Ga je niet in zo’n kekke cabine deze keer?quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet op tienertoer7 uur is een flinke ruk.
Nee, gewoon een dagtrein. Paar wagons van de Máv, paar van de Sloveense spoorwegen. Alles tweede klas.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je niet in zo’n kekke cabine deze keer?
Huehuequote:Op donderdag 9 juni 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet op tienertoer7 uur is een flinke ruk.
Tussen het Oostblok plebsquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dagtrein. Paar wagons van de Máv, paar van de Sloveense spoorwegen. Alles tweede klas.
Met wat catering wel te overleven.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dagtrein. Paar wagons van de Máv, paar van de Sloveense spoorwegen. Alles tweede klas.
Ja die jeans stof van levi's voelt niet als andere spijkerbroeken. Al zullen ze die ook wel hebbenquote:
Dat lijkt me ook niet fijn, zo'n half af, in verbouwing zijnde wagonquote:
Vind dat er wel andere kleding stukken zijn die de naam 'zacht' meer verdienen dan een spijkerbroek maar dat zal wel persoonlijke voorkeur zijnquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die jeans stof van levi's voelt niet als andere spijkerbroeken. Al zullen ze die ook wel hebben
Zonder dak of nog erger zonder wielenquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet fijn, zo'n half af, in verbouwing zijnde wagon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |