Dit gaat me mobiel niet lukken inderdaad, en het duurt nog wel even voor ik weer bij een echte computer benquote:
De oude hartjes terugzetten gaat me wel lukken, maar dan missen er zoveel (en dat is zonde)quote:Op maandag 6 juni 2022 09:57 schreef Greys het volgende:
Mobiel kan ik hem niet redden he? De TT. Anders deed ik het. Het wachten is op SuperCyannnn met z'n cape.
Edit: synchroonH_T'en!
quote:Op maandag 6 juni 2022 09:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit gaat me mobiel niet lukken inderdaad, en het duurt nog wel even voor ik weer bij een echte computer ben
Ik geloof dat er niets anders op zit dan mij weer rechten te geven.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:57 schreef Greys het volgende:
Mobiel kan ik hem niet redden he? De TT. Anders deed ik het. Het wachten is op SuperCyannnn met z'n cape.
Edit: synchroonH_T'en!
De terugkeer van de beer! Terugbeer!quote:Op maandag 6 juni 2022 10:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat er niets anders op zit dan mij weer rechten te geven.![]()
Murpquote:
Dit was me ook nog wel geluktquote:
Sssst, als niemand die claim in twijfel trekt kom ik competent overquote:
Mijn speciale kleur blauw was jouw keus toch?quote:Op maandag 6 juni 2022 10:29 schreef murp het volgende:
Daarom heb je ook een speciaal blauw kleurtje
Ja nou ja, alleen de genialen onder ons weten het natuurlijk op te lossen met een simpelequote:
Hmmmquote:Op maandag 6 juni 2022 09:59 schreef H_T het volgende:
Er zijn ook weer ontwikkelingen in de rubriek H_T in het ov, maar ik wil de boel niet verder jinxen dus ik wacht nog even met de details
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |