abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204969933
quote:
KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.

De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten. De step is inmiddels gevonden, ca 5 kilometer vanaf de speelplaats waar Gino voor het laatst is gezien. De familie meent met 100% zekerheid te stellen dat dit de step van Gino is.

De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.

Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegeven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter

twitter

[ Bericht 8% gewijzigd door Zipportal op 05-06-2022 18:39:14 ]
  zondag 5 juni 2022 @ 17:03:46 #2
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204969946
Nou is nog de vraag waar dat delict gepleegd is. Die woning van hem lijkt wellicht wel de meest 'geschikte en veilige' plaats. Donny was ook al bekend met tape, handschoenen en het gebruik van een mes ter bedreiging. En de plek waar Gino is neergelegd is 100 meter lopen vanaf die woning. Maar ik kreeg de indruk dat hij bij zijn ouders op dat adres woonde. Klopt dat of woonde hij daar toch alleen?

Hoewel het kan ook op een totaal andere lokatie zijn gebeurd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 05-06-2022 18:24:06 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zondag 5 juni 2022 @ 17:05:35 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204969955
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:03 schreef Tengano het volgende:
Nou is nog de vraag waar dat delict gepleegd is. Die woning van hem lijkt wellicht wel de meest 'geschikte en veilige' plaats. Donny was ook al bekend met tape en handschoenen. En de plek waar Gino is neergelegd is 100 meter lopen vanaf die woning. Maar ik kreeg de indruk dat hij bij zijn ouders op dat adres woonde. Klopt dat of woonde hij daar toch alleen?

Hoewel het kan ook op een totaal andere lokatie zijn gebeurd.
Als dat uitgebrande huis niet bewoond was dan zou ik dat ook niet uitsluiten als locatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204969958
L1 meldt ook dat de verdachte eerder veroordeeld is voor kindermisbruik.

https://www.1limburg.nl/g(...)-voor-kindermisbruik
  zondag 5 juni 2022 @ 17:07:44 #5
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204969972
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:05 schreef Leandra het volgende:
Als dat uitgebrande huis niet bewoond was dan zou ik dat ook niet uitsluiten als locatie.
Daar heb je geen licht. Dat lijkt me daarom minder geschikt. Plus als zo'n huis is uitgebrand is alles zwart geblakerd en geeft ook af. Het is gewoon goor daar. En dan had hij Gino wss ook binnen achtergelaten. Dat was dan veiliger geweest. Daarnaast moest hij dan ook nog een sleutel hebben of inbreken. En als hij daar wel licht had gemaakt was het ook opgevallen van buiten, want het huis was onbewoond. Dan had hij daarbij dus ongewenste aandacht getrokken.

Door een schutting heen komen lukt nog wel, maar een woning die op slot zit, is toch weer een ander verhaal. Maar ik vermoed dat je, in zijn situatie, ook een plek uitkiest die 'matcht' en eigenschappen heeft met wat hij van plan was. Dus covert, niet in het zicht, geen mensen in de nabije omgeving, zeker weten dat je niet gestoord wordt, redelijkegeluidsafscherming etc.

Daarom zei ik al, het kan ook in een totaal andere omgeving zijn gebeurd. Een afgelegen stuk groen oid en dat hij op de weg naar huis Gino in die tuin heeft gelegd. Geen idee dus.

Aanvankelijk was mijn idee dus, dat hij in zijn eigen woning het delict gepleegd heeft. Dat zou goed kunnen als hij daar alleen woont. En als hij daar bij zijn ouders woont, moet hij zeker weten dat zijn ouders dan niet thuis of met vakantie zijn. Die plek ligt iig dichtbij (100 meter) de laatste plaats waar Gino naartoe is gebracht.

Maar nogmaals, het kan eigenlijk overal gebeurd zijn. Het enige wat we zeker weten is dat hij Gino 100 meter bij zijn huis vandaan heeft geplaatst.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 05-06-2022 17:18:04 ]
  zondag 5 juni 2022 @ 17:10:30 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204969982
Dit was dus een tikkende tijdbom die nog vrij rondliep.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 5 juni 2022 @ 17:20:26 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204970073
quote:
Kan iemand uitleggen waarom ze dat op de persco niet wilden vertellen. Zou de commotie en het protest en de vragen dan too much zijn geworden oid? Hebben ze dit bewust willen smoren.
  zondag 5 juni 2022 @ 17:22:28 #9
438527 MissButterflyy
pi_204970090
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:20 schreef Tengano het volgende:

[..]
Kan iemand uitleggen waarom ze dat op de persco niet wilden vertellen. Zou de commotie en het protest en de vragen dan too much zijn geworden oid?
Zou goed kunnen. Maar je ziet dat mensen toch wel gaan praten.
Onbegrijpelijk dat hij toch z’n gang heeft kunnen gaan.
  zondag 5 juni 2022 @ 17:24:51 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204970106
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk dat die perso te ongemakkelijk zou zijn geworden als ze dit erbij hadden verteld en uitleg moesten geven hoe eea in elkaar zat.

"Daar wil kan ik nu geen antwoord op geven." *)

Yeah right }:|
  zondag 5 juni 2022 @ 17:25:11 #11
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_204970108
quote:
Je zou zeggen dat er dan ook sprake is geweest van pedofilie (en tevens homofilie) ipv alleen maar moord.
pindazakje
  zondag 5 juni 2022 @ 17:28:55 #12
438527 MissButterflyy
pi_204970137
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:24 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat die perso te ongemakkelijk zou zijn geworden als ze dit erbij hadden verteld en uitleg moesten geven hoe eea in elkaar zat.

"Daar wil kan ik nu geen antwoord op geven." *)

Yeah right }:|
Ik snap wel dat ze geen onnodige onrust willen veroorzaken op het moment.
pi_204970160
Mogen we het dan nu wel hebben over dat het ws wel een zedendelict is?

En ja, ga even met zn allen vallen over dat er kinderen op Insta zitten.
Als ze een mobiel hebben, kunnen ze op Insta.
Val over mannen die kleine kinderen gaan volgen omdat ze ziek zijn ipv dat stomme gezever steeds dat kinderen om 19u in bed moeten liggen, alleen buiten onder een fietsende toezichthouder mogen zijn of dat ouders eens op hun kinderen moeten gaan letten. Omgekeerde wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 05-06-2022 17:56:13 ]
Go hard or go home
pi_204970163
En vergeet de kinderen in het Maxima Centrum niet.
Go hard or go home
  zondag 5 juni 2022 @ 17:33:59 #15
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204970168
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:32 schreef Noek het volgende:
Mogen we het dan nu wel hebben over dat het ws wel een zedendelict is?
Nee, want je mag hier niet speculeren :(
pi_204970187
Dat zal het idd zijn. Als het idd allemaal zo is als het nu lijkt op basis
van de berichten en verhalen die opduiken, dan ben ik benieuwd of hij misschien toch nog handlangers had en of dat met die Tesla dan toch niet met hem te maken kan hebben gehad.
Wel erg toevallig allemaal. Zelfde regio en dat allemaal in een tijdsbestek van enkele maanden.

Onverteerbaar dat het eerst zover heeft moeten komen voordat zo iemand vast zit. Als er door politie, justitie en andere instanties fouten zijn gemaakt gaat dit waarschijnlijk weer eindigen in een doofpotverhaal ben ik bang. 😡
  zondag 5 juni 2022 @ 17:43:38 #17
438527 MissButterflyy
pi_204970261
Nee, ik geloof niet in handlangers.

Eerder in een jongeman die waarschijnlijk zelf wat heeft meegemaakt in zijn jeugd, zwakbegaafd is en een persoonlijkheidsstoornis heeft, en waar een paar psychiaters en andere onderzoekers toch wat planken mis hebben geslagen daar hij als een tikkende tijdbom vrij rondliep tot een paar dagen geleden.
  zondag 5 juni 2022 @ 17:50:52 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204970315
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, ik geloof niet in handlangers.

Eerder in een jongeman die waarschijnlijk zelf wat heeft meegemaakt in zijn jeugd, zwakbegaafd is en een persoonlijkheidsstoornis heeft, en waar een paar psychiaters en andere onderzoekers toch wat planken mis hebben geslagen daar hij als een tikkende tijdbom vrij rondliep tot een paar dagen geleden.
Hij maakte dit soort acties al tien jaar lang in zijn eentje. Donny zit helemaal niet te wachten op handlangers en is als narcist meer iemand die dingen voor zichzelf wil en houdt. Bovendien zou een handlanger medeplichtig zijn. Zo'n handlanger zou het dan ook niet prettig vinden als Gino 100 meter verderop in een tuin te vinden is. Dan neem je wel een beetje veel onnodig risico als handlanger. En ook die step had in dat geval liever ergens in het mayem oid beland. De hele uitvoering is gewoon te sloppy om aan te nemen dat er meerdere personen bij betrokken zijn geweest vermoed ik.
pi_204970324
Zou kunnen dat hij alleen handelde. Maar uitsluiten kun je het denk ik ook niet.
Blijkbaar opereren veel pedo's samen en vormen vaker netwerken.
Alleen komt zijn handelen niet erg professioneel over. Alsof hij het niet erg vindt om gevonden te worden aan de hand van al de sporen die hij achterliet na zo'n gruweldaden.
  zondag 5 juni 2022 @ 17:58:20 #20
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_204970381
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad

Donny M. eerder veroordeeld in misbruikzaak

De omroep beschikt over gerechtelijke documenten waaruit zou blijken dat de toen 17-jarige Donny M. op 28 juni 2017 twee jongetjes in Sittard heeft bedreigd en mishandeld, en zeker één van hen ook heeft misbruikt. In december van dat jaar veroordeelde de rechter in Maastricht M. tot bijna vijf maanden jeugddetentie en daarbovenop 'klinische behandeling' bij de Catamaran in Eindhoven, een instelling die geestelijke gezondheidszorg biedt aan jongeren tot 23 jaar oud.

Er hing Donny destijds ook een plaatsing voor drie jaar in een jeugdinrichting boven het hoofd, schrijft L1, maar die maatregel werd voorwaardelijk opgelegd. Later zou hij de politie vaker op zijn pad vinden voor bijvoorbeeld rijden zonder rijbewijs, meldt de omroep.

Een bij die strafzaak betrokken advocaat, Phil Boonen, bevestigt de eerdere veroordeling van M. Hij was destijds de advocaat van een van de slachtoffers. De politie wil desgevraagd niet ingaan op de kwestie. ,,We bevestigen noch ontkennen het", zegt een woordvoerder. ,,In het belang van het onderzoek kiezen we er op dit moment voor geen informatie naar buiten te brengen over de verdachte, die in beperkingen vastzit."

Nette jongen
Tegenover deze krant toonden bekenden van Donny M. zich gisteren verbijsterd over het feit dat hij is opgepakt in verband met de dood van Gino. M. kennen ze als een verzorgde en nette jongen. Hij is hartstochtelijk PSV-fan en had tot zijn arrestatie al maanden een vriendin waarmee hij straalde op foto's. Toch stelden de bekenden ook dat M. veel problemen had.

Hij zou de laatste jaren hebben geprobeerd om zijn leven weer op het juiste spoor te krijgen, maar slaagde daar volgens hen niet in. M. schrijft zelf op zijn sociale media dat hij internationaal vrachtwagenchauffeur is bij een meubeltransportbedrijf, maar volgens de directeur van dit bedrijf werkt hij al een paar maanden niet meer voor hen. Zijn ex-werkgever wil verder geen commentaar geven. Vorig jaar oktober was M. nog naarstig op zoek naar woonruimte in Zuid-Limburg. Dat gebeurde omdat hij bij bekenden niet meer in huis mocht wonen.

De recherche is zondag in Geleen nog bezig met het doorzoeken van de woning van de verdachte. Ook vindt er een buurtonderzoek plaats. De omgeving van de woning aan de Dommelstraat is afgezet.

In Geleen hebben mensen bloemen neergelegd bij de woning waar het lichaam van de negenjarige Gino zaterdag is gevonden. Ook in Maastricht, waar Gino woonde voor hij verhuisde, worden boeketten en knuffels achtergelaten:

( weet ik niet of dat al besproken was)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 5 juni 2022 @ 18:02:25 #21
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204970422
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:52 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Zou kunnen dat hij alleen handelde. Maar uitsluiten kun je het denk ik ook niet.
Blijkbaar opereren veel pedo's samen en vormen vaker netwerken.
Alleen komt zijn handelen niet erg professioneel over. Alsof hij het niet erg vindt om gevonden te worden na zo'n gruweldaden.
Als je kijkt naar zijn verleden is hij de afgelopen 10 jaar al heel vaak met dit type gedrag weggekomen. Dat bepaalt dan uiteindelijk mede (door ontwikkeling) zijn narcistische zelfbeeld dat hij van alles kan maken zonder dat mensen daar achteraf al te moeilijk over gaan doen. De hele 'uitvoering' van dit delict is gewoon te over de top verheven en geeft ook een beetje inkijk in zijn hoogmoedige onaantastbaarheid binnen dat narcistisch zelfbeeld.
pi_204970432
Facebook van zijn vriendin is er weer. Ze heeft alleen nog veel foto's van Donny en haar samen op openbaar staan oa dat ze samen in Parijs waren. Alleen haar profielfoto met hem is eraf. Op fb te zien had ze een ' normaal' relatie leven met hem zo te zien ( samen alpacas, knuffelen, uiteten, Parijs). Hij reageert ook regelmatig op haar berichten. En dan is het zo'n monster
  Forum Admin zondag 5 juni 2022 @ 18:04:51 #23
35723 crew  GGMM
pi_204970449
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:03 schreef mijntjexx het volgende:
Facebook van zijn vriendin is er weer. Ze heeft alleen nog veel foto's van Donny en haar samen op openbaar staan oa dat ze samen in Parijs waren. Alleen haar profielfoto met hem is eraf.
Laat dat mens lekker met rust joh
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204970469
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:07 schreef Tengano het volgende:

[..]
Daar heb je geen licht. Dat lijkt me daarom minder geschikt. Plus als zo'n huis is uitgebrand is alles zwart geblakerd en geeft ook af. Het is gewoon goor daar. En dan had hij Gino wss ook binnen achtergelaten. Dat was dan veiliger geweest. Daarnaast moest hij dan ook nog een sleutel hebben of inbreken. En als hij daar wel licht had gemaakt was het ook opgevallen van buiten, want het huis was onbewoond. Dan had hij daarbij dus ongewenste aandacht getrokken.

Door een schutting heen komen lukt nog wel, maar een woning die op slot zit, is toch weer een ander verhaal. Maar ik vermoed dat je, in zijn situatie, ook een plek uitkiest die 'matcht' en eigenschappen heeft met wat hij van plan was. Dus covert, niet in het zicht, geen mensen in de nabije omgeving, zeker weten dat je niet gestoord wordt, redelijkegeluidsafscherming etc.

Daarom zei ik al, het kan ook in een totaal andere omgeving zijn gebeurd. Een afgelegen stuk groen oid en dat hij op de weg naar huis Gino in die tuin heeft gelegd. Geen idee dus.

Aanvankelijk was mijn idee dus, dat hij in zijn eigen woning het delict gepleegd heeft. Dat zou goed kunnen als hij daar alleen woont. En als hij daar bij zijn ouders woont, moet hij zeker weten dat zijn ouders dan niet thuis of met vakantie zijn. Die plek ligt iig dichtbij (100 meter) de laatste plaats waar Gino naartoe is gebracht.

Maar nogmaals, het kan eigenlijk overal gebeurd zijn. Het enige wat we zeker weten is dat hij Gino 100 meter bij zijn huis vandaan heeft geplaatst.

In dat filmpje van HLN, wordt gezegd dat hij er woonde van eind afgelopen jaar. En dat sinds die tijd zijn ramen afgeplakt zijn, met kranten. Lijkt me stug dat zijn ouders daar dan ook wonen. Het zal je zoon zijn. Hij zocht woonruimte een tijd terug, omdat hij bij kennissen inwoonde en daar weg moest, volgens diverse kranten.

Het zal je kind maar zijn, die zo'n monster tegenkomt. Gino heeft zo te lezen al een portie ellende gehad in zijn korte leventje, vóór hij werd meegelokt.

Je hoort eigenlijk niks over Maastricht waar hij tot voor kort woonde. Daar moet hij toch op oa school gezeten hebben. Ik zou eerder daar een herdenking verwachten, met kinderen die hem kenden.
pi_204970473
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:04 schreef GGMM het volgende:

[..]
Laat dat mens lekker met rust joh
Kijken mag
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 juni 2022 @ 18:07:17 #26
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204970476
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:03 schreef mijntjexx het volgende:
Facebook van zijn vriendin is er weer. Ze heeft alleen nog veel foto's van Donny en haar samen op openbaar staan oa dat ze samen in Parijs waren. Alleen haar profielfoto met hem is eraf. Op fb te zien had ze een ' normaal' relatie leven met hem zo te zien ( samen alpacas, knuffelen, uiteten, Parijs). Hij reageert ook regelmatig op haar berichten.
Hopelijk zet ze dat profiel snel weer op privé, zodat mensen die totaal geen enkele reden hebben om te gaan zitten neuzen - behalve hun nieuwsgierigheid/sensatiezucht - er niet meer bij kunnen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 5 juni 2022 @ 18:09:06 #27
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204970487
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:06 schreef wizzer het volgende:
In dat filmpje van HLN, wordt gezegd dat hij er woonde van eind afgelopen jaar. En dat sinds die tijd zijn ramen afgeplakt zijn, met kranten. Lijkt me stug dat zijn ouders daar dan ook wonen. Het zal je zoon zijn. Hij zocht woonruimte een tijd terug, omdat hij bij kennissen inwoonde en daar weg moest, volgens diverse kranten.
Dat maakt dan de kans toch groter dat hij in zijn eigen woning het delict heeft gepleegd. Donny maakte ook gebruik van tape en door de kranten was er verder niks te zien van buitenaf. 100 meter verder was de vindplaats. Veel ingewikkelder hoeft het niet te zijn.

Dat stukje rijden vanaf die speelplaats in Kerkrade is niet zo ver met een auto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen 21:00 en 21:30 had hij dan bij zijn woning in Geleen kunnen arriveren op die woensdagavond.

Dan zou de plaatsing in de tuin in principe om zeg 3:00 in die nacht kunnen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tengano op 05-06-2022 18:48:23 ]
pi_204970506
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hopelijk zet ze dat profiel snel weer op privé, zodat mensen die totaal geen enkele reden hebben om te gaan zitten neuzen - behalve hun nieuwsgierigheid/sensatiezucht - er niet meer bij kunnen.
Ontzettend veel foto's van hem en haar, toch ben je nieuwsgierig naar het leven van dat monster. Waarom zit jij hier in dit topic trouwens?
pi_204970537
Die drie jaar voorwaardelijke plaatsing in een jeugdinrichting die Donny kreeg voor het eerdere misbruik, kan een rechter daar nog wat mee?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 juni 2022 @ 18:25:04 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204970591
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:12 schreef mijntjexx het volgende:

[..]
Ontzettend veel foto's van hem en haar, toch ben je nieuwsgierig naar het leven van dat monster.
Nee hoor, niet echt. En zeker niet ten koste van zijn vriendin, wat hebben we er nou aan om te zien wat zij allemaal online heeft gezet joh.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204970601
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Dit was dus een tikkende tijdbom die nog vrij rondliep.
Idd. Bizar
pi_204970608
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat maakt dan de kans toch groter dat hij in zijn eigen woning het delict heeft gepleegd. Donny maakte ook gebruik van tape en door de kranten was er verder niks te zien van buitenaf. 100 meter verder was de vindplaats. Veel ingewikkelder hoeft het niet te zijn.

Dat stukje rijden vanaf dat speelveldje in Kerkrade is niet zo ver met een auto.

Tussen 21:00 en 21:30 had hij dan bij zijn woning in Geleen kunnen arriveren op die woensdagavond.

Dan zou de plaatsing in de tuin in principe om zeg 3:00 in die nacht kunnen.

Ik vind het alleen bijzonder dat dat vonnis nergens genoemd wordt waarbij hij brand stichtte bij zijn ex.
De advocaat klopt, de omschrijving klopt redelijk.
Maar de media hoor je er niet over en dan vraag ik mij af, zat hij dan nog steeds te wachten op die instelling of kreeg hij tussendoor dat huis toegewezen?
Hell To The Liars
pi_204970647
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:05 schreef wizzer het volgende:

Hoe lang blijven we dit soort uitschot een xste kans geven op kosten van de samenleving
  Spellchecker zondag 5 juni 2022 @ 18:33:46 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204970653
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 16:38 schreef LAUWESTYLE het volgende:

[..]
Niet de tienjarige heeft een afgeschermd account, maar de verdachte.
Wat voor account heeft die tienjarige dan?! 8)7
  zondag 5 juni 2022 @ 18:38:19 #35
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_204970692
Fraai dat we kinderverkrachters na een paar jaar zakjes plakken weer de straat op sturen

https://www.telegraaf.nl/(...)rdeeld-voor-misbruik

quote:
In december 2017 veroordeelde de rechtbank in Maastricht Donny M. tot drie jaar voorwaardelijke plaatsing in een jeugdinrichting.
Daarnaast kreeg hij bijna vijf maanden jeugddetentie en een klinische behandeling bij een instelling in Eindhoven voor geestelijke gezondheidszorg voor jongeren tot 23 jaar.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 5 juni 2022 @ 18:39:13 #36
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204970703
Nu bij RTL Boulevard.
Wat een volk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204970711
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:33 schreef maily het volgende:

[..]
Een profiel op Instagram.
Daar moet je normaal 13 jaar oud voor zijn, maar veel omzeilen dat door hun geboortedatum te veranderen of het account op de naam van de ouders te zetten.
De verdachte bleek naast zijn account nog tig andere accounts van jonge kinderen te volgen. Door een aantal is hij blijkbaar inmiddels al verwijderd als volger, aangezien zijn aantal door hem gevolgde accounts is gedaald van meer dan 3000 nu.

Losstaand van dit alles is het natuurlijk de vraag of het verstandig is om als minderjarige op zulke netwerken te zitten en dit als ouder toe te laten. Het stikt daar van de creeps.
Zelf ben ik geen ouder maar mijn kind zou ik daar echt weghouden of enkel onder begeleiding laten gebruiken.
  Miss 200.000.000! zondag 5 juni 2022 @ 18:42:45 #38
367000 roos94
pi_204970744
Nu op rtl boulevard. Die mongool heeft zich al aan kinderen vergrepen en dan dit. Man man man gatver
pi_204970757
Weet niet of dit al gepost is, maar in dit stuk gaat het zelfs over een baby.

In 2017 werd de nu 22-jarige Donny M. - de vermoedelijke ontvoerder van de dood teruggevonden Gino (9) - al veroordeeld omdat hij als 17-jarige twee jongetjes in Sittard mishandelde en misbruikte. Er waren ook klachten over hem in de kinderopvang van zijn pleegmoeder, toen hij amper 12 was. “Donny was zogezegd nog te jong om gestraft te worden.”

Verderop nog wat tekst wat ik niet van kopiëren, want betaalmuur.

https://www.hln.be/buiten(...)ermisbruik~ac3f4231/
pi_204970767
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:32 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Hoe lang blijven we dit soort uitschot een xste kans geven op kosten van de samenleving
Het gaat ook wel ver om zo'n jongen van zeventien jaar oud levenslang te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 05-06-2022 19:04:09 ]
pi_204970768
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 16:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
VOG is niet verplicht voor sportclubs, en zoals al in eerder topic besproken, je hebt officieele trainers bij de clubs, maar er loopt vrijwel overal een hele trits aan personen mee die wel dingen doen, maar geen officieele functie hebben.
Weet ik.
Zie ook de onderste helft van mijn post.

En nu blijkt dat meneer Donny in 2017 veroordeeld was voor misbruik en mishandeling van twee jongens.
En meneer Donny mocht gewoon jeugdtrainer zijn bij verschillende voetbalclubs.

Pffff.

VOG verplicht of niet, er zijn omstanders die op de hoogte waren van deze situatie.
  zondag 5 juni 2022 @ 18:45:18 #42
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204970770
Godverdomme het had allemaal voorkomen kunnen worden. De instanties falen weer eens.

Oprotten met je iedereen verdient een tweede kans.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Miss 200.000.000! zondag 5 juni 2022 @ 18:45:22 #43
367000 roos94
pi_204970771
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet niet of dit al gepost is, maar in dit stuk gaat het zelfs over een baby.

In 2017 werd de nu 22-jarige Donny M. - de vermoedelijke ontvoerder van de dood teruggevonden Gino (9) - al veroordeeld omdat hij als 17-jarige twee jongetjes in Sittard mishandelde en misbruikte. Er waren ook klachten over hem in de kinderopvang van zijn pleegmoeder, toen hij amper 12 was. “Donny was zogezegd nog te jong om gestraft te worden.”

Verderop nog wat tekst wat ik niet van kopiëren, want betaalmuur.

https://www.hln.be/buiten(...)ermisbruik~ac3f4231/
Een dikke pedofiel dus, fantastisch. Een paar jaar achter tralies met goed gedrag en dan kan hij weer opnieuw toeslaan die arme ziel heeft vast een slechte jeugd gehad
pi_204970800
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:05 schreef wizzer het volgende:

Tering....
  Spellchecker zondag 5 juni 2022 @ 18:49:10 #45
197773 crew  maily
pi_204970802
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:39 schreef LAUWESTYLE het volgende:

[..]
Een profiel op Instagram.
Daar moet je normaal 13 jaar oud voor zijn, maar veel omzeilen dat door hun geboortedatum te veranderen of het account op de naam van de ouders te zetten.
De verdachte bleek naast zijn account nog tig andere accounts van jonge kinderen te volgen. Door een aantal is hij blijkbaar inmiddels al verwijderd als volger, aangezien zijn aantal door hem gevolgde accounts is gedaald van meer dan 3000 nu.

Losstaand van dit alles is het natuurlijk de vraag of het verstandig is om als minderjarige op zulke netwerken te zitten en dit als ouder toe te laten. Het stikt daar van de creeps.
Zelf ben ik geen ouder maar mijn kind zou ik daar echt weghouden of enkel onder begeleiding laten gebruiken.
Maar de verdachte heeft dus een afgeschermd account en dat kind van tien niet?
pi_204970806
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:45 schreef roos94 het volgende:

[..]
Een dikke pedofiel dus, fantastisch. Een paar jaar achter tralies met goed gedrag en dan kan hij weer opnieuw toeslaan die arme ziel heeft vast een slechte jeugd gehad
Is ie geadopteerd? Ja, dat geeft wel eens problemen.
pi_204970838
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:49 schreef Nober het volgende:

[..]
Is ie geadopteerd? Ja, dat geeft wel eens problemen.
Als je een pleegmoeder hebt ben je toch uit huis geplaatst?
pi_204970843
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:33 schreef maily het volgende:

[..]
Er zijn ouders die het nodig vinden om voor hun baby een instagram account aan te maken, staat dan wel op privé (alleen voor naasten).

Instagram ziet dat het goed is.
  zondag 5 juni 2022 @ 18:54:50 #49
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204970852
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:39 schreef superniger het volgende:
Nu bij RTL Boulevard.
Wat een volk.
Ik heb de indruk dat de tattoos in Limburg toch een stuk voordeliger zijn }:|

[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 05-06-2022 19:08:25 ]
pi_204970864
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:38 schreef michaelmoore het volgende:
Fraai dat we kinderverkrachters na een paar jaar zakjes plakken weer de straat op sturen

https://www.telegraaf.nl/(...)rdeeld-voor-misbruik
[..]

Bij minderjarige verdachten zijn er niet zoveel mogelijkheden, tenzij de rechter beslist het volwassenrecht toe te passen. Maar met zijn niveau is daar natuurlijk geen reden toe....
  zondag 5 juni 2022 @ 19:03:02 #51
21467 franske19
Hit the deck!
pi_204970903
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Alle kenners roepen altijd dat strenger straffen niets helpt.
pi_204970926
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:03 schreef franske19 het volgende:

[..]
Dit heeft iig ook niet geholpen.
Van misbruik naar moord.
Go hard or go home
  zondag 5 juni 2022 @ 19:08:17 #53
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_204970931
quote:

[..]
Zie de VS.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_204970937
quote:

[..]
Langer straffen heeft wel een voordeel en dat is dat de veroordeelde langer van straat is.

Door hogere straffen worden geen misdrijven voorkomen en na het uitzitten van de straf is de kans op recidive alleen maar hoger geworden. Dus het is niet zaligmakend
pi_204970938
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Het gaat ook wel ver om zo'n jongen van zeventien jaar oud levenslang te geven.
Afhankelijk van het delict en omstandigheden lijkt me dit prima acceptabel.
  zondag 5 juni 2022 @ 19:10:21 #56
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204970943
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zie de VS.
Het is lastig een kind te vermoorden als je vast zit.
  zondag 5 juni 2022 @ 19:11:42 #57
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_204970960
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:10 schreef damsco het volgende:

[..]
Het is lastig een kind te vermoorden als je vast zit.
Klopt maar je snapt me wel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_204970981
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zie de VS.
Ik zat van de week een docu van Louis Theroux te kijken. By reason of insanaty. Over mensen die een misdrijf hadden gepleegd, daar geen gevangenisstraf voor kregen maar verplicht opgenomen waren in een instelling.
Daarbij zag je ook patiënten die volgens de deskundigen geen gevaar meer vormden en vrijgelaten werden. Er waren er zeker twee bij waarvan je al kon zien dat het zeker weer mis zou gaan. Onvoorstelbaar.
De herhaling is trouwens vanavond om 23.30 op NPO3. Was in de USA.
pi_204970997
quote:

[..]
Ik ben geen kenner, maar strenger straffen bij pedo's helpt mijn inziens ook niks. Deze mensen zijn psychisch zwaar ziek en geen enkele therapie zorgt ervoor dat ze kinderen op een normale manier gaan bekijken.

Doodstraf is discutabel, maar bij pedo's zou het wel moeten. Ze blijven hun leven lang een gevaar.
pi_204970999
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:09 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Afhankelijk van het delict en omstandigheden lijkt me dit prima acceptabel.
Aanranding, dat is best een breed begrip en is geen verkrachting. Als hij met zijn hand in de broek van een tiener is gegaan (paar jaar jonger), dan kan je iemand toch niet voor de rest van zijn leven opsluiten? Dat zijn best veel kinderen.

En wat doen we dan met een volwassene die wel iemand verkracht heeft (met geweld), allemaal levenslang? Dan kan je bijna op alles levenslang zetten.

Daarnaast. Je ziet bij dit soort mafketels dat zij nagenoeg allemaal een aantal trauma's hebben opgelopen. Vaak zelf als kind misbruikt, gebroken gezinnen, verslaving, armoede. Zijn slachtoffers van hun eigen jeugd. Die jongens en meisjes gaan niet standaard over tot het ontvoeren en vermoorden van kinderen dus waarom ze wel allemaal per definitie voor de rest van hun leven opgesloten moeten zitten begrijp ik niet. Zelfs in de meest barbare regiems gaat dit te ver
pi_204971039
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:16 schreef opgebaarde het volgende:

Daarnaast. Je ziet bij dit soort mafketels dat zij nagenoeg allemaal een aantal trauma's hebben opgelopen. Vaak zelf als kind misbruikt, gebroken gezinnen, verslaving, armoede. Zijn slachtoffers van hun eigen jeugd. Die jongens en meisjes gaan niet standaard over tot het ontvoeren en vermoorden van kinderen dus waarom ze wel allemaal per definitie voor de rest van hun leven opgesloten moeten zitten begrijp ik niet. Zelfs in de meest barbare regiems gaat dit te ver
Ze worden niet opgesloten om hun slechte jeugd. Ze worden opgesloten omdat ze zich vergrijpen dus wat begrijp je dan niet?
En wat vind je dan eigenlijk. 3 jaar behandelen en op goed geluk loslaten wel een optie?
Jammer, Gino van je tragische einde, wat zal je bang zijn geweest maar we hebben gegokt en jij hebt helaas verloren.
Go hard or go home
pi_204971050
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:23 schreef Noek het volgende:

[..]
Ze worden niet opgesloten om hun slechte jeugd. Ze worden opgesloten omdat ze zich vergrijpen dus wat begrijp je dan niet?
Ik begrijp niet waarom iemand bij aanranding direct levenslang moet krijgen. Dat stond in die post ook al. Je had het zelf vet gearceerd

Het maakt natuurlijk nogal verschil wat de achtergrond van de dader is en de context van het misdrijf of misdrijven.
  zondag 5 juni 2022 @ 19:29:24 #63
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204971084
Je kunt nou eenmaal geen 'endlösung' op dit soort mensen toepassen.

Dan kom je ook in een gebied terecht waar anderen iets van jou gaan vinden. En wss ook wel terecht.

Volgende stap zijn dan de mensen die drugs op straat verkopen. Want die gaan later mensen vermoorden en in martelcontainers behandelen.

etc. etc. Allemaal uit voorzorg.

Alles heeft grenzen. En dat geldt ook voor beveiliging en bewaking. Beter zorgt iedereen goed voor zichzelf, want veiligheid begint ook bij jezelf. Ik heb daar vanmorgen nog een tweet over geplaatst met een hele praktische tip van een verstandige moeder.

twitter

SPOILER

[ Bericht 27% gewijzigd door Tengano op 05-06-2022 19:44:39 ]
pi_204971136
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:49 schreef maily het volgende:

[..]
Maar de verdachte heeft dus een afgeschermd account en dat kind van tien niet?
Ik verbaasde me erover hoeveel underage users er daarop zitten. Veel ouders die zelfs profielen voor hun kids aanmaken en dat op openbaar hebben staan om hun kind neer te zetten als fotomodel of jonge influencer. In de hoop dat ze maar bekend worden en duizenden volgers krijgen. De risico's hiervan zie je maar weer.
pi_204971141
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:23 schreef Noek het volgende:

[..]
En wat vind je dan eigenlijk. 3 jaar behandelen en op goed geluk loslaten wel een optie?
Jammer, Gino van je tragische einde, wat zal je bang zijn geweest maar we hebben gegokt en jij hebt helaas verloren.
Inderdaad. De samenleving is geen levende test-tuin. Pedoflikker Donny had al vast moeten zitten en blijft nu hopelijk vast zitten tot hij z'n laatste adem uit blaast.
  Miss 200.000.000! zondag 5 juni 2022 @ 19:39:12 #66
367000 roos94
pi_204971159
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Inderdaad. De samenleving is geen levende test-tuin. Pedoflikker Donny had al vast moeten zitten en blijft nu hopelijk vast zitten tot hij z'n laatste adem uit blaast.
Is over 8 jaar weer vrij heur _O-
pi_204971174
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:39 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja en dan heren en dames politici weer hypocriet gaan zitten doen als deze pedoflikker nog meer slachtoffers maakt.
  zondag 5 juni 2022 @ 19:44:11 #68
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_204971225
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:39 schreef roos94 het volgende:

[..]
Denk wel een jaartje of 18 + TBS. Maar als ie ergens in de 40 is kan hij inderdaad zijn leven weer gaan opbouwen. Wel aan te raden voor hem om naar het buitenland te verhuizen, want hier gaat hij geen plezierige tijd tegemoet.
pi_204971237
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:36 schreef LAUWESTYLE het volgende:

[..]
Ik verbaasde me erover hoeveel underage users er daarop zitten. Veel ouders die zelfs profielen voor hun kids aanmaken en dat op openbaar hebben staan om hun kind neer te zetten als fotomodel of jonge influencer. In de hoop dat ze maar bekend worden en duizenden volgers krijgen. De risico's hiervan zie je maar weer.
Welke risico’s dan want Gino was een balletje aan t trappen vlakbij zn huis.

Ik zou als instantie wel zo’n Donny en zn gangen gaan checken en als die allemaal kinderen zou gaan volgen, zou ik hem maar even in de smiezen gaan houden.
Go hard or go home
pi_204971243
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:29 schreef Tengano het volgende:
Je kunt nou eenmaal geen 'endlösung' op dit soort mensen toepassen.

Dan komt je ook in een gebied terecht waar anderen iets van jou gaan vinden. En wss ook wel terecht.

Volgende stap zijn dan de mensen die drugs op straat verkopen. Want die gaan later mensen vermoorden en in martelcontainers behandelen.

etc. etc. Allemaal uit voorzorg.

En bovendien, weet je hoeveel gevangenis- en verzorgingspersoneel er dan straks op straat staat?

Alles heeft grenzen. En dat geldt ook voor beveiliging en bewaking. Beter zorgt iedereen goed voor zichzelf, want veiligheid begint ook bij jezelf. Ik heb daar vanmorgen nog een tweet over geplaatst met een hele praktische tip van een verstandige moeder.

[ twitter ]
SPOILER
Daar had ik het thuis over. Je kan het zo vaak tegen je kinderen zeggen dat ze niet mee mogen gaan met vreemden, maar ik weet bijna wel zeker dat een hele hoop kinderen dit wél gaan doen. Een pedo mag dan compleet krankjorum zijn, ze zijn slim genoeg om te weten hoe ze een kind mee moeten krijgen.
  zondag 5 juni 2022 @ 19:47:18 #71
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_204971262
SPOILER
  zondag 5 juni 2022 @ 19:47:24 #72
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204971263
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daar had ik het thuis over. Je kan het zo vaak tegen je kinderen zeggen dat ze niet mee mogen gaan met vreemden, maar ik weet bijna wel zeker dat een hele hoop kinderen dit wél gaan doen. Een pedo mag dan compleet krankjorum zijn, ze zijn slim genoeg om te weten hoe ze een kind mee moeten krijgen.
In die verhalen van die andere jongetjes hoor je anders dat ze zijn weggelopen.
pi_204971271
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:47 schreef Tengano het volgende:

[..]
In die verhalen van die andere jongetjes hoor je anders dat ze zijn weggelopen.
Ja, soms zal het niet lukken, soms helaas wel.
  Spellchecker zondag 5 juni 2022 @ 19:51:45 #74
197773 crew  maily
pi_204971310
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nog maar een keer:

pi_204971338
quote:
Dit filmpje zit inderdaad boordevol handige tips voor het meelokken van kinderen. ^O^
pi_204971386
quote:
Dat gaat makkelijk :o Ik denk dat het uiterlijk van de lokker ook een hoop uit maakt. Een kerel van midden 50 met een bierbuik zal wel minder kans maken bij kinderen dan een jong, redelijk uitziend iemand.
  Spellchecker zondag 5 juni 2022 @ 19:59:01 #77
197773 crew  maily
pi_204971396
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat gaat makkelijk :o Ik denk dat het uiterlijk van de lokker ook een hoop uit maakt. Een kerel van midden 50 met een bierbuik zal wel minder kans maken bij kinderen dan een jong, redelijk uitziend iemand.
Ik bedoel maar ... :{
pi_204971430
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:59 schreef maily het volgende:

[..]
Ik bedoel maar ... :{
Nu weet je natuurlijk niet in hoeverre dat kind thuis de belangrijke les heeft geleerd.

Die vader heeft duidelijk wel een les geleerd ^O^
pi_204971491
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nou dat is dus een rare gedachtegang. Het is vertrouwen winnen. Met een ritje naar huis, of indruk maken met een vrachtwagen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204971559
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou dat is dus een rare gedachtegang. Het is vertrouwen winnen. Met een ritje naar huis, of indruk maken met een vrachtwagen.
Is ook een factor ja. Maar ik denk dat die 50 plussers wel wat meer moeite moeten doen. Uiteindelijk zal het ze ook wel lukken (of niet).
pi_204971589
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Is ook een factor ja. Maar ik denk dat die 50 plussers wel wat meer moeite moeten doen. Uiteindelijk zal het ze ook wel lukken (of niet).
Uh....Michel Stokx. Drie bekent en waarschijnlijk vele meer. Dat was geen John Travolta qua looks
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204971606
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:44 schreef Noek het volgende:

[..]
Welke risico’s dan want Gino was een balletje aan t trappen vlakbij zn huis.

Ik zou als instantie wel zo’n Donny en zn gangen gaan checken en als die allemaal kinderen zou gaan volgen, zou ik hem maar even in de smiezen gaan houden.
Laten we het erop houden dat er meerdere risico's zijn. Het meelokken wat nu is gebeurd oftewel de "klassieke" manier is natuurlijk wel gelijk de meest gevaarlijke. Maar onderschat tegenwoordig ook zeker het digitale risico niet! Kinderen worden op heel jonge leeftijd blootgesteld aan gevaren waar sommige ouders blijkbaar nog altijd te weinig weet van hebben.
  Spellchecker zondag 5 juni 2022 @ 20:22:57 #83
197773 crew  maily
pi_204971639
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Een puppy ....
  zondag 5 juni 2022 @ 20:25:52 #84
338319 ZarB
Piña colada
pi_204971663
quote:
99s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:14 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik zat van de week een docu van Louis Theroux te kijken. By reason of insanaty. Over mensen die een misdrijf hadden gepleegd, daar geen gevangenisstraf voor kregen maar verplicht opgenomen waren in een instelling.
Daarbij zag je ook patiënten die volgens de deskundigen geen gevaar meer vormden en vrijgelaten werden. Er waren er zeker twee bij waarvan je al kon zien dat het zeker weer mis zou gaan. Onvoorstelbaar.
De herhaling is trouwens vanavond om 23.30 op NPO3. Was in de USA.
Dat is een heel.goede docu en de setting is vergelijkbaar met fpk's en fpc's ("tbs klinieken") hier in NL. Ik heb daar zelf gewerkt. Interessante docu maar idd heb ik 'm ook met kromme tenen gekeken, maar dat is vooral vanuit onderbuikgevoel.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_204971722
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:22 schreef maily het volgende:

[..]
Een puppy ....
Koos Hertogs had de smoes van 'n konijntje.

Denk dat het voor kwaadwillenden geen hogere wiskunde is bij jongere kinderen.
pi_204971743
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Koos Hertogs had de smoes van 'n konijntje.

Denk dat het voor kwaadwillenden geen hogere wiskunde is bij jongere kinderen.
Ja precies dan maakt een bierbuik niet veel uit
pi_204971770
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja precies dan maakt een bierbuik niet veel uit
Denk ik ook.

Over Stockx was de algemene consensus ook wel dat 'ie op het eerste indruk een vriendelijke man was. Geen griezel of zo, waar iedereen meteen wegdook als 'ie eraan kwam...
pi_204971775
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:38 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk ik ook.

Over Stockx was de algemene consensus ook wel dat 'ie op het eerste indruk een vriendelijke man was. Geen griezel of zo, waar iedereen meteen wegdook als 'ie eraan kwam...
Nee een hele lieve man. Ook op zijn werk
pi_204971887
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:19 schreef LAUWESTYLE het volgende:

[..]
Laten we het erop houden dat er meerdere risico's zijn. Het meelokken wat nu is gebeurd oftewel de "klassieke" manier is natuurlijk wel gelijk de meest gevaarlijke. Maar onderschat tegenwoordig ook zeker het digitale risico niet! Kinderen worden op heel jonge leeftijd blootgesteld aan gevaren waar sommige ouders blijkbaar nog altijd te weinig weet van hebben.
En helaas is je kind echt nergens veilig. Niet thuis bij je familie (misbruik komt het meest voor in de familie), niet op school, niet bij het turnen, niet op een voetbalveldje bij huis.
Daarom is vallen over Instagram zinloos. Daar zit het grote gevaar niet voor jonge kinderen.
Go hard or go home
pi_204971933
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:54 schreef Noek het volgende:

[..]
En helaas is je kind echt nergens veilig. Niet thuis bij je familie (misbruik komt het meest voor in de familie), niet op school, niet bij het turnen, niet op een voetbalveldje bij huis.
Daarom is vallen over Instagram zinloos. Daar zit het grote gevaar niet voor jonge kinderen.
Ik ben het niet met je eens. Afschermen van internet kan je doen
pi_204971960
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben het niet met je eens. Afschermen van internet kan je doen
Je kan ze ook niet laten voetballen.
Go hard or go home
pi_204971963
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:05 schreef Noek het volgende:

[..]
Je kan ze ook niet laten voetballen.
Jajajajaja
pi_204971977
Maar lekker boeiend ook. Een rover komt wel aan zn prooi. Beter schermen ze die af.
Go hard or go home
pi_204971986
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:06 schreef Noek het volgende:
Maar lekker boeiend ook. Een rover komt wel aan zn prooi. Beter schermen ze die af.
Of zorg je dat hij niet gaat roven
  zondag 5 juni 2022 @ 21:10:17 #95
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204972004
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:06 schreef Noek het volgende:
Opsluiten hoeft niet, een gps chip kan een alternatief zijn. Zien ze direct of iemand teveel bij speeltuinen rondhangt of vaak bij een vereniging komt. Kunnen ze die vereniging direct melden om de VOG’s te controleren.
  zondag 5 juni 2022 @ 21:10:58 #96
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204972007
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:08 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Of zorg je dat hij niet gaat roven
Je wil hem elke week een kind aanbieden? :?
  FOK!fotograaf zondag 5 juni 2022 @ 21:13:27 #97
842 Zorro
Z
pi_204972022
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Uit de jeugdgevangenis.
Twee vliegen in 1 klap.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_204972032
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat lijkt mij wat veel
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2022 @ 21:16:12 #99
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204972047
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Opsluiten hoeft niet, een gps chip kan een alternatief zijn. Zien ze direct of iemand teveel bij speeltuinen rondhangt of vaak bij een vereniging komt. Kunnen ze die vereniging direct melden om de VOG’s te controleren.
VOG is niet waterdicht, stel, stel dat iemand een fout heeft begaan en dit wordt niet gemeld, dan komt er dus niets in de VOG te staan.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_204972075
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:54 schreef Noek het volgende:

[..]
Dat klopt allemaal wel. Daarin ben ik het ook zeker eens. Maar contact is wel zo gelegd. Op speelse manier proberen dit soort types kinderen dingen te laten doen omdat ze iets beloofd wordt of omdat het zogezegd stoer is. Tegoedkaarten voor games zodat ze nieuwe skins kunnen kunnen kopen bijvoorbeeld. Daarbij komen ze er ook makkelijk achter waar je kind woont of op school zit, dus ik vind dat risico ook zeker niet te onderschatten. Je hoort en ziet er vaak genoeg items over in de media dat hier groot gevaar in schuilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')