dit is correct.quote:
dus je vertelt wel soms onwaarheden.quote:
Zeldenquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je vertelt wel soms onwaarheden.
Wat verf je?quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:32 schreef Lokasenna het volgende:
Eerste laagje verf zit erop
Word altijd zo zen van verven.
Oh halloquote:
Leuk! Welke kleur?quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een houten wandrek voor boven de commode. Leek me wel leuk om ze in dezelfde kleur te doen.
Fotootje:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik zelf als baby nog op gelegen.
De nesteldrang begint wel erg te worden![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fotootje:Ziet er leuk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik zelf als baby nog op gelegen.
De nesteldrang begint wel erg te worden
[..]
Fotootje:Aawh zo cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik zelf als baby nog op gelegen.
De nesteldrang begint wel erg te worden![]()
"Lekker gek"quote:
Wat een malle meid toch ook!quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Als je van jezelf moet zeggen dat je lekker gek bent dan komt onmiddelijk het beeld van suffe kantoordoos Anita die op vrijdagmiddag 16:55 "alvast" aan 1 wit wijntje gaat en dat " doe eens wild" noemt.
Lekker eten en leuke dingen doenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een malle meid toch ook!
Die houdt vast van humor.
Een kort pittig aardappelkroketje met een gekleurde lok?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Als je van jezelf moet zeggen dat je lekker gek bent dan komt onmiddelijk het beeld van suffe kantoordoos Anita die op vrijdagmiddag 16:55 "alvast" aan 1 wit wijntje gaat en dat " doe eens wild" noemt.
Hihiquote:
Ze houdt ook van hobbies.quote:
Vaak nog net voor die fase. Nog geen kind, wel tijdje dezelfde vent, maar nog wel enigsinds representatief gekleed, maar de nesteldrang en wens tot geen rompslomp en gedoe met make up etc in de ochtend staan al te trappelenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een kort pittig aardappelkroketje met een gekleurde lok?
Wat naarquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had eigenlijk een middagdutje willen doen voor ik straks moet werken, maar het lukt niet door het heien
Nee jij!quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Als iemand zich aangesproken voelt: wat een gekke meid ben je toch.
Sad.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had eigenlijk een middagdutje willen doen voor ik straks moet werken, maar het lukt niet door het heien
Nee, ieuw.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
De fles rose is al open getrokken lees ik.
Rose, dat is echt een sort my first Sony qua alcoholquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
De fles rose is al open getrokken lees ik.
Da's een belediging voor de my first sony.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rose, dat is echt een sort my first Sony qua alcohol.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rose, dat is echt een sort my first Sony qua alcohol.
Moest grinniken. Heb geen vent en gister nog een pakketje douglas gekregen dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Als iemand zich aangesproken voelt: wat een gekke meid ben je toch.
Nou ik wel!quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moest grinniken. Heb geen vent en gister nog een pakketje douglas gekregen dus ik voel me niet aangesproken
#ziedendquote:
#ikbennietboosikbenteleurgesteldquote:
* in deze slowchatquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geeft niet toch, je bent immers HW zijn droomvrouw*
Je schreef fapmateriaal verkeerd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geeft niet toch, je bent immers HW zijn droomvrouw
Doe ik niet, maar er is meer dan deze slowchat uiteraardquote:
Owja?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar er is meer dan deze slowchat uiteraard.
Die andere slowchat.quote:
De slettebak.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
HW is de fok player in iedere sc een ander chicky
Ik post alleen in deze SC eigenlijk, qua slowchats danquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
HW is de fok player in iedere sc een ander chicky
Ik acht dit alles niet aannemelijk HW.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik post alleen in deze SC eigenlijk, qua slowchats dan.
En de tijd van FOK!chickies is al een tijdje voorbij hoor.
Eerste kan je checken door op mijn username te klikken en te kijken waar ik postquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik acht dit alles niet aannemelijk HW.
Legend says that if you respond to his posts too often, you get syphilis.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerste kan je checken door op mijn username te klikken en te kijken waar ik post.
En dat laatste hebben we hier al tot in den treure besproken, geen meets=geen hossels voor HW.
Niet op FOK! dusquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]Het sociale dier in jou kan toch ook buiten fokmeets hosselen?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Legend says that if you respond to his posts too often, you get syphilis.
quote:
Heb je wel eens gezien wat hij tegenwoordig post?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]Het sociale dier in jou kan toch ook buiten fokmeets hosselen?
Die John Legend moet zijn lasterende bek eens houden over mijquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat ook alleen hier, er is hier toch niets meer te hosselenquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat hij tegenwoordig post?
Daar wordt de gemiddelde poes gortdroog van
True.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat ook alleen hier, er is hier toch niets meer te hosselen.
Sowieso vermijd ik "politiek" IRL zo veel mogelijk. het is tegenwoordig bijna onmogelijk to agree to disagreequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klaag 'm aan!quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die John Legend moet zijn lasterende bek eens houden over mij.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fotootje:Heel tof! Volgens mij heb ik dezelfde kleur voor het ledikantje en plankje boven de commode als dat jij hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik zelf als baby nog op gelegen.
De nesteldrang begint wel erg te worden
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
[..]
HW is inmiddels z'n ego aan het deppen met een natte koude handdoekquote:
Na 20+ jaar FOK! is er wel meer voor nodig om zelfs maar een opgetrokken wenkbrauw uit te lokken bij me hoorquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HW is inmiddels z'n ego aan het deppen met een natte koude handdoek
Je bent heulemaal dood van binnen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na 20+ jaar FOK! is er wel meer voor nodig om zelfs maar een opgetrokken wenkbrauw uit te lokken bij me hoor.
En wat GC zegt, ik weet wie het zegt en tegen wie ik het zeg.
Er zit ergens nog wel een klein stukje menselijkheid in hoor, maar dat houdt zich online inmiddels netjes koestquote:
Allemaal afgetakeld en uitgeblustquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik post alleen in deze SC eigenlijk, qua slowchats dan.
En de tijd van FOK!chickies is al een tijdje voorbij hoor.
Wat? Joeg jij alleen op t makkelijke wanhopige fok-wild?quote:
Spreek voor jezelf.quote:
Wat neutraal van jequote:Op woensdag 8 juni 2022 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit ergens nog wel een klein stukje menselijkheid in hoor, maar dat houdt zich online inmiddels netjes koest.
Nee, niet exclusief uiteraardquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Joeg jij alleen op t makkelijke wanhopige fok-wild?
Dat doe ik (nog) niet eens!!!
Ho hoquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Joeg jij alleen op t makkelijke wanhopige fok-wild?
Dat doe ik (nog) niet eens!!!
collega zei laatst: ik had je nog niet zo oud geschat.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Still going strong at 43 (en geschat worden op 27-35)
Ligt eraan, kneep ie tegelijk in je wang?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
collega zei laatst: ik had je nog niet zo oud geschat.
Dat is toch een compliment en belediging in 1![]()
Dat heb ik ook nog steeds, soms zitten ze er echt 10-12 jaar naast en denk ik alleen maar " hoe dan, ben je blind ofzo!?"quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
HW tijdens die meets:quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet exclusief uiteraard.
Maar er is gewoon een tijd geweest van 2-3 grote meets per week, over het hele land verspreid dan, en daar was het vaak gewoon "gezellig".
Neequote:Op woensdag 8 juni 2022 15:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ligt eraan, kneep ie tegelijk in je wang?
Ik ben 18quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Neuh, al was het wel de enige gelegenheid waar je dingen als, leuke schoenen, neuken, in de praktijk kon uittesten.quote:
Das wel een beetje lage return of investment hoorquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, al was het wel de enige gelegenheid waar je dingen als, leuke schoenen, neuken, in de praktijk kon uittesten.
Testresultaat, werkt ongeveer 1 op de 30 keer.
Vind je? Nauwelijks investering, bijzonder laag risico, uiteindelijk resultaat altijd goedquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel een beetje lage return of investment hoor
Je bedoelt een leven buiten Fok! hebben? *shudder*quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind je? Nauwelijks investering, bijzonder laag risico, uiteindelijk resultaat altijd goed.
En het is uiteraard maar 1 beleggingsstrategie, ken je doelgroep en spreid risico.
1 op 30 zijn betere odds dan ik had verwacht. is het proberen waardquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel een beetje lage return of investment hoor
Hey, mijn keuze is het ook niet he?quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoelt een leven buiten Fok! hebben? *shudder*
Mijn odds waren beter bij 1 op 1 meets hoorquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 op 30 zijn betere odds dan ik had verwacht. is het proberen waard
Ja, daar kun je wat aan doenquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, mijn keuze is het ook niet he?.
Kan ik er wat aan doen dat reeksen die voorheen met een uur aan een nieuw deel toe waren nu weken open blijven?.
Dat probeer ik dan ook wel af en toe nog hoorquote:
Spreiden huehuequote:Op woensdag 8 juni 2022 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind je? Nauwelijks investering, bijzonder laag risico, uiteindelijk resultaat altijd goed.
En het is uiteraard maar 1 beleggingsstrategie, ken je doelgroep en spreid risico.
Ik gok op een plaats waar of toestand dat iets in de knoop zit.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen waar ik nog meer last van heb
Huh?quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok op een plaats waar of toestand dat iets in de knoop zit.
Geeft niet, kan ik ook niets aan doenquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb zelfmedelijden vandaag en ben niet zo slim
quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen waar ik nog meer last van heb
Ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:57 schreef Senn88 het volgende:
Ik ben veel te braaf voor zulke vieze dingen op fok meets
maar wel fok meets dus alquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Allemaal 10+ jaar geleden. Nu hebben de angsten het gewonnen van de fun.
Nee?quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je line-up van Castlefest gezien?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel een speciaal plekje in mijn hart.
Faun, Rapalje, Shireen, Prima Nocta, Perkelt, Banished Privateers.(en The Sidh, lol)quote:
Niet meer dan normaal. Alles wel prima. Met jou?quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles goed verder met Tegan? Je was best afwezig hier toch?
Te hard gewerkt?
toch te hard dusquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal. Alles wel prima. Met jou?
Dat was het antwoord op vraag 2quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch te hard dus
nja, rotweek gehad, nu weer terug naar normaal een beetje.
Alleen Rapalje zegt me ietsquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faun, Rapalje, Shireen, Prima Nocta, Perkelt, Banished Privateers.(en The Sidh, lol)
eerste sollicitatie is niks geworden. 2e heb ik even op pauze gezet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was het antwoord op vraag 2.
Hoe komt het? Heb je al iets gehoord van je sollicitaties?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste sollicitatie is niks geworden. 2e heb ik even op pauze gezet.
Aangezien mijn vader vorige week is overleden had ik even andere dingen te doen en komende 2 weken ben ik toch alleen maar aan het werken
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aangezien mijn vader vorige week is overleden had ik even andere dingen te doen en komende 2 weken ben ik toch alleen maar aan het werken
Ik ga even kijken wie mee wil. Weet niet of loka kan. Ze is dan al 32 weken denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen Rapalje zegt me ietsMaar was wel leuk vorige keer
Gecondoleerdquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Nohquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach wat heftigquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, thuis zitten is ook niks.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach wat heftig. Wil je niet wat meer vrijnemen?
Jezus, sterkte man!quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit ja, probeer jezelf ook ruimte te geven het te verwerken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach wat heftig. Wil je niet wat meer vrijnemen?
[..]
Ja, maar goed, door thuis te hangen gaat dat ook niet sneller.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit ja, probeer jezelf ook ruimte te geven het te verwerken.
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar goed, door thuis te hangen gaat dat ook niet sneller.
Wij blijven gewoon op je zeuren net zo lang tot je goed voor jezelf zorgtquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar goed, door thuis te hangen gaat dat ook niet sneller.
Want wie zeurt krijgt een beurt?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij blijven gewoon op je zeuren net zo lang tot je goed voor jezelf zorgt![]()
.
Gecondoleerd!quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Matig resultaat. Volgende keer gewoon Airsoften, en uiteraard eerst flink indrinken van te vorenquote:Op woensdag 8 juni 2022 23:04 schreef DrMarten het volgende:
Lang dagje was lang.
Laserquesten met collega's en er is maar 1 gewonde gevallen
quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:04 schreef DrMarten het volgende:
Lang dagje was lang.
Laserquesten met collega's en er is maar 1 gewonde gevallen
Oeh goed idee voor mijn teamuitjequote:Op woensdag 8 juni 2022 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Matig resultaat. Volgende keer gewoon Airsoften, en uiteraard eerst flink indrinken van te voren.
*het management is niet aansprakelijk voor eventuele oogschade.
ik heb alleen bier bij mequote:
Oh geeft niet. Drink jij dat op. Ik loop wel naar de AH hiernaastquote:
Ik whisky. Beetje vroeg alleen wel.quote:
nee, heb alles in de auto liggen om straks richting mn "vakantie" huisje te rijdenquote:
Slim!quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, heb alles in de auto liggen om straks richting mn "vakantie" huisje te rijden
Zo ben ik.quote:
Ga je daar nu al heenquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, heb alles in de auto liggen om straks richting mn "vakantie" huisje te rijden
rond 11 uur denk ik.quote:
Dan zie je wel de zonsopgang <3quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rond 11 uur denk ik.
als ik daar morgen pas naar toe ga zou ik om 3 uur mn nest uit moeten, dat gaat niet gebeuren
Kom je een keertje terrasje pakken in Amersfoort?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:59 schreef Senn88 het volgende:
zon blijft het nu mooi weer? Ben wel toe aan goed weer drankjes doen en leuke dingen doen
Ja leukquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom je een keertje terrasje pakken in Amersfoort?
Ik slaap lieverquote:
Eensquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja leukbeetje bijkletsen is al lang geleden
Ik heb er nu een maar blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven, een normaal kussen extra ligt eigenlijk lekkerderquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:22 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil zo’n zwangerschapskussen in mijn bed
Gewoon kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:22 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil zo’n zwangerschapskussen in mijn bed
Echt? Ziet er zo comfy uit zo’n mega kussen in bed. Ik word nu steeds wakker met mijn hoofdkussen in mijn armenquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er nu een maar blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven, een normaal kussen extra ligt eigenlijk lekkerder
Die lange slurf zit zo in de weg als je je om wilt draaienquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Echt? Ziet er zo comfy uit zo’n mega kussen in bed. Ik word nu steeds wakker met mijn hoofdkussen in mijn armen
Nou @Kaneelstokje steek die maar in je zakquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die lange slurf zit zo in de weg als je je om wilt draaien
Misschien dan idd maar gewoon een kussen extra kopenquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die lange slurf zit zo in de weg als je je om wilt draaien
Je hebt ook wel van die hele grote die aan beide kanten liggen, dan hoef je hem niet mee te draaien.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien dan idd maar gewoon een kussen extra kopen
quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt ook wel van die hele grote die aan beide kanten liggen, dan hoef je hem niet mee te draaien.
Misschien is dat wat?
[ afbeelding ]
(Denk dat ze breder zijn dan uberhaupt mijn matras, maar goed)
apartquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt ook wel van die hele grote die aan beide kanten liggen, dan hoef je hem niet mee te draaien.
Misschien is dat wat?
[ afbeelding ]
Nee dat is me wat TEquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is dat wat?
[ afbeelding ]
Warm bierquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch een beetje festival gevoelquote:
Bijna 30 graden en zonquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gelukkig we krijgen dit weekend weer mooi weer
Nog weinig zon gezien sinds ik terug ben van vakantiequote:
Waar ben je heen geweest?quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog weinig zon gezien sinds ik terug ben van vakantie
Turkijequote:
Hadden we afgelopen weekend ookquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gelukkig we krijgen dit weekend weer mooi weer
Waarom denk je dat? Was dast maar zoquote:
zaterdag zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Was dast maar zo![]()
Afgelopen weekend was ik op een festival en het weer was perfect
Zaterdag jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zaterdag zeker?
Of zondag was in het westen wel goed, maar hier verzopen we
Nou, we hebben echt niks gedaanquote:
Was echt bar en boos hierquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zondag zat ik in Hengelo op het terras. Amper regen gezien. Amersfoort was wel helemaal verzopen
Adults only? met je ananaszwembroek aanquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nou, we hebben echt niks gedaanGewoon lamballen in een 5* all-in resort
Dit klinkt als een vunzige vakantiequote:Op donderdag 9 juni 2022 13:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Adults only? met je ananaszwembroek aan
Nee niet eens, maar we zaten buiten het seizoen dus sowieso weinig kinderen en t was sowieso al niet zo drukquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Adults only? met je ananaszwembroek aan
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee niet eens, maar we zaten buiten het seizoen dus sowieso weinig kinderen en t was sowieso al niet zo drukDus ideaal
Zoals een vakantie zou moeten zijnquote:
Sow mevrouw kinkyquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Zoals een vakantie zou moeten zijn
Ah joh, dat buitje van gisteren? Heb in de ochtend nog in de zon gewandeldquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Was echt bar en boos hierWat een pleurig regen op zondag (en maandag en dinsdag en woensdag en vandaag)
Hier net regen en nu grijs en grauwquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah joh, dat buitje van gisteren? Heb in de ochtend nog in de zon gewandeld![]()
Vandaag alleen nog maar zon gezien.
Vandaag is weer mooi ja!quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het heeft hier gisteren echt van 10.00 tot 22.00 geregendquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat groeit nu echt als een malle met dit weerquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:17 schreef Senn88 het volgende:
mijn gras is inderdaad eindelijk weer groen aan het kleuren
Zow zow was het nodig?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:18 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst gekraakt bij de fysio. Begin echt een oude man te worden
Nu vast echt!!quote:
Schiet ook lekker op! Hoop wel dat ze morgen komen want ik heb het hele huis netjes nu. Anders is al dat werk voor niksquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu vast echt!!
Onze probeert al 2 dagen een afspraak te plannen voor plaatsing, maar hij belt 1x per dag dus als je hem dan mist (want aan het werk) kan je weer wachten. Als je terug wil bellen krijg je een telefoniste die niet kan doorverbinden
Ik wil wel foto's van het resultaatquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:24 schreef Senn88 het volgende:
Morgen spijs, peren, noten taartjes maken en caramel zeezout crackers. Kan ik het hele weekend slechte zooi naar binnenproppen
Oh echtquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het heeft hier gisteren echt van 10.00 tot 22.00 geregendGoed voor de tuin
Omg, dat taartje klinkt lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:24 schreef Senn88 het volgende:
Morgen spijs, peren, noten taartjes maken en caramel zeezout crackers. Kan ik het hele weekend slechte zooi naar binnenproppen
Wajooo, nieuwe definitie van een doorzonwoning?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:19 schreef gcjoel het volgende:
Maar nu is het weer tijd voor zon, anders gaan mijn tomaten eraan,
en volgende week gaat het dak eraf, dus droog weer please!
Ja nogal, mn nek zit vast (gelukkig maar) maar dus ook op de niet goede manierquote:
Nice! Vorige keer te slecht weer?quote:
Hier komen ze 21 juniquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu vast echt!!
Onze probeert al 2 dagen een afspraak te plannen voor plaatsing, maar hij belt 1x per dag dus als je hem dan mist (want aan het werk) kan je weer wachten. Als je terug wil bellen krijg je een telefoniste die niet kan doorverbinden
Ik maak me al zorgen om december 22. Heb nu een jaarcontract vastgezet in januari 22 maar het wordt er ook allemaal niet beter opquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier komen ze 21 juniPrecies op tijd want sinds deze maand een variable contract dus dat is huilen
Nee het is echt huilenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik maak me al zorgen om december 22. Heb nu een jaarcontract vastgezet in januari 22 maar het wordt er ook allemaal niet beter op
Nee allebei niet. Volgens mij heeft uiteindelijk niemand zich er voor ingeschreven.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt goed, ga jij nog iets doen? Of ga je naar Maarssen?
Hier is het heerlijk, zo met een biertje en boek in het park liggenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het heeft hier gisteren echt van 10.00 tot 22.00 geregendGoed voor de tuin
Jaloersquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk, zo met een biertje en boek in het park liggen
[ afbeelding ]
Jaloers.....quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doorwaai woningquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wajooo, nieuwe definitie van een doorzonwoning?
Ga ns werken jij schavuitquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier verwacht ik september ofzo, en dan loopt ons contract ook af dus hopelijk niet veel laterquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier komen ze 21 juniPrecies op tijd want sinds deze maand een variable contract dus dat is huilen
Neinquote:
Festa, klinkt als een feestje. Leukquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
De 23e eindelijk na 2 jaar weer Festa de São João do Porto, hamertje tik spelen
Dat is het zekerquote:
quote:A tradition with roots in pagan courtship rituals is for people to A tradition with roots in pagan courtship rituals is for people to hit each other either with garlic flowers or soft plastic hammers.[3]
Traditional attractions of the night include street concerts, dancing parties, jumping over flames, eating barbecued sardines, Caldo verde and meat, drinking wine and releasing illuminated flame-propelled balloons over Porto's summer sky.hit each other either with garlic flowers or soft plastic hammers.
Traditional attractions of the night include street concerts, dancing parties, jumping over flames, eating barbecued sardines, Caldo verde and meat, drinking wine and releasing illuminated flame-propelled balloons over Porto's summer sky.
In June 2004, a journalist from The Guardian commented that "Porto's Festa de São João is one of Europe's liveliest street festivals, yet it is relatively unknown outside the country".
Preciesquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:15 schreef rival het volgende:
Dansjes doen in de zon, beetje chillen, beetje wippen. Meer heeft een zomer niet nodig toch?
Hij is er nu. Denk er al aan om zonder jas de deur uit te gaanquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef Senn88 het volgende:
Zon, ik kan hem me al niet meer herinneren
Het wippen wel?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef Senn88 het volgende:
Zon, ik kan hem me al niet meer herinneren
Hij is er helemaal niet!quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is er nu. Denk er al aan om zonder jas de deur uit te gaan
Nou, dat zouden ze wel horen hoorquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wippen? Dat soort ongehoorde acties doe ik niet.
Ik ben meer van de gegrillde sardientjes, en, omdat vis moet zwemmen de wijnquote:
Ja, dat hoor je wel iddquote:HELP LAAT ME GAAN IK BEN ONTVOERD!!!!!
Die mag je hebben wat mij betreftquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben meer van de gegrillde sardientjes, en, omdat vis moet zwemmen de wijn
Nee hoorquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:10 schreef rival het volgende:
Oh ik zat weer boven het maaiveld, dus moeten we gemeen doen
Direct afkappen en de grond instampen die ambitiesquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:10 schreef rival het volgende:
Oh ik zat weer boven het maaiveld, dus moeten we gemeen doen
quote:
Boekje erbijquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja toch? Gewoon alles over je heen laten komen en in stilte wachten tot het over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |