is niet te doenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit ik ook niet echt op te wachten. Volgens mij betaal ik nu 140 (krijg wel nog iets terug) maar de kosten voor gas gaan sowieso al x3 ten opzicht van mijn vorige contract.
140x7 tikt wel behoorlijk aan.
die nieuwe macbook komt over een maand. Denk je dat die 2020 modellen nog in prijs gaan zakken dan?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit ik ook niet echt op te wachten. Volgens mij betaal ik nu 140 (krijg wel nog iets terug) maar de kosten voor gas gaan sowieso al x3 ten opzicht van mijn vorige contract.
140x7 tikt wel behoorlijk aan.
Dan laat ik Cali gewoon extra betalen. Verhoging van kostgeld.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is niet te doen
maar verwacht niet dat het zover komt
neem ik ook een Cali in huis.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan laat ik Cali gewoon extra betalen. Verhoging van kostgeld.
Als het wel zover komt dan kom ik bij jou onder het dekentje zittenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is niet te doen
maar verwacht niet dat het zover komt
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het wel zover komt dan kom ik bij jou onder het dekentje zitten
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het wel zover komt dan kom ik bij jou onder het dekentje zitten
Vast wel iets. Maar zou er niet veel van verwachten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:20 schreef bitterbal het volgende:
z
[..]
die nieuwe macbook komt over een maand. Denk je dat die 2020 modellen nog in prijs gaan zakken dan?
is het verschille tussen die nieuwe en de 2020 groot?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel iets. Maar zou er niet veel van verwachten.
als je het kan Karzaiquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:22 schreef Karzai het volgende:
Badkamertjes installeren en vloertjes leggen in het weekend
Gaat dit jaar -24 worden in januari.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:21 schreef bitterbal het volgende:
ja dit jaar gaat ook de verwarming niet aan
Heerlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat dit jaar -24 worden in januari.
Steek de bank wel in de fik ofzo danquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat dit jaar -24 worden in januari.
Waar laat je de schone was dan drogen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Steek de bank wel in de fik ofzo dan
maandag komt er eindelijk een rekquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar laat je de schone was dan drogen?
Praktischebalquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:24 schreef bitterbal het volgende:
k wacht nu met de zwarte was zodat ik het gelijk kan gebruiken
Is zwaar werk, geen zin inquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je je dan beter nog je huidige baan ook kan opzeggen en fulltime dat gaan doen :p
ik heb vandaag al 7,50 verdient met enquetes invullenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:26 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon op zaterdag bijwerken als je het met je huidige betaalde doordeweekse werkzaamheden niet haalt, niet lullen maar poetsen, eelt op die klauwen en op dat Netflixzitvlees godverdomme.
al besteld bij ikeaquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de aanbieding bij Blokker deze week.
Kun je de verwarming voor 165 seconden voor aanzettenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vandaag al 7,50 verdient met enquetes invullen
of kwart sushi maaldtijdquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je de verwarming voor 165 seconden voor aanzetten
Heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:30 schreef Karzai het volgende:
Straks komt er een burgerwacht van tokkie die 's,avonds gaan patrouilleren
Het is watquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein goudvisje om de koude rijst in plaats van een machtig stuk zalm,
Haha neequote:Op donderdag 9 juni 2022 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken, denk niet dat jij zo bent
Geeft alles door in de buurt appquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Ze heeft iets hangen dat politie live mee kan kijken enz.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Lijkt me sterk, denk dat politie dan gewoon komt als er iemand in haar huis staat. Maar ik vind het maar overdreven, we wonen in een pauperblok. Alsof iemand hier gaat inbreken. Ze komen niet eens binnen als ik de sleutels in de voordeur laat.quote:
Ja die vrouw met die irritante kutkeffers.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor persoon is dat? want dat kan alleen in speciale gevallen of wanneer er zo'n container voor de deur staat
misschien fake bordjequote:Op donderdag 9 juni 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |