Ja, toen ie eindelijk weer een dominante auto had die de rest van het veld aan gort reed. Hamilton is nooit goed geweest in een mindere auto.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo grof waren zijn fouten toch ook weer niet? En laatste zeven of acht races was hij foutloos, de races waar de druk maximaal was.
Dat hij nu wordt gedold door Rus is wel tekenend, alleen even kijken of dat zo blijft
VST?!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Eerste sector moet sneller voor VST, daar verliest hij alles. Paars in S2 en S3.
Hou op hiermee.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus Leclerc had me toch een gigamoment waarop die meer dan een tiende verloor.. Die kan best weleens pole pakken
Ja, dat vind ik nu leuk.quote:
Een teen?!quote:
die gebruiken toch hetzelfde materiaal als skyf1?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV doet er wat dat betreft niet echt voor onder.
Nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
die gebruiken toch hetzelfde materiaal als skyf1?
Nou ja, foutloos.. Ondanks duidelijke instructie van het team vergeten de pits in te rijden bij een SC-situatie is toch een aardig grove fout.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo grof waren zijn fouten toch ook weer niet? En laatste zeven of acht races was hij foutloos, de races waar de druk maximaal was.
Dat hij nu wordt gedold door Rus is wel tekenend, alleen even kijken of dat zo blijft
Moet ik "ultramoment" zeggen of wat bedoel jequote:
Klopt, maar Perez wordt nog wel een factor zoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:20 schreef Caland het volgende:
Ach morgen verkloot ferrari het toch weer
Ja😂quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:21 schreef Breekfast het volgende:
Ik verwacht zo een code rood en een Verstappen die klaagt over de pech dat hij geen 2e rondje kon rijden.
Is toch alleen maar leukquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt, maar Perez wordt nog wel een factor zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |