Ooohquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1-2 tientjes per maand voor het meldkamerabonnement
Heb je weer brieven met uitgescheurde letters uit kranten door d'r bus gestoptquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
Misschien is ze bang dat 1 van de buren haar hondjes komt vermoorden.
jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:41 schreef TaMieke het volgende:
Ik krijg al jeuk van de reclames van dat bedrijf. Het plaatje verergert mn jeuk.
Neuh denk dat het wel echt zo is hoor. Het ging me alleen te ver om voor de ramen te zoeken naar camera's ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:40 schreef bitterbal het volgende:
ja of ze heeft gewoon dat bordje opgehangen? of ze heeft waardevolle kunststukken thuis of slechte ervaringen uit het verleden of gewoon bang
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer brieven met uitgescheurde letters uit kranten door d'r bus gestopt
Zou solliciteren.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
Ze gaan vast niet zonder reden beetje live meekijken met een bak popcorn.
Ja dat is echt zo'n uithangbord van 'hier valt wat leuks te halen'quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jazou ik als ik het product gebruik ook als eerste van de gevel af rukken
Het glimt ook nog eens teringhard in de zon.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo'n uithangbord van 'hier valt wat leuks te halen'
meer in de categorie:quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo'n uithangbord van 'hier valt wat leuks te halen'
hangt zo te zien vast met 1 schroef, dus wat houd je tegenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Het glimt ook nog eens teringhard in de zon.
Ik heb er geen last van als ze in haar huis willen inbreken omdat ze nu een bordje heeft hangen met dat haar huis interessant is.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt zo te zien vast met 1 schroef, dus wat houd je tegen
Ik wens je veel sterkte bij deze situatie.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Kerel aan mijn bureau stond een appel te eten.
1. Het kraakte bij elke hap alsof er een stel olifanten door een bos aan het rennen was.
2. Appelsap op mijn dure bureau.
3. Ik vind het aanzicht van veel etende mensen extreem goor, zeker als ze een kilootje teveel hebben.
ik trek het geluid niet van mensen die een appel eten. loop altijd wegquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:45 schreef UitStraling het volgende:
1. Het kraakte bij elke hap alsof er een stel olifanten door een bos aan het rennen was.
3. Ik vind het aanzicht van veel etende mensen extreem goor, zeker als ze een kilootje teveel hebben.
Kan je er ook niet tegen als mensen oud brood weg aan het werken zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |