Kan toch niet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Ze heeft iets hangen dat politie live mee kan kijken enz.
ja misschien meldkamer als jeze belt ofzo, dat ze kunnen inschakelen maar lijkt mij niet zo te krijgen eigenlijkquote:
Ja maar ik lees wel dat wel als dat politie live kan meekijken als ze willen/moeten?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das dan eventueel een beveiligingsbedrijf , niet de politie
elke lul met vingers kan een sticker officieel doen lijkenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft ook een officiële sticker op het raam enz. Denk dat het wel echt is. Bordje ziet er ook wel echt uit.
Run jij in je vrije tijd ook een Oeigoers strafk... heropvoedingskamp?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:26 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon op zaterdag bijwerken als je het met je huidige betaalde doordeweekse werkzaamheden niet haalt, niet lullen maar poetsen, eelt op die klauwen en op dat Netflixzitvlees godverdomme.
Zou dat duur zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:37 schreef bitterbal het volgende:
Elke waarschuwing of noodsituatie zal worden beantwoord door een van onze operators in een gemiddelde tijd van 29 seconden. Onze meldkamer staat 24/7 tot je beschikking om de beste beveiligingsprotocollen bij elke gelegenheid te activeren. Indien nodig sturen wij een surveillant, politie, brandweer of ambulance naar jouw huis.
https://www.verisure.nl/huisbeveiliging
oh nee das gewoon een alarm pakket a la simplisafequote:
mn vorig huis had ook een alarm installatie met meldkamer.quote:
Niet zomaar, dat zeg ik toch ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
politie zit daar niet live mee te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |