Ik vind het alleen bijzonder dat dat vonnis nergens genoemd wordt waarbij hij brand stichtte bij zijn ex.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat maakt dan de kans toch groter dat hij in zijn eigen woning het delict heeft gepleegd. Donny maakte ook gebruik van tape en door de kranten was er verder niks te zien van buitenaf. 100 meter verder was de vindplaats. Veel ingewikkelder hoeft het niet te zijn.
Dat stukje rijden vanaf dat speelveldje in Kerkrade is niet zo ver met een auto.
Tussen 21:00 en 21:30 had hij dan bij zijn woning in Geleen kunnen arriveren op die woensdagavond.
Dan zou de plaatsing in de tuin in principe om zeg 3:00 in die nacht kunnen.
Hoe lang blijven we dit soort uitschot een xste kans geven op kosten van de samenlevingquote:Op zondag 5 juni 2022 17:05 schreef wizzer het volgende:
L1 meldt ook dat de verdachte eerder veroordeeld is voor kindermisbruik.
https://www.1limburg.nl/g(...)-voor-kindermisbruik
Wat voor account heeft die tienjarige dan?!quote:Op zondag 5 juni 2022 16:38 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Niet de tienjarige heeft een afgeschermd account, maar de verdachte.
quote:In december 2017 veroordeelde de rechtbank in Maastricht Donny M. tot drie jaar voorwaardelijke plaatsing in een jeugdinrichting.
Daarnaast kreeg hij bijna vijf maanden jeugddetentie en een klinische behandeling bij een instelling in Eindhoven voor geestelijke gezondheidszorg voor jongeren tot 23 jaar.
Een profiel op Instagram.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
Wat voor account heeft die tienjarige dan?!
Het gaat ook wel ver om zo'n jongen van zeventien jaar oud levenslang te geven.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hoe lang blijven we dit soort uitschot een xste kans geven op kosten van de samenleving
Weet ik.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
VOG is niet verplicht voor sportclubs, en zoals al in eerder topic besproken, je hebt officieele trainers bij de clubs, maar er loopt vrijwel overal een hele trits aan personen mee die wel dingen doen, maar geen officieele functie hebben.
Een dikke pedofiel dus, fantastisch. Een paar jaar achter tralies met goed gedrag en dan kan hij weer opnieuw toeslaan die arme ziel heeft vast een slechte jeugd gehadquote:Op zondag 5 juni 2022 18:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet niet of dit al gepost is, maar in dit stuk gaat het zelfs over een baby.
In 2017 werd de nu 22-jarige Donny M. - de vermoedelijke ontvoerder van de dood teruggevonden Gino (9) - al veroordeeld omdat hij als 17-jarige twee jongetjes in Sittard mishandelde en misbruikte. Er waren ook klachten over hem in de kinderopvang van zijn pleegmoeder, toen hij amper 12 was. “Donny was zogezegd nog te jong om gestraft te worden.”
Verderop nog wat tekst wat ik niet van kopiėren, want betaalmuur.
https://www.hln.be/buiten(...)ermisbruik~ac3f4231/
Tering....quote:Op zondag 5 juni 2022 17:05 schreef wizzer het volgende:
L1 meldt ook dat de verdachte eerder veroordeeld is voor kindermisbruik.
https://www.1limburg.nl/g(...)-voor-kindermisbruik
Maar de verdachte heeft dus een afgeschermd account en dat kind van tien niet?quote:Op zondag 5 juni 2022 18:39 schreef LAUWESTYLE het volgende:
[..]
Een profiel op Instagram.
Daar moet je normaal 13 jaar oud voor zijn, maar veel omzeilen dat door hun geboortedatum te veranderen of het account op de naam van de ouders te zetten.
De verdachte bleek naast zijn account nog tig andere accounts van jonge kinderen te volgen. Door een aantal is hij blijkbaar inmiddels al verwijderd als volger, aangezien zijn aantal door hem gevolgde accounts is gedaald van meer dan 3000 nu.
Losstaand van dit alles is het natuurlijk de vraag of het verstandig is om als minderjarige op zulke netwerken te zitten en dit als ouder toe te laten. Het stikt daar van de creeps.
Zelf ben ik geen ouder maar mijn kind zou ik daar echt weghouden of enkel onder begeleiding laten gebruiken.
Is ie geadopteerd? Ja, dat geeft wel eens problemen.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een dikke pedofiel dus, fantastisch. Een paar jaar achter tralies met goed gedrag en dan kan hij weer opnieuw toeslaan die arme ziel heeft vast een slechte jeugd gehad
Als je een pleegmoeder hebt ben je toch uit huis geplaatst?quote:Op zondag 5 juni 2022 18:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Is ie geadopteerd? Ja, dat geeft wel eens problemen.
Er zijn ouders die het nodig vinden om voor hun baby een instagram account aan te maken, staat dan wel op privé (alleen voor naasten).quote:Op zondag 5 juni 2022 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
Wat voor account heeft die tienjarige dan?!
Ik heb de indruk dat de tattoos in Limburg toch een stuk voordeliger zijnquote:
Bij minderjarige verdachten zijn er niet zoveel mogelijkheden, tenzij de rechter beslist het volwassenrecht toe te passen. Maar met zijn niveau is daar natuurlijk geen reden toe....quote:Op zondag 5 juni 2022 18:38 schreef michaelmoore het volgende:
Fraai dat we kinderverkrachters na een paar jaar zakjes plakken weer de straat op sturen
https://www.telegraaf.nl/(...)rdeeld-voor-misbruik
[..]
Alle kenners roepen altijd dat strenger straffen niets helpt.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Maar je ziet dat mensen toch wel gaan praten.
Onbegrijpelijk dat hij toch z’n gang heeft kunnen gaan.
Dit heeft iig ook niet geholpen.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:03 schreef franske19 het volgende:
[..]
Alle kenners roepen altijd dat strenger straffen niets helpt.
Zie de VS.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:03 schreef franske19 het volgende:
[..]
Langer straffen heeft wel een voordeel en dat is dat de veroordeelde langer van straat is.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:03 schreef franske19 het volgende:
[..]
Afhankelijk van het delict en omstandigheden lijkt me dit prima acceptabel.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het gaat ook wel ver om zo'n jongen van zeventien jaar oud levenslang te geven.
Klopt maar je snapt me wel.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:10 schreef damsco het volgende:
[..]
Het is lastig een kind te vermoorden als je vast zit.
Ik zat van de week een docu van Louis Theroux te kijken. By reason of insanaty. Over mensen die een misdrijf hadden gepleegd, daar geen gevangenisstraf voor kregen maar verplicht opgenomen waren in een instelling.quote:
Ik ben geen kenner, maar strenger straffen bij pedo's helpt mijn inziens ook niks. Deze mensen zijn psychisch zwaar ziek en geen enkele therapie zorgt ervoor dat ze kinderen op een normale manier gaan bekijken.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:03 schreef franske19 het volgende:
[..]
Aanranding, dat is best een breed begrip en is geen verkrachting. Als hij met zijn hand in de broek van een tiener is gegaan (paar jaar jonger), dan kan je iemand toch niet voor de rest van zijn leven opsluiten? Dat zijn best veel kinderen.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Afhankelijk van het delict en omstandigheden lijkt me dit prima acceptabel.
Ze worden niet opgesloten om hun slechte jeugd. Ze worden opgesloten omdat ze zich vergrijpen dus wat begrijp je dan niet?quote:Op zondag 5 juni 2022 19:16 schreef opgebaarde het volgende:
Daarnaast. Je ziet bij dit soort mafketels dat zij nagenoeg allemaal een aantal trauma's hebben opgelopen. Vaak zelf als kind misbruikt, gebroken gezinnen, verslaving, armoede. Zijn slachtoffers van hun eigen jeugd. Die jongens en meisjes gaan niet standaard over tot het ontvoeren en vermoorden van kinderen dus waarom ze wel allemaal per definitie voor de rest van hun leven opgesloten moeten zitten begrijp ik niet. Zelfs in de meest barbare regiems gaat dit te ver
Ik begrijp niet waarom iemand bij aanranding direct levenslang moet krijgen. Dat stond in die post ook al. Je had het zelf vet gearceerdquote:Op zondag 5 juni 2022 19:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze worden niet opgesloten om hun slechte jeugd. Ze worden opgesloten omdat ze zich vergrijpen dus wat begrijp je dan niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |