Leuke rubriek, City dat vermogens blijft uitgeven aan Engelse middelmaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:09 schreef wimderon het volgende:
Overmars wil Vincaint Janssen naar Antwerp halen.
City zou gaan voor Kalvin Phillips als nieuwe pion op het middenveld.
Ik snap niks van deze Vincent Janssen revivalquote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:09 schreef wimderon het volgende:
Gaat volgens HLN 2,5 miljoen verdienen en wordt daarmee meteen de bestbetaalde speler in de Belgische competitie.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:09 schreef wimderon het volgende:
Heel merkwaardig idd. Een spits wiens carrire in het slop zit zo'n salaris geven... voor de helft komt ie ook waarschijnlijk.quote:
https://www.mundodeportiv(...)-firma-psg-2025.htmlquote:Op donderdag 16 juni 2022 23:30 schreef chufi het volgende:
Lieke Martens heeft afscheid genomen van Barcelona..
PSG is het geworden
https://www.mundodeportiv(...)a-emotiva-carta.html
Dan zit 'ie zijn contract in Mexico wel uit, denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heel merkwaardig idd. Een spits wiens carrire in het slop zit zo'n salaris geven... voor de helft komt ie ook waarschijnlijk.
Heb even gegoogled en het lijkt er op dat hij in Mexico ook al zo rond de 2.5m per jaar kreeg en nog vast lag tot medio 2024. Dus idd, voor minder was ie niet gekomen. Had eerst niet gedacht dat hij in Mexico ook al zo veel verdiende en nog zo lang vast lag.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zit 'ie zijn contract in Mexico wel uit, denk ik.
Hij kwam natuurlijk van Spurs waar hij minstens net zo veel kreeg. Hij heeft in ieder geval een erg goede zaakwaarnemerquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heb even gegoogled en het lijkt er op dat hij in Mexico ook al zo rond de 2.5m per jaar kreeg en nog vast lag tot medio 2024. Dus idd, voor minder was ie niet gekomen. Had eerst niet gedacht dat hij in Mexico ook al zo veel verdiende en nog zo lang vast lag.
Ja en meteen een 5-jarig contract kunnen regelen, dus dan zit je goed in dit geval. Denk dat ze daar nu heel blij zijn van Vincent Janssen af te zijn.,quote:Op woensdag 22 juni 2022 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kwam natuurlijk van Spurs waar hij minstens net zo veel kreeg. Hij heeft in ieder geval een erg goede zaakwaarnemer
quote:De Welshe international Gareth Bale, die onlangs na negen seizoenen afscheid nam van Real Madrid, denkt aan een terugkeer naar zijn geboortestad om er uit te komen voor de plaatselijke tweedeklasser Cardiff City, zo maakten zijn vertegenwoordigers woensdag bekend in een interview bij BBC Wales.
Nee joh. Die gaat liever naar Qatar om geld te vangen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:28 schreef TLC het volgende:
Wijnaldum zit nog altijd in Parijs ?
misschien moet hij weer eens terug naar de eredivisie, net zoals zoveel voetballers tegenwoordig
En om te ontbijten in een zwembad.quote:Op zondag 3 juli 2022 06:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh. Die gaat liever naar Qatar om geld te vangen.
Voor een speler met beperkte kwaliteiten, welgeteld 1 leuk seizoen in de eredivisie, heeft hij toch wel de jackpot binnengehaald.quote:Met de nakende komst van Vincent Janssen - goed voor een jaarsalaris van liefst 2,5 miljoen euro netto - is de toon gezet
Ik citeer The Athletic:quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie Waarom willen de Spurs Lenglet zo graag huren?
Dus: zo’n beetje alle eerdere opties faalde en dus proberen we het maar bij iemand die er niks van kan en te huren valt (lol) Niemand die het ook maar enigszins begrijpt, verder.quote:At this point, Tottenham had two choices. Do they hang on all summer hoping that the Bastoni situation will change to their advantage? Or do they move down the list towards someone they can land quickly and easily?
Clearly, that is what Tottenham are trying to do with Lenglet. And while a critical voice might say that he is, at best, Spurs’ sixth choice for this particular position, there is another way of looking at this: that by signing an experienced international on a low-risk one-year loan deal, Spurs would be bringing in much-needed cover and competition for Davies.
And while Lenglet would not have the upside or the longevity of a Gvardiol or Bastoni, his arrival would at least kick the can down the road for a year.
haha gaat niet gebeuren, alleen al omdat Kane 150miljoen moet kostenquote:Op maandag 11 juli 2022 10:51 schreef tong80 het volgende:
Bayern Mnchen is druk bezig met de komst van Matthijs de Ligt, maar de Duitse landskampioen is ook druk bezig met de toekomst van Robert Lewandowski. De Poolse spits wil weg en de grote vraag is dan ook: wie moet hem opvolgen?
Volgens Kicker moet dat Harry Kane worden. De Engelsman heeft nog een contract tot medio 2024 bij Tottenham Hotspur, maar in de afgelopen jaren maakte Kane er nooit een geheim van dat hij open zou staan voor een club waar hij wl prijzen kan winnen.
Volgens Kicker wil Bayern Mnchen hoe dan ook een opvolger die zijn waarde al bewezen heeft en niet een spits waarvan het onduidelijk is of hij er direct zal staan. Kane past in dat profiel. Nu is het eerst nog afwachten wat er met Lewandowski gebeurt. Er zouden recent namelijk geen nieuwe aanbiedingen binnen zijn gekomen. Ook niet van FC Barcelona, waar Lewandowski zelf naartoe hoopt te vertrekken.
quote:Was fr Eltern muss man haben
Um so verdorben zu sein
Einen Vertrag zu unterschreiben
Bei diesem Scheissverein?
Frenkie moet lekker in Manchester bij Oom Erik gaan ballen. De Ligt naar Bayern vind ik ook niet geweldig, had hem liever bij Chelsea gezien. Bayern is een paar potjes Champions League en de rest van het jaar tegen Hamburg, Freiburg, Magdeburg en Regensburg.quote:
Pfffff diep.quote:
Ben erg blij met deze transfer. Hopelijk krijgen we nu weer de voetballende De Ligt te zien... niet de domme slager De Ligt zoals de afgelopen paar jaar.quote:
Geld zat ... net palanca 2 geactiveerd, door 25% van de uitzendrechten te verkopen voor de komende 25 jaar ... voor 500 miljoen ... alle problemen opgelostquote:Op maandag 25 juli 2022 01:02 schreef wimderon het volgende:
Kound alsnog naar Barcelona? @:El-Stinho?
Het is verschrikkelijk, maar wel hun beste transfer in jren. Sinds Luis Surez is alleen Pedri een voltreffer geweest.quote:Op maandag 25 juli 2022 01:02 schreef wimderon het volgende:
Kound alsnog naar Barcelona? @:El-Stinho?
Maak je je echt zo druk over allerlei willekeurige transfers van La Liga clubs of is dat een soort act die je opvoert?quote:Op maandag 25 juli 2022 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, maar wel hun beste transfer in jren. Sinds Luis Surez is alleen Pedri een voltreffer geweest.
Ongelofelijk ja.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:51 schreef Oriente het volgende:
Vrij sterke geruchten dat Atlti CR7 wil hebben en dat het wederzijds is, lol
Lekker je heldenstatus bij Real verspelen om nog een jaartje CL te kunnen spelen in het afbraakvoetbalteam van Cholo
Wanneer komt DE preview?quote:Op maandag 25 juli 2022 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, maar wel hun beste transfer in jren. Sinds Luis Surez is alleen Pedri een voltreffer geweest.
Over twee weken of zo. Moet er even aan zitten, maar zal niet zo dik als vorig jaar worden.quote:
Die werd door CIES hoger ingeschaald dan Sinisterra, dus dat lijkt me logischquote:Op maandag 25 juli 2022 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Celta heeft een bod van 10 miljoen euro gedaan op Karlsson. Afgewezen.
Celta zal toch wel weer met de Valencia's, Osasuna's en Espanyol's van deze wereld vechten voor een plek in het linkerrijtje onderin.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die werd door CIES hoger ingeschaald dan Sinisterra, dus dat lijkt me logisch
Sowieso kan hij al hoger mikken dan Celta lijkt me
Die andere 3 kunnen hem toch ook niet betalen?quote:Op maandag 25 juli 2022 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Celta zal toch wel weer met de Valencia's, Osasuna's en Espanyol's van deze wereld vechten voor een plek in het linkerrijtje onderin.
Villarreal gaat eerder voor Umar Sadiq als Danjuma vertrekt. Betis moet ieder dubbeltje omdraaien. Real Sociedad heeft al volle flanken met Oyarzabal, Barrenetxea, Brais en Kubo. Dus, tsja, ja.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die andere 3 kunnen hem toch ook niet betalen?
Ik zie hem eerder naar een Villarreal, Betis of Sociedad gaan in Spanje. Of een willekeurige Premier League club omdat die het geld wel hebben.
Maar nog een jaar bij AZ is voor z'n eigen ontwikkeling waarschijnlijk beter
Wisselspeler zijn bij het slechtste Schalke ooit, om vervolgens met Besiktas het presteren om Europees voetbal mis te lopen.quote:
Want slecht draaiende teams vechtende tegen degradatie passen normaliter veel opkomende talenten toe in hun elftal?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wisselspeler zijn bij het slechtste Schalke ooit, om vervolgens met Besiktas het presteren om Europees voetbal mis te lopen.
Zonder hem ooit te hebben zien spelen, lijkt dat geen goed voorteken.
Eindelik van hem af. Het leek zo'n goede speler bij zn 1e wedstrijdquote:
Hij zit er net een jaartjequote:Op maandag 1 augustus 2022 14:40 schreef JopJuh het volgende:
Internazionale wil naar verluidt minimaal 50 miljoen euro ontvangen voor Denzel Dumfries. De 26-jarige rechtsback staat al langere tijd in de belangstelling van Chelsea, dat eerder al een bod van 8 miljoen euro uitbracht. Dat bod werd niet geaccepteerd door de Italiaanse club.
Nogal een verschil 50 of 8.
Zo werkt het tegenwoordigquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:40 schreef JopJuh het volgende:
langere tijd in de belangstelling van Chelsea, dat eerder al een bod van 8 miljoen euro uitbracht
Dit boeit verder niemand maar ik ben geschokt. Hoe dan, waarom dan, wat snuiven ze daar? Die man kan het niveau eredivisie absoluut niet aan.quote:Jizz Hornkamp mag hopen op een droomtransfer naar de Premier League. Volgens The Athletic onderneemt promovendus Nottingham Forest een serieuze poging de aanvaller over te nemen van Willem II.
Ik denk eenvoudige clickbait van The Athletic.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 08:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit boeit verder niemand maar ik ben geschokt. Hoe dan, waarom dan, wat snuiven ze daar? Die man kan het niveau eredivisie absoluut niet aan.
Puur om de fans zijn voornaam te gunnen?
Ik vermoed dat er de laatste jaren veel meer Nederlandse voetballers in het buitenland hebben gezeten dan voorheen, analoog aan de 'normale maatschappij' waar mensen ook vaker dan voorheen verkiezen om een tijdje in het butienland te vertoeven. Die komen dan na een aantal jaar ook meestal weer terug.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:26 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ligt het aan mij of zijn er deze zomer erg veel van dit soort transfers?
Zivkovic - Emmenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luuk - PSV
Bergwijn - Ajax
Cillessen - NEC?
Eiting - Volendam
Veerman - Volendam
Vind ik wel leuke transfers op zich.
Jeetje, die spelers heb ik al bijna verdrongen uit mn geheugen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zivkovic - Emmen
Bakkali - RKC
De Guzman - Sparta
Ayoub - Excelsior
Nog een paar bij gedit na een korte zoektocht. Enige "ik zit er niet op te wachten en dring er ook niet op aan" is Dost voor mijquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, die spelers heb ik al bijna verdrongen uit mn geheugen.
Leuk
Geen idee
Leuk
Geen idee
nu floppen graag, dat Antony maar de ondergang van ETH mag wordenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:22 schreef chufi het volgende:
Anthony -> ManU lijkt beklonken te zijn op 100
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=407610
Wat moet Liverpool met Arthur...quote:Op donderdag 1 september 2022 11:50 schreef wimderon het volgende:
Akanji -> Man. City
Willian -> Fulham
Arthur Melo hard op weg naar Liverpool
Bellerin zou op weg zijn naar Barcelona om daar het plekje van Dest over te nemen.
Wout Faes, Craig Dawson, Jeremy Boga. Niet bepaald slimme aankopen, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 15:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
en Leicester koopt werkelijk niks?
zijn er daar financiele problemen of zo, of gaan die dadelijk in de winter toeslaan met wat slimme aankopen?
quote:Op donderdag 1 september 2022 11:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat moet Liverpool met Arthur...
Wout Faesquote:Op donderdag 1 september 2022 11:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wout Faes, Craig Dawson, Jeremy Boga. Niet bepaald slimme aankopen, zou ik zeggen.
Die viel alleen op door z'n bos krullen bij Excelsiorquote:Op donderdag 1 september 2022 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wout Faes
Die kon er een paar jaar geleden nog niks van
quote:Op donderdag 1 september 2022 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Justin Kluivert naar VALENCIA.
RIPquote:Op donderdag 1 september 2022 16:44 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Justin Kluivert naar VALENCIA.
Dit geloofde je toch niet echt?quote:Op donderdag 1 september 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
Noah Lang naar Real Madrid hoor ik net op El Chiringuito
20 +5
Papierwerk niet op tijd rond.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:27 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Deze man is ook wel een grap.
Chelsea had het te drukquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:36 schreef onlogisch het volgende:
Officieel: Wout Weghorst maakt droomtransfer naar Manchester United: ‘Wat er ook gebeurt, ik ga alles geven’
Done deal.
@:Caland
Chelsea wil gewoon de oorlog steunen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Chelsea biedt op alles wat beweegt?
100m voor deze vent, straks 35 - 40m voor iemand die bij PSV het soms een kwartier leuk doet...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Leuke rubriek altijd Russen/Oekraners in Europaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Die back bij Arsenal ook wel toch.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuke rubriek altijd Russen/Oekraners in Europa
Enige die echt geslaagd is , is Shevchenko.
Hlebquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die back bij Arsenal ook wel toch.
Ik kwam er ook niet op hoor. Bij Arsenal dacht ik eerder aan Arshavinquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh hij bedoelt Zinchenko natuurlijk, ik ben af.
Arshavin ja, dat was wel een leuke tijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet op hoor. Bij Arsenal dacht ik eerder aan Arshavin
Scoorde ooit 4x in 1 wedstrijdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Arshavin ja, dat was wel een leuke tijd.
Michailisjenko niet onaardig bij Glasgow. Maar bij Sampdoria niks. Ook Zavarov mislukte bij Juve.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuke rubriek altijd Russen/Oekraners in Europa
Enige die echt geslaagd is , is Shevchenko.
Beter een club die mss je wat meer als invaller gebruikt maar hoger speelt, dan een club die de coach ontslaat die je wilde hebben ivm de degradatiestrijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:07 schreef -XOR- het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me een stuk beter dan los zand Everton, al is het misschien wat hoog gegrepen.
Er is natuurlijk ook een middenweg. Brighton bijvoorbeeld als opvolger van Trossard had ik ook wel aardig voor hem gevonden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
Beter een club die mss je wat meer als invaller gebruikt maar hoger speelt, dan een club die de coach ontslaat die je wilde hebben ivm de degradatiestrijd.
Trossard is toch meer een soortement wingback in een 3-5-2?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook een middenweg. Brighton bijvoorbeeld als opvolger van Trossard had ik ook wel aardig voor hem gevonden.
Neuh, Trossard is een inverted winger met veel power die ook als valse negen kan spelen, maar ik sluit niet uit dat Martinez hem bij Belgie als wingback heeft misbruikt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:19 schreef ISVV het volgende:
[..]
Trossard is toch meer een soortement wingback in een 3-5-2?
Ah ok. Dan zou Brighton inderdaad logischer geweest zijn voor Groeneveldquote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, Trossard is een inverted winger met veel power die ook als valse negen kan spelen, maar ik sluit niet uit dat Martinez hem bij Belgie als wingback heeft misbruikt.
Ik neem aan dat Sydney nu blijft?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:51 schreef MC-M het volgende:
[..]
Jaarlijkse rode cijfers weer weggepoetst.
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sydney nu blijft?
Je moet wat in het transfergeweld.quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:01 schreef -XOR- het volgende:
Drafpaard Sabitzer naar Manchester United. Goede complete voetballer, maar om Eriksen meteen te vervangen op het middenveld is wel veelgevraagd.
Pep had ruzie met Cancelo, vindt Ake betrouwbaarder en Cancelo zat wat in een vormdip.quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:41 schreef trotse_wappie het volgende:
Cancelo naar Bayern vind ik wel opvallend. Pep geen CL ambities meer dit seizoen?
quote:
Voor zover ik begrijp heeft Sjelsie tot 3 keer toe de verkeerde papieren opgestuurd.quote:Op woensdag 1 februari 2023 05:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Te laat ingediend en storing bij de Franse bond, jeetje. Sjelsie gaat in beroep.
Stukje Jan Siemerinkquote:Op woensdag 1 februari 2023 06:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor zover ik begrijp heeft Sjelsie tot 3 keer toe de verkeerde papieren opgestuurd.
quote:
Nog een half jaartje banken bij Chelsea dan.quote:
Je zou bijna denken dat ze het expres hebben gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2023 06:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor zover ik begrijp heeft Sjelsie tot 3 keer toe de verkeerde papieren opgestuurd.
Die waren gewoon aan het stakenquote:Op woensdag 1 februari 2023 05:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Te laat ingediend en storing bij de Franse bond, jeetje. Sjelsie gaat in beroep.
Er is vast wel weer een goedkope slimme optie beschikbaarquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ twitter ]
RKC is komend seizoen degradatiekandidaat nummer I.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ twitter ]
Ze beginnen wel met een forse achterstand aan de zomer. Al was dat vorig jaar ook het geval. Alleen heb ik weinig vertrouwen in Fraserball daar.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is vast wel weer een goedkope slimme optie beschikbaar
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ twitter ]
Jeroen Houwen als vervanger van Vaessen klinkt wel lachwekkend.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooie transfer en leuke club voor Flekken. Flink hoge transfersom ook, de databoys hebben er dus veel vertrouwen in.quote:Oranje-doelman Flekken naar Premier League, tekent voor vier jaar bij Brentford
Mark Flekken stapt over naar het Engelse Brentford. De club uit London eindigde afgelopen seizoen als negende in de Premier League. De doelman, die vier interlands speelde voor Oranje, heeft voor vier jaar getekend.
Naar verluidt betaalde Brentford 13 miljoen euro voor Flekken. Daarmee is hij de op vier na duurste aankoop in de clubgeschiedenis.
Komt over van Freiburg
De 29-jarige Flekken keepte sinds 2018 voor het Duitse SC Freiburg. Afgelopen seizoen behaalde hij dertien clean sheets, het hoogste van de hele Bundesliga.
Maandag riep bondscoach Ronald Koeman Flekken op voor de Nations League-Finals, die over twee weken in eigen land worden gespeeld. Zijn debuut bij Oranje maakte hij onder de vorige bondscoach Louis van Gaal.
"Ik kijk erg uit naar mijn tijd in Brentford en het is erg fijn om hier te zijn", zegt Flekken. "Als je mij zeven jaar geleden, toen ik in de derde divisie van Duitsland uitkwam, had verteld dat ik op een dag in de Premier League zou spelen, had ik je voor gek verklaard. Het is een droom die uitkomt en mijn volgende stap. Ik hoop dat we als team en als club ook de volgende stap kunnen zetten."
Afgelopen seizoen zette Flekken met Freiburg al een knappe prestatie neer door als vijfde te eindigen in de competitie en zich te plaatsen voor de Europa League.
Ook Brentford heeft een sterk seizoen achter de rug. Twee jaar na de promotie naar de Premier League, eindigden 'The Bees' op een knappe negende plaats. Brentford kwam slechts twee punten tekort voor Europees voetbal.
RKC gaat wel heel wat spelers kwijtraken. Ook al twee een Sparta. Keepertje ook nog. Trainer weg.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 19:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Einde van een tijdperk wordt straks aangekondigd: “Karim Benzema verlaat Real Madrid voor miljoenen uit de woestijn”
Karim Benzema verlaat Real Madrid. De 35-jarige spits zet zijn carrire voort in Saoedi-Arabi. Dat melden verschillende media in Spanje en Frankrijk.
De voorbije dagen werden de geruchten over een vertrek steeds hardnekkiger. Benzema had nog steeds geen contractverlenging getekend bij De Koninklijke - ondanks een voorstel - en kreeg enkele weken geleden een lucratief aanbod van Al-Ittihad, de kersverse kampioen van de Saoudi Pro League. Het zou gaan om een tweejarig contract, van 100 miljoen per jaar. Hij zou intussen al gesproken hebben met trainer Nuno Espirito Santo.
Benzema zou zijn beslissing donderdagnamiddag bekendmaken. Hij deelde alvast een lofzang van een Franse journalist op Instagram.
Woensdag leek Helder Costa, speler bij Al-Ittihad, de nakende transfer al te verklappen. “We zijn erg enthousiast over de komst van de Ballon d’Or-winnaar” , liet de winger weten.
De 35-jarige Benzema speelt al sinds 2009 voor de Spaanse topclub en won er zowat alles wat er te winnen valt in het clubvoetbal, met onder andere vijf Champions Leagues. En Benzema werd alleen maar beter met de jaren, bewijs: zijn Gouden Bal voor een fabuleus 2022.
Benzema volgt zo in de voetsporen van ex-ploegmaat Cristiano Ronaldo, die in januari naar Al-Nassr vertrok. Lionel Messi zou dan weer een voorstel van Al-Hilal overwegen. Als vervanger zou Real Madrid denken aan Tottenham-spits Harry Kane.
Overigens zou ook Luka Modric een aanbod uit Saoedi-Arabi ontvangen hebben. De Kroatische middenvelder zou echter geen zin hebben in een vertrek bij Real. Marco Asensio zou dan weer wel vertrekken, naar PSG.
100 miljoen terwijl Gravenberch in alle facetten beter isquote:
Wellicht. Ik denk dat een hele lading spelers echt nog wel voor Europa zullen blijven kiezen tot in hun nadagen.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Het zal zo'n vaart niet lopen, maar dit is wel de grootste bedreiging voor Europees voetbal ooit
Ach ik vind dit niet meer een bedreiging dan de Super Leaguequote:Op zondag 11 juni 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Het zal zo'n vaart niet lopen, maar dit is wel de grootste bedreiging voor Europees voetbal ooit
Of het geeft je juist gebalanceerdere competities met teams met meerdere sterkhouders in plaats van paar teams met alle "wereld"sterren.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dat werd uiteindelijk vrij makkelijk afgeslagen. En liever een Super League met mooie traditionele Europese clubs dan een Super League in de zandbak.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ik vind dit niet meer een bedreiging dan de Super League
Verwende mannetjes krijgen niet altijd wat ze willen en geen toeval dat het een madrileens bericht is, 1 van de 2 overgebleven Super League Mohicanen.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat werd uiteindelijk vrij makkelijk afgeslagen. En liever een Super League met mooie traditionele Europese clubs dan een Super League in de zandbak.
Ach, een paar jaar terug was het China. Zodra er een nieuwe machthebber komt met nieuwe prioriteiten kan het budget ook zomaar weer verdwijnen, en daarmee de spelers ook.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
In China wordt zoiets nog gecorrigeerd als het niet meteen werkt. Ik denk dat dit veel langer gaat duren en het verschil in salaris is ook veel groterquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ach, een paar jaar terug was het China. Zodra er een nieuwe machthebber komt met nieuwe prioriteiten kan het budget ook zomaar weer verdwijnen, en daarmee de spelers ook.
Welke clubs kunnen dat betalen? Dat zijn er maar heel weinigquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)agprijs-psg-lekt-uit
Knap om in een post zo vaak de plank mis te slaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[ afbeelding ]
dit wordt een toppertje daar in Madrid, goede aankoop van ze, hij was al heel bij AC Milan
Dit is toch allemaal met het oog op het WK in 2030?quote:Op zondag 11 juni 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
We dachten in 2008 toch ook niet dat City een keer de CL zou winnen? Het zal mij echt aan mijn reet roesten waar ik de beste voetballers ter wereld zie voetballen. Voetbal wat ik kijk, kijk ik louter voor plezier. En of dat nou in een stadion in Manchester, Parijs, of Riyad plaatsvindt, het zal mij echt geen ruk interesseren. Hooguit het tijdsverschil is wat vervelend. Maar daar komt vast wel een passende oplossing voor.quote:Op zondag 11 juni 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Langzaamaan een nachtkaars zijn carriere. Toch zondequote:Op maandag 19 juni 2023 08:58 schreef Oriente het volgende:
Ziyech gaat waarschijnlijk Ronaldo bedienen bij Al Nassr.
quote:Op maandag 19 juni 2023 09:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We dachten in 2008 toch ook niet dat City een keer de CL zou winnen? Het zal mij echt aan mijn reet roesten waar ik de beste voetballers ter wereld zie voetballen. Voetbal wat ik kijk, kijk ik louter voor plezier. En of dat nou in een stadion in Manchester, Parijs, of Riyad plaatsvindt, het zal mij echt geen ruk interesseren. Hooguit het tijdsverschil is wat vervelend. Maar daar komt vast wel een passende oplossing voor.
Oh ja. Je MoET nAtUuRlIjK aGaInSt MoDeRn FoOtBaLl zijn!1!1quote:
Nee hoor maar dat is wat anders dan een competitie in de zandbak zonder traditionele grootmachten, ik denk dat je dat toch wat onderschat. Waarom willen ManCity en PSG die CL winnen, dat is om daar bij te horen, dat krijg je met een competitie in SA never.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja. Je MoET nAtUuRlIjK aGaInSt MoDeRn FoOtBaLl zijn!1!1![]()
Cultuur, het gaat eraan!!! ZE PAKKEN IETS VAN ONS AF!!!
Zoals Maccabi Haifa dat reeds doet?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk moeten clubs uit Saudi-Arabi gewoon mee doen aan de Champions League
Zullen we clubs als inter miami dan ook maar uitnodigen?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk moeten clubs uit Saudi-Arabi gewoon mee doen aan de Champions League
Dat wordt inderdaad helemaal leuk als die clubs elkaar loten!quote:Op maandag 19 juni 2023 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals Maccabi Haifa dat reeds doet?
Ik hoop bij het volgende wk dat Iran en Israel zich allebei plaatsen en elkaar loten in de 1/8ste finale of zoquote:Op maandag 19 juni 2023 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad helemaal leuk als die clubs elkaar loten!
Maar een Isralische club welquote:Op maandag 19 juni 2023 09:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zullen we clubs als inter miami dan ook maar uitnodigen?
Clubs uit SA hebben niks te zoeken in in een Europees toernooi.
Die is aangesloten bij de Europese voetbalbond. Zelfde als Australie dat is bij Azi en daardoor ook aan de plaatselijke CL kan meedoen.quote:
zolang die in de rest van het midden oosten niet normaal en veilig kunnen voetballen is dat een stuk logischer ja.quote:
Heel snel lid maken dus. Want over 15 jaar voetbalt iedereen die er toe doet in SA. Of misschien krijgen we dan toch ongewild de Superleagequote:Op maandag 19 juni 2023 09:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Die is aangesloten bij de Europese voetbalbond. Zelfde als Australie dat is bij Azi en daardoor ook aan de plaatselijke CL kan meedoen.
Dus dat zou minste voorwaarde moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |