nu spreek je een beetje frans en Duits?quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:34 schreef Haags het volgende:
@:franticdj nieuwe speakers getest. Blaas de muren weg
haags en goede muziekquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel een beetje goeie muziek ipv harry jekkers?
quote:
Wat ben je nou allemaal voor vage fratsen aan het uithalen eigenlijkquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:56 schreef bitterbal het volgende:
heb dus 10 euro bol.com bon kunnen inwisselen maar eerst moeten ze mijn account checken ofzo. ben benieuwd
Enquetesquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je nou allemaal voor vage fratsen aan het uithalen eigenlijk
Met een of andere schimmige app ofzo?quote:
Vertrouw zulk soort dingen sowieso niet met persoonsgegevensquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
misschien blijkt nu dat het oplichterij is
de recensies zijn wisselend. Dus wacht nu even afquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vertrouw zulk soort dingen sowieso niet met persoonsgegevensZeker niet als ze buiten de EU gevestigd zitten zoals deze
Volgens mij kun je meer verdienen door in de AH dingen met 35% te kopen dan met zulke enquetesquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de recensies zijn wisselend. Dus wacht nu even af
zijn ook andere sites waar je het kan inwissselen voor paypal maar die geven elke keer aan dat er geen geschikte enquetes zijn
ja dacht probeer het uit :pquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je meer verdienen door in de AH dingen met 35% te kopen dan met zulke enquetes
Nu weten ze straks alles van jequote:
Waarom nou weer, naarlingquote:
Alsof ze ons niet allebei allang in de gaten houdenquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zodat ze niet alles van mij weten
quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ze ons niet allebei allang in de gaten houden
Je zal je nog verbazen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel een beetje goeie muziek ipv harry jekkers?
Heh?quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt niet gereageerd op mijn grap
Even een luier aantrekken voordat ik het antwoord lees hoor, brb.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is het lievelingsfruit van een vampier?
Bloedsinaasappels.quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bloedsinaasappel?quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2022 17:29 schreef bitterbal het volgende:
hier ben ik al de hele dag om aan het lachen
geen ideequote:Op donderdag 9 juni 2022 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zwart-wit en springt op en neer?
Autistische vloquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zwart-wit en springt op en neer?
niet in mijn grapjequote:Op donderdag 9 juni 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Bloedsinaasappel was ook een goed antwoord hoor
Weet ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat is het schoonste zoogdier?
nee, ik zoek niet de wasbeer
Mee eens.quote:
Vannacht ook niet zo heel best geslapenquote:Op donderdag 9 juni 2022 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo'n treinreis is niet niks he
Ben je het treinen nu al moe?quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
pas de spijkerbroeken niet dus dacht bestel maat groter maar hij is nu uit de sale dus laat maar
Ga je niet in zo’n kekke cabine deze keer?quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet op tienertoer7 uur is een flinke ruk.
Nee, gewoon een dagtrein. Paar wagons van de Máv, paar van de Sloveense spoorwegen. Alles tweede klas.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je niet in zo’n kekke cabine deze keer?
Huehuequote:Op donderdag 9 juni 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet op tienertoer7 uur is een flinke ruk.
Tussen het Oostblok plebsquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dagtrein. Paar wagons van de Máv, paar van de Sloveense spoorwegen. Alles tweede klas.
Met wat catering wel te overleven.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dagtrein. Paar wagons van de Máv, paar van de Sloveense spoorwegen. Alles tweede klas.
Ja die jeans stof van levi's voelt niet als andere spijkerbroeken. Al zullen ze die ook wel hebbenquote:
Dat lijkt me ook niet fijn, zo'n half af, in verbouwing zijnde wagonquote:
Vind dat er wel andere kleding stukken zijn die de naam 'zacht' meer verdienen dan een spijkerbroek maar dat zal wel persoonlijke voorkeur zijnquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die jeans stof van levi's voelt niet als andere spijkerbroeken. Al zullen ze die ook wel hebben
Zonder dak of nog erger zonder wielenquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet fijn, zo'n half af, in verbouwing zijnde wagon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |