SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Geen ordinaire plaatjes in mijn OP
Dat gaat in safari vrij makkelijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst een extensie in de browser waarmee ik makkelijk URL's van foto's kon kopiëren via m'n browser. Dat doet het niet meer en nu ben ik een uur bezig met het zoeken naar de URL van een foto
Firefox ook welquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ljubljana is slightly underwhelming tot zover
Wel mooie kamer naast de ingang van de spoedeisende hulp
dat was ik in mn vorige auto ook. maar in deze kan ik echt de hele dag rijden zonder moe te worden of hoofdpijn te krijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Ben helemaal kapot van dat autorijdenNiks meer gewend.
Het was gewoon immer gerade ausquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat was ik in mn vorige auto ook. maar in deze kan ik echt de hele dag rijden zonder moe te worden of hoofdpijn te krijgen.
Vriendje als ik het zo lees.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:40 schreef Karzai het volgende:
Oh je hebt maar een vriendinnetje erbij gekocht?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was gewoon immer gerade aus
Duitsers die met 90 op de middenbaan rijdenHeb je ook een Mercedes hoor.
Alsof je een Macbook koopt en alleen gaat fokken.
gelachenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was gewoon immer gerade aus
Duitsers die met 90 op de middenbaan rijdenHeb je ook een Mercedes hoor.
Alsof je een Macbook koopt en alleen gaat fokken.
Mannetjes zijn wat meer relaxed vaak.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:42 schreef Ama het volgende:
Zit er tussen cavia's veel verschil qua karakter of je vrouwtjes of mannetjes neemt? Dat weet ik eigenlijk niet. Bij ratten maakt het vaak wel uit, mannen worden op den duur vaak een stuk luier en knuffeliger en vrouwtjes blijven vaak wat drukker.
@:cherrylips
Beetje zelfde dus.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannetjes zijn wat meer relaxed vaak.
Even quoten dit.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopen op een kleine ramp vanavond
Zijn net mensenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:42 schreef Ama het volgende:
mannen worden op den duur vaak een stuk luier en knuffeliger en vrouwtjes blijven vaak wat drukker.
Nee man, alleen door plastic onderbakken maar dat heb ik ook niet. Als ze hier uit weten te knagen heb ik respect voor ze.quote:
quote:De onderzoekers hebben gekeken naar twee scenario's. In het mildste scenario zijn de energieprijzen drie keer zo hoog als in januari 2021. Dan komen 170.000 extra huishoudens geld tekort, boven op de 500.000 huishoudens waarvoor dat al gold. In het donkere scenario is gerekend met energieprijzen die zeven keer zo hoog zijn als in januari 2021. In dat geval komen daar 650.000 huishoudens bij.
kan je dat betalen?:Pquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik 700 euro per maand kwijt zijn.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag appels gekocht, nu al melig.
Denk dat de meeste mensen met 700 euro in de maand wel in de problemen komenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar word er niet vrolijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |