https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegevenquote:KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.
De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten. De step is inmiddels gevonden, ca 5 kilometer vanaf de speelplaats waar Gino voor het laatst is gezien. De familie meent met 100% zekerheid te stellen dat dit de step van Gino is.
De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.
Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Zipportal op 05-06-2022 18:39:14 ]
Als dat uitgebrande huis niet bewoond was dan zou ik dat ook niet uitsluiten als locatie.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:03 schreef Tengano het volgende:
Nou is nog de vraag waar dat delict gepleegd is. Die woning van hem lijkt wellicht wel de meest 'geschikte en veilige' plaats. Donny was ook al bekend met tape en handschoenen. En de plek waar Gino is neergelegd is 100 meter lopen vanaf die woning. Maar ik kreeg de indruk dat hij bij zijn ouders op dat adres woonde. Klopt dat of woonde hij daar toch alleen?
Hoewel het kan ook op een totaal andere lokatie zijn gebeurd.
Daar heb je geen licht. Dat lijkt me daarom minder geschikt. Plus als zo'n huis is uitgebrand is alles zwart geblakerd en geeft ook af. Het is gewoon goor daar. En dan had hij Gino wss ook binnen achtergelaten. Dat was dan veiliger geweest. Daarnaast moest hij dan ook nog een sleutel hebben of inbreken. En als hij daar wel licht had gemaakt was het ook opgevallen van buiten, want het huis was onbewoond. Dan had hij daarbij dus ongewenste aandacht getrokken.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:05 schreef Leandra het volgende:
Als dat uitgebrande huis niet bewoond was dan zou ik dat ook niet uitsluiten als locatie.
Kan iemand uitleggen waarom ze dat op de persco niet wilden vertellen. Zou de commotie en het protest en de vragen dan too much zijn geworden oid? Hebben ze dit bewust willen smoren.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:13 schreef Woonbootjes het volgende:
Bron 1 Limburg
https://www.1limburg.nl/g(...)-voor-kindermisbruik
Zou goed kunnen. Maar je ziet dat mensen toch wel gaan praten.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kan iemand uitleggen waarom ze dat op de persco niet wilden vertellen. Zou de commotie en het protest en de vragen dan too much zijn geworden oid?
Ik denk dat die perso te ongemakkelijk zou zijn geworden als ze dit erbij hadden verteld en uitleg moesten geven hoe eea in elkaar zat.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Zou goed kunnen. Maar je ziet dat mensen toch wel gaan praten.
Onbegrijpelijk dat hij toch z’n gang heeft kunnen gaan.
Je zou zeggen dat er dan ook sprake is geweest van pedofilie (en tevens homofilie) ipv alleen maar moord.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:13 schreef Woonbootjes het volgende:
Bron 1 Limburg
https://www.1limburg.nl/g(...)-voor-kindermisbruik
Ik snap wel dat ze geen onnodige onrust willen veroorzaken op het moment.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat die perso te ongemakkelijk zou zijn geworden als ze dit erbij hadden verteld en uitleg moesten geven hoe eea in elkaar zat.
"Daar wil kan ik nu geen antwoord op geven."![]()
Yeah right
Nee, want je mag hier niet speculerenquote:Op zondag 5 juni 2022 17:32 schreef Noek het volgende:
Mogen we het dan nu wel hebben over dat het ws wel een zedendelict is?
Hij maakte dit soort acties al tien jaar lang in zijn eentje. Donny zit helemaal niet te wachten op handlangers en is als narcist meer iemand die dingen voor zichzelf wil en houdt. Bovendien zou een handlanger medeplichtig zijn. Zo'n handlanger zou het dan ook niet prettig vinden als Gino 100 meter verderop in een tuin te vinden is. Dan neem je wel een beetje veel onnodig risico als handlanger. En ook die step had in dat geval liever ergens in het mayem oid beland. De hele uitvoering is gewoon te sloppy om aan te nemen dat er meerdere personen bij betrokken zijn geweest vermoed ik.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, ik geloof niet in handlangers.
Eerder in een jongeman die waarschijnlijk zelf wat heeft meegemaakt in zijn jeugd, zwakbegaafd is en een persoonlijkheidsstoornis heeft, en waar een paar psychiaters en andere onderzoekers toch wat planken mis hebben geslagen daar hij als een tikkende tijdbom vrij rondliep tot een paar dagen geleden.
Als je kijkt naar zijn verleden is hij de afgelopen 10 jaar al heel vaak met dit type gedrag weggekomen. Dat bepaalt dan uiteindelijk mede (door ontwikkeling) zijn narcistische zelfbeeld dat hij van alles kan maken zonder dat mensen daar achteraf al te moeilijk over gaan doen. De hele 'uitvoering' van dit delict is gewoon te over de top verheven en geeft ook een beetje inkijk in zijn hoogmoedige onaantastbaarheid binnen dat narcistisch zelfbeeld.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:52 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Zou kunnen dat hij alleen handelde. Maar uitsluiten kun je het denk ik ook niet.
Blijkbaar opereren veel pedo's samen en vormen vaker netwerken.
Alleen komt zijn handelen niet erg professioneel over. Alsof hij het niet erg vindt om gevonden te worden na zo'n gruweldaden.
Laat dat mens lekker met rust johquote:Op zondag 5 juni 2022 18:03 schreef mijntjexx het volgende:
Facebook van zijn vriendin is er weer. Ze heeft alleen nog veel foto's van Donny en haar samen op openbaar staan oa dat ze samen in Parijs waren. Alleen haar profielfoto met hem is eraf.
In dat filmpje van HLN, wordt gezegd dat hij er woonde van eind afgelopen jaar. En dat sinds die tijd zijn ramen afgeplakt zijn, met kranten. Lijkt me stug dat zijn ouders daar dan ook wonen. Het zal je zoon zijn. Hij zocht woonruimte een tijd terug, omdat hij bij kennissen inwoonde en daar weg moest, volgens diverse kranten.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daar heb je geen licht. Dat lijkt me daarom minder geschikt. Plus als zo'n huis is uitgebrand is alles zwart geblakerd en geeft ook af. Het is gewoon goor daar. En dan had hij Gino wss ook binnen achtergelaten. Dat was dan veiliger geweest. Daarnaast moest hij dan ook nog een sleutel hebben of inbreken. En als hij daar wel licht had gemaakt was het ook opgevallen van buiten, want het huis was onbewoond. Dan had hij daarbij dus ongewenste aandacht getrokken.
Door een schutting heen komen lukt nog wel, maar een woning die op slot zit, is toch weer een ander verhaal. Maar ik vermoed dat je, in zijn situatie, ook een plek uitkiest die 'matcht' en eigenschappen heeft met wat hij van plan was. Dus covert, niet in het zicht, geen mensen in de nabije omgeving, zeker weten dat je niet gestoord wordt, redelijkegeluidsafscherming etc.
Daarom zei ik al, het kan ook in een totaal andere omgeving zijn gebeurd. Een afgelegen stuk groen oid en dat hij op de weg naar huis Gino in die tuin heeft gelegd. Geen idee dus.
Aanvankelijk was mijn idee dus, dat hij in zijn eigen woning het delict gepleegd heeft. Dat zou goed kunnen als hij daar alleen woont. En als hij daar bij zijn ouders woont, moet hij zeker weten dat zijn ouders dan niet thuis of met vakantie zijn. Die plek ligt iig dichtbij (100 meter) de laatste plaats waar Gino naartoe is gebracht.
Maar nogmaals, het kan eigenlijk overal gebeurd zijn. Het enige wat we zeker weten is dat hij Gino 100 meter bij zijn huis vandaan heeft geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |