abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2022 @ 18:40:19 #251
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204962508
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:36 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Want?

Je zou gewoon moeten weten als er een pedo in de buurt komt wonen. Het is dat pedo's vaak in pauper buurten wonen anders was er wel iets opgezet.
Als je wat langer nadenkt zul je inzien wat voor een slecht plan dit is.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 18:40:23 #252
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204962510
quote:
Nee want die mensen pakte letterlijk die andere screenshot als foto
  Manager PR/Moderator zaterdag 4 juni 2022 @ 18:40:45 #253
269689 crew  Viv
pi_204962516
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is ook zo. Je hebt helemaal gelijk.
Toch zijn er in het verleden wonderbaarlijke dingen gebeurd, kijk bijvoorbeeld naar de moordenaar van Anne Faber, die ook al eerder was veroordeeld voor misbruik van jonge vrouwen. Dat was echt best wel heftig. En toch weer snel op vrije voeten, om weer z’n gang te kunnen gaan.

Dan hebben sommige psychiaters en onderzoekers toch best de plank mis geslagen. Dat mag best bespreekbaar worden gemaakt.
Mee eens. Vooral dat hij over die verkrachting had gezegd 'trots' te zijn op zijn daden en blij 'dat een droom was uitgekomen', had toch wel een red flag moeten zijn qua geschiktheid voor terugkeer in de samenleving. :X

En dat hij ter voorbereiding op die terugkeer in de samenleving naar een kliniek mocht worden overgeplaatst zonder dat het zedendossier werd overgedragen (op zijn verzoek), is gewoon absurd. Ze wisten daar niet wat hij op zijn kerfstok had, hoe konden ze dan inschatten of het verantwoord was om hem naar buiten te laten? :N
pi_204962523
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee dat is niet slim.

Beter zouden pedoseksuelen de rest van hun leven hulpverlening krijgen die meekijkt hoe het gaat. Mensen die een oogje in het zeil houden en regelmatig op huisbezoek komen zeg maar.
Dat helpt dus gewoon niet.
pi_204962524
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als je wat langer nadenkt zul je inzien wat voor een slecht plan dit is.
Werkt in de VS prima.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 18:42:08 #256
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204962531
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:41 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Werkt in de VS prima.
De VS zou ik maar niet als voorbeeld nemen als het aankomt op sociaal-maatschappelijke oplossingen.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 18:42:46 #257
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204962538
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:27 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Sommige mensen worden nu eenmaal geboren om de samenleving tot last te zijn en er op te parasiteren. (de betreffende persoon heeft nl. ook nooit in zijn leven gewerkt)
Volgens Rtl Boulevard wel, recent nog in een fabriek, maar wel vaak wisselend.
pi_204962544
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De VS zou ik maar niet als voorbeeld nemen als het aankomt op sociaal-maatschappelijke oplossingen.
Tuurlijk wel, zolang je niet krampachtig blijft vasthouden aan een oplossing zoals in de VS. Met een paar kleine aanpassingen is het prima voor in Nederland.
  Miss 200.000.000! zaterdag 4 juni 2022 @ 18:43:37 #259
367000 roos94
pi_204962552
Ik vind het echt onzin dat iedereen "recht" heeft op een tweede kans of intensieve behandeling of wat dan ook.

Nee. Gewoon nee. Als jij in staat bent een kind van de straat te trekken, daar god mag weten wat mee te doen en vervolgens levenloos dumpen als afval, dan hoor je niet thuis in deze maatschappij. Niet over 5 of 10 of 60 jaar, ook niet met een miljoen therapieën. Je hebt dan zo'n kronkel in je kop dat je gewoon nooit meer buitenwereld moet betreden.
pi_204962554
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik zou me liever laten informeren door een serieus nieuwsprogramma ipv door roddel en achterklap over zo’n treurig verhaal.
John van den Heuvel is een prima anaalist en journalist.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 4 juni 2022 @ 18:43:53 #261
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_204962555
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is ook zo. Je hebt helemaal gelijk.
Toch zijn er in het verleden wonderbaarlijke dingen gebeurd, kijk bijvoorbeeld naar de moordenaar van Anne Faber, die ook al eerder was veroordeeld voor misbruik van jonge vrouwen. Dat was echt best wel heftig. En toch weer snel op vrije voeten, om weer z’n gang te kunnen gaan.

Dan hebben sommige psychiaters en onderzoekers toch best de plank mis geslagen. Dat mag best bespreekbaar worden gemaakt.
Panhuis zat opzich nog wel vast, maar was overgedragen naar een psychiatrisch centrum. Het probleem bij panhuis was dat hij op een te lichte afdeling zat omdat ze in de gevangenis hadden gezegd dat het zo'n voorbeed client was zonder erbij te vermelden dat hij kindertjes en meisje verkrachtte en dus zeer waarschijnlijk een manipulatieve psychopaat was.
Da's ook ingewikkeld want 95% van wat op zo'n lichtere afdeling komt is zwakbegaafd en kan helemaal niet manipuleren, dus dan lijkt het al snel wat als iemand zich normaal voordoet.

Also dikke personeelstekorten in de forensische zorg waardoor er bijna geen vast personeel is en iedereen die kan ademen wordt aangenomen. De begeleider die een relatie met hem had is daar wel een voorbeeld van.
Weinig veranderd nog steeds.

We zullen zien of deze Donny ook al een achtergrond in de forensische zorg heeft. Het voelt eigenlijk toch wel een beetje als een wassen neus.
pi_204962577
Nu op RTL4: de verdachte werkt bij een fabriek en heeft zo nu en dan wat werk verricht op festivals.
Een buurman had hem vd week nog tezamen met zijn vriendin gezien en er was niets aan hem te merken.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 18:46:12 #263
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_204962580
Ik weet dat het ondoenbaar is maar eigenlijk zouden we iedereen met namen als “Donny” vanaf de geboorte al moeten laten schaduwen door de politie. Bedenk je eens hoeveel ellende dat zou besparen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_204962585
DSIGoden.
pi_204962589
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:43 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het echt onzin dat iedereen "recht" heeft op een tweede kans of intensieve behandeling of wat dan ook.

Nee. Gewoon nee. Als jij in staat bent een kind van de straat te trekken, daar god mag weten wat mee te doen en vervolgens levenloos dumpen als afval, dan hoor je niet thuis in deze maatschappij. Niet over 5 of 10 of 60 jaar, ook niet met een miljoen therapieën. Je hebt dan zo'n kronkel in je kop dat je gewoon nooit meer buitenwereld moet betreden.
Er zijn een klein aantal misdaden waarbij mensen gewoon geen tweede kans moeten krijgen inderdaad. Pedoseksualiteit, moord (met voorbedachte rade dus) etc.

Als dit soort mensen vrij komen moet de maatschappij weten waar ze zitten anders is het gewoon een gok waar het volgende slachtoffer gaat vallen.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 18:47:34 #266
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204962596
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet dat het ondoenbaar is maar eigenlijk zouden we iedereen met namen als “Donny” vanaf de geboorte al moeten laten schaduwen door de politie. Bedenk je eens hoeveel ellende dat zou besparen.
Wat een onzin.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_204962597
quote:
ahahah
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_204962600
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een onzin.
Johh
  zaterdag 4 juni 2022 @ 18:48:15 #269
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204962602
quote:
:')
pi_204962613
quote:

Valse honden maken ze ook af.

Maar elk mens heeft recht om te leven :{ dit soort mag van mij een pijnlijke dood sterven.
pi_204962614
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:50 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Zo'n stuk ongedierte woonde tijdens mijn kinderjaren schuin achter ons; continu buurtbewoners en peuters en kleuters terroriseren, uiteindelijk als veertiger met tienertjes rondhangen en drugs aan hen verkopen en continu in de tuin van zijn ouderlijk huis (meneer woonde zijn hele leven bij pappa en mamma :') ) psychotisch lopen schreeuwen en schelden.

Gelukkig heeft 'ie zich uiteindelijk voor de trein gesmeten waardoor 'ie zijn leven als een bloederige smurrie, die door niemand gemist zal worden, afgesloten heeft. Opgeruimd is netjes. :Y
nou wat jullie hebben gedaan is ook niet normaal... als je drugs gaat verkopen en zijn ouders ook nog eens wegpesten is wél normaal? Iemand die ''ziek'' is en psychotisch kan je beter helpen door de juiste instanties
in te schakelen dan wordt hij behandeld en dan is hij ook van de straat.

Dan ga je die man toch niet de dood in jagen? 8)7

Of ben Ik nou gék?
pi_204962622
[quote]0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:49 schreef FANN het volgende:

[..]
nou wat jullie hebben gedaan is ook niet normaal... als je drugs gaat verkopen en zijn ouders ook nog eens wegpesten is wél normaal? Iemand die ''ziek'' is en psychotisch kan je beter helpen door de juiste instanties
in te schakelen dan wordt hij behandeld en dan is hij ook van de straat.

Dan ga je die man toch niet de dood in jagen? 8)7

Of ben Ik nou gék?
quote:
Uh Whutte?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204962626
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:49 schreef aloa het volgende:

[..]
Valse honden maken ze ook af.

Maar elk mens heeft recht om te leven :{ dit soort mag van mij een pijnlijke dood sterven.
Oh nog zo eentje.. nou dan ben ik zeker gek :')
pi_204962638
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 18:05 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
De politie zegt meer rare dingen. Een auto met jongeren na een nacht stappen die midden in de nacht tegen een boom vliegt en dan zeggen: Het is nog onduidelijk wat er gebeurd is.
Pure kolder natuurlijk. Dan denk ik: neem mij aan bij de politie en ik kan je direct vertellen wat er gebeurd is en dan hebben we gelijk ook beter nieuws in de krant.
Wat je ook vaak leest:

Man gevonden met 23 messteken. Politie gaat uit van een misdrijf.

Joh.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 18:52:58 #275
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204962647
quote:

Ik ben het met je eens.

Ik heb ooit een assessment gedaan om bij de reclassering te gaan werken. Ben tijdens een rollenspel weggelopen. Moest een gesprek voeren met een pedo die in het rollenspel geen berouw toonde en zelfs tekenen van terugval liet zien na een langdurig TBS-traject.

Kort nabesproken met de teamleider en aangegeven dat ik vond dat een 'klant' als deze geen enkel recht had op een terugkeer in de maatschappij en dat ik me besefte dat ik daarmee ongeschikt was voor de baan.

Houdoe en bedankt. Succes met jullie werk verder, maar ik zou hem een nekschot geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')