Want? Ik zag t bv ook op nu.nl.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Elke NOS medewerker die bij dat bericht betrokken was moet stante pede ontslagen worden en een beroepsverbod voor het leven opgelegd krijgen.
Zo maar in de tuin gaan zittenquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In ons tuinhuis kantoor is het ook bloedheet.
Ja en ook nog onder het dakraamquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat had je kunnen zien aankomen he
Is al jaren aan de gang, deze hete dagen.
Nooit op zolder gaan zitten mits goede isolatie of airco.
Even doorsparen danquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Een huis met tuin kunnen betalen, ver van mijn bed show
Geen ijsjes hierquote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen ijsjes hierwel koud bier........
Kaatje Obstinaatje gespotquote:
ja dat schiet niet opquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het sparen gaat minder hard dan de inflatie
Ik denk goed, want ik voel me al de hele dag net een boksbalquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja dat schiet niet op
hoe gaat het met je baby?
quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk goed, want ik voel me al de hele dag net een boksbal
Uiteraard. Minder mensen, minder kans!quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? Ik zag t bv ook op nu.nl.
Moeten die dan ook opstappen?
Alsof jij je zo conformeertquote:
Daarom. Boks, ouwequote:
Ik heb beide niet. Ja, ijsblokjes in de vriezer.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen ijsjes hierwel koud bier........
Film heb ik wel eens gezien, maar dat is lang geledenquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bietje 90's melancholia![]()
Ik heb de film een tijdje geleden nog op dvd gekocht bij de kringloop, ik had hem al zo lang niet gezienquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 06:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Daar verschillen de meningen over.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:32 schreef Barbusse het volgende:
Er zit iemand mariachi muziek te luisteren en mee te zing schreeuwen
Ik heb nog niet geboekt maar zodra ik een datum weet zal ik het doorgeven, wie weet proosten we met een Sagres!quote:
Volgende week Festa de São João do Porto joh, lekker mensen met rubberen hamertjes op den kop kloppen. Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geboekt maar zodra ik een datum weet zal ik het doorgeven, wie weet proosten we met een Sagres!
quote:
Die kan beter zingen dan m'n buurvrouwquote:
Werk amigo, werk. Ik ben leidinggevende tegenwoordig dus kan niet meet vrij nemen wanneer ik wilquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende week Festa de São João do Porto joh, lekker mensen met rubberen hamertjes op den kop kloppen. Wat houd je tegen?
Is dat van die band van Herman Brood?quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Werk amigo, werk. Ik ben leidinggevende tegenwoordig dus kan niet meet vrij nemen wanneer ik wilVakantie is vastgelegd voor het team dus moet mij daaraan houden. Maar komt goed! Ik zal deze zomer in Portugal zijn|!
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik dacht dat je als leidinggevende lekker zelf kon kiezen wanneer je vakantie pakt en (als het zo uitkomt) dat lekker ala minuut kan bepalen![]()
Goedemorgen trouwens
Owquote:
In praktijk stelt het niet zoveel voor hoor, maar ik ben uiteindelijk wel de verantwoordelijke.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow
Nog meer redenen om nooit leidinggevende te willen worden. Wist niet dat jij leidinggevende was trouwens, cool
Gewoon doen! Niks vragen gewoon out-of-office instellen en gaanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik dacht dat je als leidinggevende lekker zelf kon kiezen wanneer je vakantie pakt en (als het zo uitkomt) dat lekker ala minuut kan bepalen![]()
Goedemorgen trouwens
Precies. beetje zelfredzaamheid kwekenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon doen! Niks vragen gewoon out-of-office instellen en gaan
Verantwoordelijkheid. Brr.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In praktijk stelt het niet zoveel voor hoor, maar ik ben uiteindelijk wel de verantwoordelijke.
Hier doen alle leidinggevenden dat ook, dus @Belsezar doet gewoon iets verkeerdquote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:07 schreef TaMieke het volgende:
Een goede leidinggevende wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:07 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen trouwens
Ieder zn ambities tochquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:07 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb dus sommige vrienden die als een soort doel hebben om over zoveel mogelijk mensen leiding te geven![]()
Ik heb echt het tegenovergesteldeLaat mij maar met mn handjes/hoofd werken en maak me vooral niet verantwoordelijk over mensen
Ja das waar, gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ieder zn ambities tochniets mis mee.
Hangt erg van de context af.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede leidinggevende wel.Zijn/haar aanwezigheid maakt niks uit voor de uitvoering van het dagelijks werk. En als dat wel zo is, dan doe je aan micro management.
Zo'n manager heb ik ook ooit gehad. Net een kleuterjuf, die het liefst de hele dag in je nek stond te hijgen (ook zwaar anti-thuiswerken en zulks 'want dan doen de mensen niks'), maar verder had je er ook echt helemaal niets aanquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:09 schreef AirwiN het volgende:
En als dat wel zo is, dan doe je aan micro management.
Dat soort mensen hebben het wel zwaar gehad in de corona tijdquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zo'n manager heb ik ook ooit gehad. Net een kleuterjuf, die het liefst de hele dag in je nek stond te hijgen (ook zwaar anti-thuiswerken en zulks 'want dan doen de mensen niks'), maar verder had je er ook echt helemaal niets aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |