SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Geen ordinaire plaatjes in mijn OP
Dat gaat in safari vrij makkelijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst een extensie in de browser waarmee ik makkelijk URL's van foto's kon kopiëren via m'n browser. Dat doet het niet meer en nu ben ik een uur bezig met het zoeken naar de URL van een foto
Firefox ook welquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ljubljana is slightly underwhelming tot zover
Wel mooie kamer naast de ingang van de spoedeisende hulp
dat was ik in mn vorige auto ook. maar in deze kan ik echt de hele dag rijden zonder moe te worden of hoofdpijn te krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Ben helemaal kapot van dat autorijdenNiks meer gewend.
Het was gewoon immer gerade ausquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was ik in mn vorige auto ook. maar in deze kan ik echt de hele dag rijden zonder moe te worden of hoofdpijn te krijgen.
Vriendje als ik het zo lees.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:40 schreef Karzai het volgende:
Oh je hebt maar een vriendinnetje erbij gekocht?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was gewoon immer gerade aus
Duitsers die met 90 op de middenbaan rijdenHeb je ook een Mercedes hoor.
Alsof je een Macbook koopt en alleen gaat fokken.
gelachenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was gewoon immer gerade aus
Duitsers die met 90 op de middenbaan rijdenHeb je ook een Mercedes hoor.
Alsof je een Macbook koopt en alleen gaat fokken.
Mannetjes zijn wat meer relaxed vaak.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:42 schreef Ama het volgende:
Zit er tussen cavia's veel verschil qua karakter of je vrouwtjes of mannetjes neemt? Dat weet ik eigenlijk niet. Bij ratten maakt het vaak wel uit, mannen worden op den duur vaak een stuk luier en knuffeliger en vrouwtjes blijven vaak wat drukker.
@:cherrylips
Beetje zelfde dus.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannetjes zijn wat meer relaxed vaak.
Even quoten dit.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopen op een kleine ramp vanavond
Zijn net mensenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:42 schreef Ama het volgende:
mannen worden op den duur vaak een stuk luier en knuffeliger en vrouwtjes blijven vaak wat drukker.
Nee man, alleen door plastic onderbakken maar dat heb ik ook niet. Als ze hier uit weten te knagen heb ik respect voor ze.quote:
quote:De onderzoekers hebben gekeken naar twee scenario's. In het mildste scenario zijn de energieprijzen drie keer zo hoog als in januari 2021. Dan komen 170.000 extra huishoudens geld tekort, boven op de 500.000 huishoudens waarvoor dat al gold. In het donkere scenario is gerekend met energieprijzen die zeven keer zo hoog zijn als in januari 2021. In dat geval komen daar 650.000 huishoudens bij.
kan je dat betalen?:Pquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik 700 euro per maand kwijt zijn.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag appels gekocht, nu al melig.
Denk dat de meeste mensen met 700 euro in de maand wel in de problemen komenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar word er niet vrolijk van.
Zit ik ook niet echt op te wachten. Volgens mij betaal ik nu 140 (krijg wel nog iets terug) maar de kosten voor gas gaan sowieso al x3 ten opzicht van mijn vorige contract.quote:
is niet te doenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit ik ook niet echt op te wachten. Volgens mij betaal ik nu 140 (krijg wel nog iets terug) maar de kosten voor gas gaan sowieso al x3 ten opzicht van mijn vorige contract.
140x7 tikt wel behoorlijk aan.
die nieuwe macbook komt over een maand. Denk je dat die 2020 modellen nog in prijs gaan zakken dan?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit ik ook niet echt op te wachten. Volgens mij betaal ik nu 140 (krijg wel nog iets terug) maar de kosten voor gas gaan sowieso al x3 ten opzicht van mijn vorige contract.
140x7 tikt wel behoorlijk aan.
Dan laat ik Cali gewoon extra betalen. Verhoging van kostgeld.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is niet te doen
maar verwacht niet dat het zover komt
neem ik ook een Cali in huis.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan laat ik Cali gewoon extra betalen. Verhoging van kostgeld.
Als het wel zover komt dan kom ik bij jou onder het dekentje zittenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is niet te doen
maar verwacht niet dat het zover komt
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het wel zover komt dan kom ik bij jou onder het dekentje zitten
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het wel zover komt dan kom ik bij jou onder het dekentje zitten
Vast wel iets. Maar zou er niet veel van verwachten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef bitterbal het volgende:
z
[..]
die nieuwe macbook komt over een maand. Denk je dat die 2020 modellen nog in prijs gaan zakken dan?
is het verschille tussen die nieuwe en de 2020 groot?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel iets. Maar zou er niet veel van verwachten.
als je het kan Karzaiquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:22 schreef Karzai het volgende:
Badkamertjes installeren en vloertjes leggen in het weekend
Gaat dit jaar -24 worden in januari.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:21 schreef bitterbal het volgende:
ja dit jaar gaat ook de verwarming niet aan
Heerlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat dit jaar -24 worden in januari.
Steek de bank wel in de fik ofzo danquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat dit jaar -24 worden in januari.
Waar laat je de schone was dan drogen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Steek de bank wel in de fik ofzo dan
maandag komt er eindelijk een rekquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar laat je de schone was dan drogen?
Praktischebalquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:24 schreef bitterbal het volgende:
k wacht nu met de zwarte was zodat ik het gelijk kan gebruiken
Is zwaar werk, geen zin inquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je je dan beter nog je huidige baan ook kan opzeggen en fulltime dat gaan doen :p
ik heb vandaag al 7,50 verdient met enquetes invullenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:26 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon op zaterdag bijwerken als je het met je huidige betaalde doordeweekse werkzaamheden niet haalt, niet lullen maar poetsen, eelt op die klauwen en op dat Netflixzitvlees godverdomme.
al besteld bij ikeaquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de aanbieding bij Blokker deze week.
Kun je de verwarming voor 165 seconden voor aanzettenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vandaag al 7,50 verdient met enquetes invullen
of kwart sushi maaldtijdquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je de verwarming voor 165 seconden voor aanzetten
Heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:30 schreef Karzai het volgende:
Straks komt er een burgerwacht van tokkie die 's,avonds gaan patrouilleren
Het is watquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein goudvisje om de koude rijst in plaats van een machtig stuk zalm,
Haha neequote:Op donderdag 9 juni 2022 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken, denk niet dat jij zo bent
Geeft alles door in de buurt appquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Ze heeft iets hangen dat politie live mee kan kijken enz.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Lijkt me sterk, denk dat politie dan gewoon komt als er iemand in haar huis staat. Maar ik vind het maar overdreven, we wonen in een pauperblok. Alsof iemand hier gaat inbreken. Ze komen niet eens binnen als ik de sleutels in de voordeur laat.quote:
Ja die vrouw met die irritante kutkeffers.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor persoon is dat? want dat kan alleen in speciale gevallen of wanneer er zo'n container voor de deur staat
misschien fake bordjequote:Op donderdag 9 juni 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Ze heeft ook een officiële sticker op het raam enz. Denk dat het wel echt is. Bordje ziet er ook wel echt uit.quote:
Kan toch niet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
ja misschien meldkamer als jeze belt ofzo, dat ze kunnen inschakelen maar lijkt mij niet zo te krijgen eigenlijkquote:
Ja maar ik lees wel dat wel als dat politie live kan meekijken als ze willen/moeten?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das dan eventueel een beveiligingsbedrijf , niet de politie
elke lul met vingers kan een sticker officieel doen lijkenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft ook een officiële sticker op het raam enz. Denk dat het wel echt is. Bordje ziet er ook wel echt uit.
Run jij in je vrije tijd ook een Oeigoers strafk... heropvoedingskamp?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:26 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon op zaterdag bijwerken als je het met je huidige betaalde doordeweekse werkzaamheden niet haalt, niet lullen maar poetsen, eelt op die klauwen en op dat Netflixzitvlees godverdomme.
Zou dat duur zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:37 schreef bitterbal het volgende:
Elke waarschuwing of noodsituatie zal worden beantwoord door een van onze operators in een gemiddelde tijd van 29 seconden. Onze meldkamer staat 24/7 tot je beschikking om de beste beveiligingsprotocollen bij elke gelegenheid te activeren. Indien nodig sturen wij een surveillant, politie, brandweer of ambulance naar jouw huis.
https://www.verisure.nl/huisbeveiliging
oh nee das gewoon een alarm pakket a la simplisafequote:
mn vorig huis had ook een alarm installatie met meldkamer.quote:
Niet zomaar, dat zeg ik toch ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
politie zit daar niet live mee te kijken.
Ooohquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1-2 tientjes per maand voor het meldkamerabonnement
Heb je weer brieven met uitgescheurde letters uit kranten door d'r bus gestoptquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
Misschien is ze bang dat 1 van de buren haar hondjes komt vermoorden.
jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:41 schreef TaMieke het volgende:
Ik krijg al jeuk van de reclames van dat bedrijf. Het plaatje verergert mn jeuk.
Neuh denk dat het wel echt zo is hoor. Het ging me alleen te ver om voor de ramen te zoeken naar camera's ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:40 schreef bitterbal het volgende:
ja of ze heeft gewoon dat bordje opgehangen? of ze heeft waardevolle kunststukken thuis of slechte ervaringen uit het verleden of gewoon bang
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer brieven met uitgescheurde letters uit kranten door d'r bus gestopt
Zou solliciteren.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
Ze gaan vast niet zonder reden beetje live meekijken met een bak popcorn.
Ja dat is echt zo'n uithangbord van 'hier valt wat leuks te halen'quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jazou ik als ik het product gebruik ook als eerste van de gevel af rukken
Het glimt ook nog eens teringhard in de zon.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo'n uithangbord van 'hier valt wat leuks te halen'
meer in de categorie:quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo'n uithangbord van 'hier valt wat leuks te halen'
hangt zo te zien vast met 1 schroef, dus wat houd je tegenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Het glimt ook nog eens teringhard in de zon.
Ik heb er geen last van als ze in haar huis willen inbreken omdat ze nu een bordje heeft hangen met dat haar huis interessant is.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt zo te zien vast met 1 schroef, dus wat houd je tegen
Ik wens je veel sterkte bij deze situatie.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Kerel aan mijn bureau stond een appel te eten.
1. Het kraakte bij elke hap alsof er een stel olifanten door een bos aan het rennen was.
2. Appelsap op mijn dure bureau.
3. Ik vind het aanzicht van veel etende mensen extreem goor, zeker als ze een kilootje teveel hebben.
ik trek het geluid niet van mensen die een appel eten. loop altijd wegquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:45 schreef UitStraling het volgende:
1. Het kraakte bij elke hap alsof er een stel olifanten door een bos aan het rennen was.
3. Ik vind het aanzicht van veel etende mensen extreem goor, zeker als ze een kilootje teveel hebben.
Kan je er ook niet tegen als mensen oud brood weg aan het werken zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Zijn meestal die rode die melig zijnquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nog steeds die melige appel weg te werken.
Ver-schrik-ke-lijk, deze kerel snoof ook luid omdat zijn bek vol met appel zat steeds.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik trek het geluid niet van mensen die een appel eten. loop altijd weg
naarquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ver-schrik-ke-lijk, deze kerel snoof ook luid omdat zijn bek vol met appel zat steeds.
Welke mensen eten er nu oud brood?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je er ook niet tegen als mensen oud brood weg aan het werken zijn?
En cavia'squote:Op donderdag 9 juni 2022 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke mensen eten er nu oud brood?
Dat is voor vogels.
Hagelslag, sushi en groene theequote:Op donderdag 9 juni 2022 15:53 schreef bitterbal het volgende:
onderwerp van de vragenlijst; Eten en drinken
En paardenquote:
Lekker roosteren, of wentelteefjesquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke mensen eten er nu oud brood?
Dat is voor vogels.
paneermeelquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:57 schreef Karzai het volgende:
Tosti of wentelteefjes kan je ermee maken en croutons
quote:
wat ga je daar allemaal mee doen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog 4,9 week vakantie over..
1 week in oktober opnemen en de rest weet ik eigenlijk nog nietquote:
Wil ik wel van je overkopenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog 4,9 week vakantie over..
Ik denk dat ik alle klanten dan wegjaag.quote:
Je moet wel vriendelijk blijvenquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alle klanten dan wegjaag.
quote:
quote:
quote:
Naar de directeur?quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb m'n telefoon doorgeschakeld, wat een boefje ben ik toch ...
quote:
Naar Wattenschijfje dan. Spreek uw boodschap in na de whiep.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik denk dat ik dan op het matje moet komen
nu grijs?quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ljubljana is klein maar fijn maar klein. Soort Dordrecht op de Balkan. Met mooi weer ongetwijfeld heel Mediterraans.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar Wattenschijfje dan. Spreek uw boodschap in na de whiep.
Kunnen ze hard genoeg dat je de klagende buren niet hoort aanbellen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:34 schreef Haags het volgende:
@:franticdj nieuwe speakers getest. Blaas de muren weg
quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zie haar al zitten met een klein headsetje
Zeker!!quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze hard genoeg dat je de klagende buren niet hoort aanbellen?
nu spreek je een beetje frans en Duits?quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:34 schreef Haags het volgende:
@:franticdj nieuwe speakers getest. Blaas de muren weg
haags en goede muziekquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel een beetje goeie muziek ipv harry jekkers?
quote:
Wat ben je nou allemaal voor vage fratsen aan het uithalen eigenlijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:56 schreef bitterbal het volgende:
heb dus 10 euro bol.com bon kunnen inwisselen maar eerst moeten ze mijn account checken ofzo. ben benieuwd
Enquetesquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je nou allemaal voor vage fratsen aan het uithalen eigenlijk
Met een of andere schimmige app ofzo?quote:
Vertrouw zulk soort dingen sowieso niet met persoonsgegevensquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
misschien blijkt nu dat het oplichterij is
de recensies zijn wisselend. Dus wacht nu even afquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vertrouw zulk soort dingen sowieso niet met persoonsgegevensZeker niet als ze buiten de EU gevestigd zitten zoals deze
Volgens mij kun je meer verdienen door in de AH dingen met 35% te kopen dan met zulke enquetesquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de recensies zijn wisselend. Dus wacht nu even af
zijn ook andere sites waar je het kan inwissselen voor paypal maar die geven elke keer aan dat er geen geschikte enquetes zijn
ja dacht probeer het uit :pquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je meer verdienen door in de AH dingen met 35% te kopen dan met zulke enquetes
Nu weten ze straks alles van jequote:
Waarom nou weer, naarlingquote:
Alsof ze ons niet allebei allang in de gaten houdenquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zodat ze niet alles van mij weten
quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ze ons niet allebei allang in de gaten houden
Je zal je nog verbazen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel een beetje goeie muziek ipv harry jekkers?
Heh?quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt niet gereageerd op mijn grap
Even een luier aantrekken voordat ik het antwoord lees hoor, brb.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is het lievelingsfruit van een vampier?
Bloedsinaasappels.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bloedsinaasappel?quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:29 schreef bitterbal het volgende:
hier ben ik al de hele dag om aan het lachen
geen ideequote:Op donderdag 9 juni 2022 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zwart-wit en springt op en neer?
Autistische vloquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zwart-wit en springt op en neer?
niet in mijn grapjequote:Op donderdag 9 juni 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Bloedsinaasappel was ook een goed antwoord hoor
Weet ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat is het schoonste zoogdier?
nee, ik zoek niet de wasbeer
Mee eens.quote:
Vannacht ook niet zo heel best geslapenquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo'n treinreis is niet niks he
Ben je het treinen nu al moe?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
pas de spijkerbroeken niet dus dacht bestel maat groter maar hij is nu uit de sale dus laat maar
Ga je niet in zo’n kekke cabine deze keer?quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet op tienertoer7 uur is een flinke ruk.
Nee, gewoon een dagtrein. Paar wagons van de Máv, paar van de Sloveense spoorwegen. Alles tweede klas.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je niet in zo’n kekke cabine deze keer?
Huehuequote:Op donderdag 9 juni 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet op tienertoer7 uur is een flinke ruk.
Tussen het Oostblok plebsquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dagtrein. Paar wagons van de Máv, paar van de Sloveense spoorwegen. Alles tweede klas.
Met wat catering wel te overleven.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dagtrein. Paar wagons van de Máv, paar van de Sloveense spoorwegen. Alles tweede klas.
Ja die jeans stof van levi's voelt niet als andere spijkerbroeken. Al zullen ze die ook wel hebbenquote:
Dat lijkt me ook niet fijn, zo'n half af, in verbouwing zijnde wagonquote:
Vind dat er wel andere kleding stukken zijn die de naam 'zacht' meer verdienen dan een spijkerbroek maar dat zal wel persoonlijke voorkeur zijnquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die jeans stof van levi's voelt niet als andere spijkerbroeken. Al zullen ze die ook wel hebben
Zonder dak of nog erger zonder wielenquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet fijn, zo'n half af, in verbouwing zijnde wagon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |