Ook alleen al de opmerking: "live timing", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je met beeld en geluid kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik zit op de camping en heb het via de live timing gevolgd. Veel relaxter en bijna net zo spannend.
Olav vindt het jammer dat je niet naar hem hebt geluisterd.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik zit op de camping en heb het via de live timing gevolgd. Veel relaxter en bijna net zo spannend.
Olav begint nu aan Q3, dan mist hij niks.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Olav vindt het jammer dat je niet naar hem hebt geluisterd.
Kleine oogjes na een nachtje Le Mans.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:29 schreef Gehrman het volgende:
Morgen 13 uur al. Gruwelijk vroeg. Net wakker dan.
VER PER SAI (LEC zal wel weer tegen een muurtje aanrijden)quote:
Kost een setje banden.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom ging Vettel niet nog een keer naar buiten?
Waar is dat eigenlijk te volgen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kleine oogjes na een nachtje Le Mans.
RTL7 en de diverse kanalen van Eurosport.quote:
Een keer niet tot 4u zuipen vannacht.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:29 schreef Gehrman het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:29 schreef Gehrman het volgende:
Wie doet dat nog?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een keer niet tot 4u zuipen vannacht.
Dan ben ik al weer een aantal uur naar de strijd op Le Mans aan het kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:29 schreef Gehrman het volgende:
Niet 's nachts de zonsopkomst tegemoet kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan ben ik al weer een aantal uur naar de strijd op Le Mans aan het kijken.
Tokkie gespotquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:32 schreef Raap het volgende:
Dan moet ik morgen om 13 uur al bieren en frituren
Morgen als ie het verliest.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:34 schreef -XOR- het volgende:
PER rijdt natuurlijk op een heel andere manier rond dan VER, met veel meer bewijsdrang en veel agressiever omdat hij ook weet dat hij het vooral van de kwalificatie moet hebben en een nu of nooit-gevoel heeft. Die is over een paar weken echt wel uitgeraasd.
Ik ga geen hele nacht doorhalen, nee. Zie wel hoe laat ik opsta.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet 's nachts de zonsopkomst tegemoet kijken
Heeft gisteravond 3 uur lang met een fake microsoft customer service aan de lijn gehangen, dan neem je onbewust dingen over.quote:
Wel knap dat hij zich zo heeft gerevancheerd. Vorig seizoen was het niet veel bijzonders.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:34 schreef -XOR- het volgende:
PER rijdt natuurlijk op een heel andere manier rond dan VER, met veel meer bewijsdrang en veel agressiever omdat hij ook weet dat hij het vooral van de kwalificatie moet hebben en een nu of nooit-gevoel heeft. Die is over een paar weken echt wel uitgeraasd.
Over een heel seizoen zal Perez het niet redden lijkt me, maar Max verspeelt gewoon wel punten door zijn matige kwalificaties. Een coureur van niveau Perez moet hij achter zich houden.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:34 schreef -XOR- het volgende:
Punten worden pas uitgedeeld op de zondag.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Over een heel seizoen zal Perez het niet redden lijkt me, maar Max verspeelt gewoon wel punten door zijn matige kwalificaties. Een coureur van niveau Perez moet hij achter zich houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |