dit is correct.quote:
dus je vertelt wel soms onwaarheden.quote:
Zeldenquote:Op woensdag 8 juni 2022 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je vertelt wel soms onwaarheden.
Wat verf je?quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:32 schreef Lokasenna het volgende:
Eerste laagje verf zit erop
Word altijd zo zen van verven.
Oh halloquote:
Leuk! Welke kleur?quote:Op woensdag 8 juni 2022 09:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een houten wandrek voor boven de commode. Leek me wel leuk om ze in dezelfde kleur te doen.
Fotootje:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik zelf als baby nog op gelegen.
De nesteldrang begint wel erg te worden![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fotootje:Ziet er leuk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik zelf als baby nog op gelegen.
De nesteldrang begint wel erg te worden
[..]
Fotootje:Aawh zo cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik zelf als baby nog op gelegen.
De nesteldrang begint wel erg te worden![]()
"Lekker gek"quote:
Wat een malle meid toch ook!quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Als je van jezelf moet zeggen dat je lekker gek bent dan komt onmiddelijk het beeld van suffe kantoordoos Anita die op vrijdagmiddag 16:55 "alvast" aan 1 wit wijntje gaat en dat " doe eens wild" noemt.
Lekker eten en leuke dingen doenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een malle meid toch ook!
Die houdt vast van humor.
Een kort pittig aardappelkroketje met een gekleurde lok?quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Als je van jezelf moet zeggen dat je lekker gek bent dan komt onmiddelijk het beeld van suffe kantoordoos Anita die op vrijdagmiddag 16:55 "alvast" aan 1 wit wijntje gaat en dat " doe eens wild" noemt.
Hihiquote:
Ze houdt ook van hobbies.quote:
Vaak nog net voor die fase. Nog geen kind, wel tijdje dezelfde vent, maar nog wel enigsinds representatief gekleed, maar de nesteldrang en wens tot geen rompslomp en gedoe met make up etc in de ochtend staan al te trappelenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een kort pittig aardappelkroketje met een gekleurde lok?
Wat naarquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had eigenlijk een middagdutje willen doen voor ik straks moet werken, maar het lukt niet door het heien
Nee jij!quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Als iemand zich aangesproken voelt: wat een gekke meid ben je toch.
Sad.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had eigenlijk een middagdutje willen doen voor ik straks moet werken, maar het lukt niet door het heien
Nee, ieuw.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
De fles rose is al open getrokken lees ik.
Rose, dat is echt een sort my first Sony qua alcoholquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
De fles rose is al open getrokken lees ik.
Da's een belediging voor de my first sony.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rose, dat is echt een sort my first Sony qua alcohol.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rose, dat is echt een sort my first Sony qua alcohol.
Moest grinniken. Heb geen vent en gister nog een pakketje douglas gekregen dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Als iemand zich aangesproken voelt: wat een gekke meid ben je toch.
Nou ik wel!quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moest grinniken. Heb geen vent en gister nog een pakketje douglas gekregen dus ik voel me niet aangesproken
#ziedendquote:
#ikbennietboosikbenteleurgesteldquote:
* in deze slowchatquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geeft niet toch, je bent immers HW zijn droomvrouw*
Je schreef fapmateriaal verkeerd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geeft niet toch, je bent immers HW zijn droomvrouw
Doe ik niet, maar er is meer dan deze slowchat uiteraardquote:
Owja?quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar er is meer dan deze slowchat uiteraard.
Die andere slowchat.quote:
De slettebak.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
HW is de fok player in iedere sc een ander chicky
Ik post alleen in deze SC eigenlijk, qua slowchats danquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
HW is de fok player in iedere sc een ander chicky
Ik acht dit alles niet aannemelijk HW.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik post alleen in deze SC eigenlijk, qua slowchats dan.
En de tijd van FOK!chickies is al een tijdje voorbij hoor.
Eerste kan je checken door op mijn username te klikken en te kijken waar ik postquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik acht dit alles niet aannemelijk HW.
Legend says that if you respond to his posts too often, you get syphilis.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerste kan je checken door op mijn username te klikken en te kijken waar ik post.
En dat laatste hebben we hier al tot in den treure besproken, geen meets=geen hossels voor HW.
Niet op FOK! dusquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]Het sociale dier in jou kan toch ook buiten fokmeets hosselen?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Legend says that if you respond to his posts too often, you get syphilis.
quote:
Heb je wel eens gezien wat hij tegenwoordig post?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]Het sociale dier in jou kan toch ook buiten fokmeets hosselen?
Die John Legend moet zijn lasterende bek eens houden over mijquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat ook alleen hier, er is hier toch niets meer te hosselenquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat hij tegenwoordig post?
Daar wordt de gemiddelde poes gortdroog van
True.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat ook alleen hier, er is hier toch niets meer te hosselen.
Sowieso vermijd ik "politiek" IRL zo veel mogelijk. het is tegenwoordig bijna onmogelijk to agree to disagreequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klaag 'm aan!quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die John Legend moet zijn lasterende bek eens houden over mij.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fotootje:Heel tof! Volgens mij heb ik dezelfde kleur voor het ledikantje en plankje boven de commode als dat jij hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik zelf als baby nog op gelegen.
De nesteldrang begint wel erg te worden
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
[..]
HW is inmiddels z'n ego aan het deppen met een natte koude handdoekquote:
Na 20+ jaar FOK! is er wel meer voor nodig om zelfs maar een opgetrokken wenkbrauw uit te lokken bij me hoorquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HW is inmiddels z'n ego aan het deppen met een natte koude handdoek
Je bent heulemaal dood van binnen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na 20+ jaar FOK! is er wel meer voor nodig om zelfs maar een opgetrokken wenkbrauw uit te lokken bij me hoor.
En wat GC zegt, ik weet wie het zegt en tegen wie ik het zeg.
Er zit ergens nog wel een klein stukje menselijkheid in hoor, maar dat houdt zich online inmiddels netjes koestquote:
Allemaal afgetakeld en uitgeblustquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik post alleen in deze SC eigenlijk, qua slowchats dan.
En de tijd van FOK!chickies is al een tijdje voorbij hoor.
Wat? Joeg jij alleen op t makkelijke wanhopige fok-wild?quote:
Spreek voor jezelf.quote:
Wat neutraal van jequote:Op woensdag 8 juni 2022 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit ergens nog wel een klein stukje menselijkheid in hoor, maar dat houdt zich online inmiddels netjes koest.
Nee, niet exclusief uiteraardquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Joeg jij alleen op t makkelijke wanhopige fok-wild?
Dat doe ik (nog) niet eens!!!
Ho hoquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Joeg jij alleen op t makkelijke wanhopige fok-wild?
Dat doe ik (nog) niet eens!!!
collega zei laatst: ik had je nog niet zo oud geschat.quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Still going strong at 43 (en geschat worden op 27-35)
Ligt eraan, kneep ie tegelijk in je wang?quote:Op woensdag 8 juni 2022 15:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
collega zei laatst: ik had je nog niet zo oud geschat.
Dat is toch een compliment en belediging in 1![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |