Tja, hij kan er ook niks aan doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:02 schreef TweedeKlum het volgende:
TURN 12 INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - DRIVING UNNECESSARILY SLOWLY
Geen massage van Angela?quote:
HAM op volle snelheid😂quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:03 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 12 INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - DRIVING UNNECESSARILY SLOWLY
Hij heeft de kwalificatie van anderen verneukt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:04 schreef Rianne84 het volgende:
Die aandacht voor HAM nog steeds. Die man rijdt voor spek en bonen mee, lekker negeren.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:03 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 12 INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - DRIVING UNNECESSARILY SLOWLY
Yep. Perez gewoon sneller laatste races.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:06 schreef Breekfast het volgende:
Verstappen weer achter Perez. Begint nu wel een dingetje te worden
Geweldig hè die hulp van George. Hopelijk andersom in Q3quote:
Hoorde ik al aan het gemekkerquote:
een toe gevenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Russell moet nu zijn eigen rondje opofferen en Hamilton een toe geven zodat die QR kan halen.
Geluk dat Russell hem wel makkelijk naar Q3 rijdt en even een rondje kan opofferen . Die hulp krijgt hij dadelijk niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geweldig hè die hulp van George. Hopelijk andersom in Q3
Verstappen heeft een ronde minder gereden.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:06 schreef Breekfast het volgende:
Verstappen weer achter Perez. Begint nu wel een dingetje te worden
Is gewoon teamwork. Hopelijk kan Lewis straks George een slipstream geven zodat George met gemak P5 pakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Geluk dat Russell hem wel makkelijk naar Q3 rijdt en even een rondje kan opofferen . Die hulp krijgt hij dadelijk niet.
Sky blijft wel doorlullen tijdens de sessiesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV? Studio audio wordt nooit doorgezet bij F1TV, ook niet van Sky.
Vettel ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Evenstar het volgende:
Ricciardo en Lewis mogen wel plek maken voor wat jong talent.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes en anderen ophouden, noem een beter duo.
Dit geloof je zelf niet, toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is gewoon teamwork. Hopelijk kan Lewis straks George een slipstream geven zodat George met gemak P5 pakt.
Geen idee, ik hoop het gewoon.quote:
Er is nu geen sessie aan de gang toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sky blijft wel doorlullen tijdens de sessies
Ja teamwork wat je alleen kan doen als je duidelijk een 1ste en 2de coureur hebt, of zoals nu, dat van de 2 zoveel moeite heeft, terwijl de ander het makkelijk haalt en wel even kan helpen. In Q3 moeten ze beiden gaan en kunnen ze niks opofferen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is gewoon teamwork. Hopelijk kan Lewis straks George een slipstream geven zodat George met gemak P5 pakt.
Dan moet je naar live overschakelen daar lullen ze door.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er is nu geen sessie aan de gang toch?
Tijdens de commercial breaks valt het bij Sky ook gewoon stil op F1TV.
Na een commercial break schakelen zij eerst naar het team ter plaatse en dat krijg je op F1TV ook niet altijd te horen.
Hij wordt wel lekker snel afgeschreven, die Hamilton, zevenvoudig wereldkampioen, vorig jaar op een haar na zijn achtste en nu na zeven races is het klaarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Evenstar het volgende:
Ricciardo en Lewis mogen wel plek maken voor wat jong talent.
Yep, dat is sinds dit jaar hun eigen commentatoren team. Ook prettig om te luisteren overigens.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Dan moet je naar live overschakelen daar lullen ze door.
Wel een afgang.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij wordt wel lekker snel afgeschreven, die Hamilton, zevenvoudig wereldkampioen, vorig jaar op een haar na zijn achtste en nu na zeven races is het klaar
Geeft niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet waarom mensen vrijwillig naar Sky luisteren.
Het was nog een wonder dat ie na al zijn geblunder überhaupt nog in de race was.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij wordt wel lekker snel afgeschreven, die Hamilton, zevenvoudig wereldkampioen, vorig jaar op een haar na zijn achtste en nu na zeven races is het klaar
Kun je nagaan hoe dominant die auto wasquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was nog een wonder dat ie na al zijn geblunder überhaupt nog in de race was.
Waarom? Hij brent het team vooruit en slaat een veel groter gat met Stroll dan Verstappen met Perez, en die twee lagen helemaal niet zo ver uit elkaar.quote:
Beste mensen en verreweg het grootste team. (Dit is relevant want hierdoor kunnen ze veel meer onderwerpen tegelijk doen en meer items maken.)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet waarom mensen vrijwillig naar Sky luisteren.
Stroll verslaan is natuurlijk geen argument.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom? Hij brent het team vooruit en slaat een veel groter gat met Stroll dan Verstappen met Perez, en die twee lagen helemaal niet zo ver uit elkaar.
F1TV doet er wat dat betreft niet echt voor onder.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Beste mensen en verreweg het grootste team. (Dit is relevant want hierdoor kunnen ze veel meer onderwerpen tegelijk doen en meer items maken.)
Crofty nemen we op de koop toe.
Zo grof waren zijn fouten toch ook weer niet? En laatste zeven of acht races was hij foutloos, de races waar de druk maximaal was.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was nog een wonder dat ie na al zijn geblunder überhaupt nog in de race was.
Ja, toen ie eindelijk weer een dominante auto had die de rest van het veld aan gort reed. Hamilton is nooit goed geweest in een mindere auto.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo grof waren zijn fouten toch ook weer niet? En laatste zeven of acht races was hij foutloos, de races waar de druk maximaal was.
Dat hij nu wordt gedold door Rus is wel tekenend, alleen even kijken of dat zo blijft
VST?!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Eerste sector moet sneller voor VST, daar verliest hij alles. Paars in S2 en S3.
Hou op hiermee.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus Leclerc had me toch een gigamoment waarop die meer dan een tiende verloor.. Die kan best weleens pole pakken
Ja, dat vind ik nu leuk.quote:
Een teen?!quote:
die gebruiken toch hetzelfde materiaal als skyf1?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV doet er wat dat betreft niet echt voor onder.
Nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
die gebruiken toch hetzelfde materiaal als skyf1?
Nou ja, foutloos.. Ondanks duidelijke instructie van het team vergeten de pits in te rijden bij een SC-situatie is toch een aardig grove fout.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo grof waren zijn fouten toch ook weer niet? En laatste zeven of acht races was hij foutloos, de races waar de druk maximaal was.
Dat hij nu wordt gedold door Rus is wel tekenend, alleen even kijken of dat zo blijft
Moet ik "ultramoment" zeggen of wat bedoel jequote:
Klopt, maar Perez wordt nog wel een factor zoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:20 schreef Caland het volgende:
Ach morgen verkloot ferrari het toch weer
Ja😂quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:21 schreef Breekfast het volgende:
Ik verwacht zo een code rood en een Verstappen die klaagt over de pech dat hij geen 2e rondje kon rijden.
Is toch alleen maar leukquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt, maar Perez wordt nog wel een factor zo
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:26 schreef Breekfast het volgende:
Verstappen bakt er helemaal niks meer van.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:26 schreef Breekfast het volgende:
Koekenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:26 schreef Breekfast het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "live timing", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je met beeld en geluid kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik zit op de camping en heb het via de live timing gevolgd. Veel relaxter en bijna net zo spannend.
Olav vindt het jammer dat je niet naar hem hebt geluisterd.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik zit op de camping en heb het via de live timing gevolgd. Veel relaxter en bijna net zo spannend.
Olav begint nu aan Q3, dan mist hij niks.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Olav vindt het jammer dat je niet naar hem hebt geluisterd.
Kleine oogjes na een nachtje Le Mans.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:29 schreef Gehrman het volgende:
Morgen 13 uur al. Gruwelijk vroeg. Net wakker dan.
VER PER SAI (LEC zal wel weer tegen een muurtje aanrijden)quote:
Kost een setje banden.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom ging Vettel niet nog een keer naar buiten?
Waar is dat eigenlijk te volgen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kleine oogjes na een nachtje Le Mans.
RTL7 en de diverse kanalen van Eurosport.quote:
Een keer niet tot 4u zuipen vannacht.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:29 schreef Gehrman het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:29 schreef Gehrman het volgende:
Wie doet dat nog?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een keer niet tot 4u zuipen vannacht.
Dan ben ik al weer een aantal uur naar de strijd op Le Mans aan het kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:29 schreef Gehrman het volgende:
Niet 's nachts de zonsopkomst tegemoet kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan ben ik al weer een aantal uur naar de strijd op Le Mans aan het kijken.
Tokkie gespotquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:32 schreef Raap het volgende:
Dan moet ik morgen om 13 uur al bieren en frituren
Morgen als ie het verliest.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:34 schreef -XOR- het volgende:
PER rijdt natuurlijk op een heel andere manier rond dan VER, met veel meer bewijsdrang en veel agressiever omdat hij ook weet dat hij het vooral van de kwalificatie moet hebben en een nu of nooit-gevoel heeft. Die is over een paar weken echt wel uitgeraasd.
Ik ga geen hele nacht doorhalen, nee. Zie wel hoe laat ik opsta.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet 's nachts de zonsopkomst tegemoet kijken
Heeft gisteravond 3 uur lang met een fake microsoft customer service aan de lijn gehangen, dan neem je onbewust dingen over.quote:
Wel knap dat hij zich zo heeft gerevancheerd. Vorig seizoen was het niet veel bijzonders.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:34 schreef -XOR- het volgende:
PER rijdt natuurlijk op een heel andere manier rond dan VER, met veel meer bewijsdrang en veel agressiever omdat hij ook weet dat hij het vooral van de kwalificatie moet hebben en een nu of nooit-gevoel heeft. Die is over een paar weken echt wel uitgeraasd.
Over een heel seizoen zal Perez het niet redden lijkt me, maar Max verspeelt gewoon wel punten door zijn matige kwalificaties. Een coureur van niveau Perez moet hij achter zich houden.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:34 schreef -XOR- het volgende:
Punten worden pas uitgedeeld op de zondag.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Over een heel seizoen zal Perez het niet redden lijkt me, maar Max verspeelt gewoon wel punten door zijn matige kwalificaties. Een coureur van niveau Perez moet hij achter zich houden.
nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:37 schreef pmponer het volgende:
punten bij kwalificatie? Sinds wanneer is dat?
Tijd dat hij weer een schop onder zijn kont krijgt van Jos.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:27 schreef TAV74 het volgende:
Verstappen, gewoon weer in kwalificatie verliezen van Perez. Heel matig wat mij betreft.
Tot nog toe heeft Verstappen alleen in Monaco punten verloren door zijn kwalificatie.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Over een heel seizoen zal Perez het niet redden lijkt me, maar Max verspeelt gewoon wel punten door zijn matige kwalificaties. Een coureur van niveau Perez moet hij achter zich houden.
Dat snapt iedereen, maar in Monaco heeft de kwalificatie hem toch echt al punten gekost. Dit is een andere baan, maar hij moet het strategisch voordeel tov Perez in de kwalificatie altijd af willen dwingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Punten worden pas uitgedeeld op de zondag.
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren.....racepace van de RB's was erg goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Charles moet bliksemsnel uit de DRS stampen morgen
Charles blaast zijn banden eerder op.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren.....racepace van de RB's was erg goed.
over 1 ronde is Ferrari/Leclerc heel erg snel maar qua bandenmanagement, tactiek en racepace meestal een stuk minder.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Charles blaast zijn banden eerder op.
inderdaad, Red Bull hoeft morgen alleen maar te wachten op een fout van Ferrari.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:47 schreef Predator40 het volgende:
[..]
over 1 ronde is Ferrari/Leclerc heel erg snel maar qua bandenmanagement, tactiek en racepace meestal een stuk minder.
max klonk ook helemaal niet teleurgesteld, kan best dat RB wat kwalificatie pace heeft ingeleverd voor een goede racepace, vooral met zo'n lang recht stuk waar ze een stuk harder lopen.
Lewis was aardig sarcastisch over de radio.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:47 schreef Predator40 het volgende:
Russel weer voor Hamilton is wel weer een genot ......
Of beter de bandjes managen.....of binnen 1 sec blijvenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
inderdaad, Red Bull hoeft morgen alleen maar te wachten op een fout van Ferrari.
Zo kennen we hem weerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lewis was aardig sarcastisch over de radio.
Ik denk dat ze wel fouten gaan maken idd.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ferrari gaat dit gewoon weer verneuken morgen.
banenmanagement kunnen ze weinig aan doen.....quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel fouten gaan maken idd.
Hoe harder ze pushen, hoe harder die banden gaan. Dus die gaan tot het uiterste en dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
banenmanagement kunnen ze weinig aan doen.....
ingehaald worden op het rechte stuk ook niet.
en ze zullen vast erg hard pushen om buiten die 1 seconde te blijven
met een beetje geluk krijgen we een paar keer een gele vlag/SC ook
Ja, meer er is wel wat veranderd met die low profiles, Verstappen was een van de weinige coureurs die remde onder het sturen, dat kan met deze banden niet meer. Ik denk nog steeds dat het verschil 2 tienden is maar geen 5 tienden meer zoals vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:34 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen rijdt ook meer met het WK in het achterhoofd. Beter veilig en een P4 dan een P2 met de kans dat de auto total loss gereden wordt in een krappe bochtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:34 schreef -XOR- het volgende:
Hij heeft zich ook een beetje laten opfokken door pers uit een bepaald land (met een nogal dominante positie binnen de F1) die om de wanprestaties van een bepaalde coureur te camoufleren de boel heeft zitten opkloppen en na 1 overwinning van Perez net doet alsof het een echt serieuze concurrent van Verstappen is.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, meer er is wel wat veranderd met die low profiles, Verstappen was een van de weinige coureurs die remde onder het sturen, dat kan met deze banden niet meer. Ik denk nog steeds dat het verschil 2 tienden is maar geen 5 tienden meer zoals vorig jaar.
RB had Perez ook best op zijn plek mogen zetten. Ze hebben hem gespaard toen hij er vorig jaar aldoor een halve seconde of meer achter zat en eigenlijk weinig in de strijd met Mercedes kon betekenen. Als je dan meteen praatjes begint te krijgen als je een keer sneller bent dan mag de teambaas daar best wel even subtiel op wijzen.
Monaco?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Is er al een race geweest waarin Perez op pure race pace de betere was dan Verstappen? Te lui het op te zoeken, maar schiet me niet echt iets te boven
Klopt, net zoals vanuit het perfide Albion voortdurend verhalen opduiken over dat de rivaal van diezelfde coureur, degene die wel de beste van zijn generatie is met pensioen zou moeten omdat hij er niet veel zin meer in zou hebben in het begin van het seizoen, het begin waar hij grotendeels afwezig moest zijn vanwege een coronabesmetting. .quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij heeft zich ook een beetje laten opfokken door pers uit een bepaald land (met een nogal dominante positie binnen de F1) die om de wanprestaties van een bepaalde coureur te camoufleren de boel heeft zitten opkloppen en na 1 overwinning van Perez net doet alsof het een echt serieuze concurrent van Verstappen is.
Ook niet echt, dacht ik. Dat kwam meer omdat er nauwelijks in te halen is.quote:
Ah, de wekelijkse 'ik vrees voor' posts komen weer zie ikquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vrees wel voor "een akkefietje" tussen de RB's morgen.
Ook niet echt toch? Elke baan buiten Monaco was Verstappen daar wel voorbij gegaan, vermoed ik. Monaco en inhalen gaan gewoon niet samen.quote:
Och man welke drol zit jou nou dwars dan? Zit gewoon op mijn samsung telefoontje eens niet te stressen omdat ik geen beeld heb want camping.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "live timing", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je met beeld en geluid kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Och man welke drol zit jou nou dwars dan? Zit gewoon op mijn samsung telefoontje eens niet te stressen omdat ik geen beeld heb want camping.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "live timing", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je met beeld en geluid kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik kon Olav al 2 jaar niet meer aanhorenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Olav vindt het jammer dat je niet naar hem hebt geluisterd.
zo'n lang recht stuk en DRS......op de rest van de baan kan je niet inhalen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee is een meme hier op het forumquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Och man welke drol zit jou nou dwars dan? Zit gewoon op mijn samsung telefoontje eens niet te stressen omdat ik geen beeld heb want camping.
Neem ff een biertje of zo.
Ja morgen.. ben @Nattekat niet. Tegenwoordig zijn er campings bewust zonder wifi. Prima maar bewaar dus de data voor de race.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee is een meme hier op het forum
, maar even serieus anno 2022 is op de camping zijn echt geen excuus om niet te kijken. Je kan gewoon Ziggo Go/KPN weet ik veel wat/Viaplay kijken op je mobiel. Nog op WIFI waarschijnlijk ook op een beetje moderne camping en anders gewoon op een G.
Begint wel een beetje 2019 vibes te krijgen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leclerc gaat helemaal niks hebben aan al die pole-positions.
Ferrari fuckt de strategie toch wel weer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leclerc gaat helemaal niks hebben aan al die pole-positions.
Ja, Pérez voelt zich de man en Max laat het er niet bij zitten, dus dat is linke soep.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Denk dat beiden vooraf wel duidelijk wordt gemaakt dat ze niet met elkaar gaan vechten op de baanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Pérez voelt zich de man en Max laat het er niet bij zitten, dus dat is linke soep.
Hij moet een geniale race hebben.quote:
En water is nat.quote:
nouja, ik zat een paar weken terug ergens in zuid frankrijk in de maximale snelheid daar was 2 mbit, zowel op het vaste internet als op 4g !quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee is een meme hier op het forum
, maar even serieus anno 2022 is op de camping zijn echt geen excuus om niet te kijken. Je kan gewoon Ziggo Go/KPN weet ik veel wat/Viaplay kijken op je mobiel. Nog op WIFI waarschijnlijk ook op een beetje moderne camping en anders gewoon op een G.
Vond het zelf ook niet zoveel.quote:
Nou ja als er een verplichting is om positief van een delta te rijden en je doet dat niet dan verdien je toch straf?quote:
Hij zat nog onder de delta. Net zoals beide McLarens die achter hem reden.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja als er een verplichting is om positief van een delta te rijden en je doet dat niet dan verdien je toch straf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |