.
Was je erbij?
Neequote:Op maandag 13 juni 2022 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even door de zure appel heen bijten.
Was het geld inderdaad niet waard.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope. Sowieso zou ik dan 2 dagen moeten om zowel dEUS als Nick Cave te zien. Geen zin in.
Ja heeft elke chick dat nu?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
Het zou nu alleen maar makkelijker moeten zijn chicks te versieren nu iedereen knaldrang heeft?
Niet via Tinder in ieder gevalquote:Op maandag 13 juni 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
Het zou nu alleen maar makkelijker moeten zijn chicks te versieren nu iedereen knaldrang heeft?
Die chicks hebben hun kruit al verschoten.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
Maar tenminste niet dood van binnen zoals ikquote:Op maandag 13 juni 2022 21:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Obesitas met kut karakter en verzuurd? Je moet het maar willen.
Allemaal verlept tegenwoordigquote:Op maandag 13 juni 2022 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die chicks hebben hun kruit al verschoten.
Jij komt niet dood over hoorquote:Op maandag 13 juni 2022 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar tenminste niet dood van binnen zoals ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |