SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
nu 270 euro exclusief electra. Staat dan 5 baht per unit maar geen idee wat dat per maand isquote:
Hele kuddes Nederlanders zijn neergestreken in het zuiden van Hongarije.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:44 schreef Haags het volgende: [..] Een kennis van mij begon jaren geleden ook eens een verhaal over dat hij een lap grond in Hongarije wilde kopen om daar een huisje op te laten bouwen. Kost geen drol zei hij. Geen idee of dat waar is en of hij dat ook daadwerkelijk gedaan heeft.
Schattigquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu 270 euro exclusief electra. Staat dan 5 baht per unit maar geen idee wat dat per maand is
maar nu is laagseizoen dus wat ze in hoogseizoen vragen weet ik niet. Wel leuk huisje
ja zo van mei tot novquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SchattigLaagseizoen is regenseizoen?
Het is een mooi land hoor, ben er 2x geweest (niet overal uiteraard). Maar er willen wonen? Voor geen goud.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hele kuddes Nederlanders zijn neergestreken in het zuiden van Hongarije.Daar kost grond inderdaad niks. Maar daar zou ik dan persoonlijk niet willen zitten.
Ik ben er graag, zeker in Boedapest. Maar wonen vind ik ook een dingetje. Als je daar ziek wordt of je baan kwijtraakt, ben je echt de sjaak.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is een mooi land hoor, ben er 2x geweest (niet overal uiteraard). Maar er willen wonen? Voor geen goud.
Strakblauwe lucht en zon hier. Het wordt qua weer een mooie dag.quote:
Als die Orbanazi daar nou eens optyft kan het er misschien nog leuk wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hele kuddes Nederlanders zijn neergestreken in het zuiden van Hongarije.Daar kost grond inderdaad niks. Maar daar zou ik dan persoonlijk niet willen zitten.
hier gaan we de 26 niet halenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
26 graden. Kan Ballie op het strand liggen.
Morgen hele dag regen
Die sluit zich het liefste aan bij Rusland als het even kan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die Orbanazi daar nou eens optyft kan het er misschien nog leuk worden
Mwah.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die Orbanazi daar nou eens optyft kan het er misschien nog leuk worden
Ja had van de week ook nog gemist dat die ook dit geintje er doorheen gedrukt heeft na zijn oliedealtje https://www.trouw.nl/buit(...)-hongarije~b34a74c4/quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die sluit zich het liefste aan bij Rusland als het even kan.
Orban voelt zich nu de koning te rijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had van de week ook nog gemist dat die ook dit geintje er doorheen gedrukt heeft na zijn oliedealtje https://www.trouw.nl/buit(...)-hongarije~b34a74c4/
hongarije moet de eu uitgegooid worden..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had van de week ook nog gemist dat die ook dit geintje er doorheen gedrukt heeft na zijn oliedealtje https://www.trouw.nl/buit(...)-hongarije~b34a74c4/
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
had het wel wat warmer verwacht hoor vandaag
brabant?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overwinteren in een zonnig oord.
komt misschien zo nogquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, tis maar 14 graden.. had korte broeken weer verwacht :/
Paardenkop in je bed als je de ‘belasting’ niet betaalt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:28 schreef Karzai het volgende:
Sicilie lijkt me wel wat in zo'n don corleone dorpje, staat veel leeg daar
Ook wel eens mee wakker geworden na een avondje uitgaanquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paardenkop in je bed als je de ‘belasting’ niet betaalt.
Kun je wel soep van trekken.
Ook soep van getrokken?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook wel eens mee wakker geworden na een avondje uitgaan
heb je er ook soep van getrokken?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ze ineens Fins begint te praten in de ochtend en dat je dat nog niet eerder opgevallen was.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paardenkop in je bed als je de ‘belasting’ niet betaalt.
Kun je wel soep van trekken.
Ziet er goed uit, dat is heerlijk vertoeven...quote:
Volle milde kwark van de campinaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:44 schreef Karzai het volgende:
eet ik meestal met kwark![]()
Ik kan wel kebab maken vanavond even een pondje lamsgehakt halen
Nou nee. Ik ben een dood vogeltje en als de huisarts iets zegt dan zal het wel zo zijn, van die stempel ben ik. Het moet niet nodig zijn dat je ergens een jaar mee rondloopt en meerdere keren langs moet gaan en dat alleen de mensen met een grote bek geholpen worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, liever wel hoor.. een huisarts is ook maar een mens en kan fouten maken..
Het is maar goed dat ik veilig bij een FOK!-vrouw geland ben.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze ineens Fins begint te praten in de ochtend en dat je dat nog niet eerder opgevallen was.
Waarop laat je je testen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Net zelftest gedaan. Gekokhalsd en bijna gekotst en toen per neusgat tien keer geniest, kreeg dat ding amper fatsoenlijk m'n neus in.
Welke heb je? Ik heb wel eens de volle van de AH zelf, maar dat is gelijk van dat dunne spul want dat is dan weer franse kwark ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nu die van een goedkoper merk, proef eigenlijk geen verschil, scheelt toch 80 cent
Het is weer Pride month en je springt gelijk op de hype trainquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Paar keer onbeschermde kontseks gehad en een paar naalden gedeeld het afgelopen jaar.
Die volle van de AH is anders best goed.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik heb wel eens de volle van de AH zelf, maar dat is gelijk van dat dunne spul want dat is dan weer franse kwark ofzo
Is dat veilig?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik veilig bij een FOK!-vrouw geland ben.
Ik wil ook ergens bijhoren.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is weer Pride month en je springt gelijk op de hype train
huehue?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
kreeg dat ding amper fatsoenlijk m'n neus in.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Paar keer onbeschermde kontseks gehad en een paar naalden gedeeld het afgelopen jaar.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben geen kaashater, dat is Etto. Ik heb het gewoon liever niet, das wat andersquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemd als kaashater want kwark is gewoon erg jonge kaas die je bijna kunt drinken.
Mayo daarentegenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geen kaashater, dat is Etto. Ik heb het gewoon liever niet, das wat anders
Ik heb geen trap naar mijn zolder, ligt ook geen vloer inquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang je elk op je eigen zolderkamer blijft, is er niks aan de hand
Het zaad van de duivelquote:
melkan franse kwark, is niet dun hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik heb wel eens de volle van de AH zelf, maar dat is gelijk van dat dunne spul want dat is dan weer franse kwark ofzo
nou....quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben geen kaashater, dat is Etto. Ik heb het gewoon liever niet, das wat anders
Melkan is vaak wel goed spul ja, alleen dat verkopen ze niet bij de AHquote:
Wat nou?quote:
Ik ben er geen fan van en als het zonder kan dan graag, maar haten niet echtquote:
Zijn er geen kazen die je lekker vindt?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van en als het zonder kan dan graag, maar haten niet echt
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn er geen kazen die je lekker vindt?
Platte kaas, mascarponequote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn er geen kazen die je lekker vindt?
Gatverdammequote:
misschien leuke dames met rokken net over de kniequote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:12 schreef LTVDK het volgende:
Moet je hier eigenlijk niet naartoe Buda, het 'Opwekking-festival' https://nos.nl/artikel/24(...)-mijn-geloof-naartoe
Blote enkels en stevige knotjesquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien leuke dames met rokken net over de knie
Denk dat die druk bezig is met kaartjes bestellen en de snelste route er naartoe aan het opzoeken isquote:
Of gevallen met broek op z’n enkels.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die druk bezig is met kaartjes bestellen en de snelste route er naartoe aan het opzoeken is
Hij had even een 'opwekking'quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gevallen met broek op z’n enkels.
Krijg je dan ook uurtje extra?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
ga maar wat eerder naar werk zo. hoef ik niet zo haasten met die terrassen opbouwen
nee we gaan 12 uur open en om half 12 officieel begint mijn dienst. das veel te kort maar hou er niet van om nog niet klaar te zijn als je open bentquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dan ook uurtje extra?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dan ook uurtje extra?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:25 schreef Ama het volgende:
Oke toch nog weekendje alleen want de boy is ziek. Jammer maar niks aan te doen.
Zitten jullie het hele weekend met mij opgescheept.![]()
Oh help de mannengriep? Wees blij dat je er niet mee opgescheept zitquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:25 schreef Ama het volgende:
Oke toch nog weekendje alleen want de boy is ziek. Jammer maar niks aan te doen.
Zitten jullie het hele weekend met mij opgescheept.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:33 schreef Ama het volgende:
Misschien ga ik wel onkruid wieden vanmiddag.
Geen idee.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh help de mannengriep? Wees blij dat je er niet mee opgescheept zit
Moet toch keertje gebeuren en zelfs de buurvrouw heeft haar voortuin netjes gemaakt.quote:
grote wietplant in zetten en zeggen dat het een kerstboom isquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet toch keertje gebeuren en zelfs de buurvrouw heeft haar voortuin netjes gemaakt.
Jij bent veel te goed voor je baasquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee we gaan 12 uur open en om half 12 officieel begint mijn dienst. das veel te kort maar hou er niet van om nog niet klaar te zijn als je open bent
nou ja hou er zelf niet van. Geloof dat het de baas niet boeit of het wel of niet klaar staatquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent veel te goed voor je baas
je bent te goed voor de zaak..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hou er zelf niet van. Geloof dat het de baas niet boeit of het wel of niet klaar staat
Ik had niet in de planning om volgende week mijn huis uitgetrapt te worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
grote wietplant in zetten en zeggen dat het een kerstboom is
* Ama pakt trein naar A'dam.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:40 schreef Karzai het volgende:
Pondje lamsgehakt gehaald, ga ik kebab mee maken met ras el hanout kruiden, pitabroodjes en een frisse zelfgemaakte knoflooksaus
Kom eraan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:40 schreef Karzai het volgende:
Pondje lamsgehakt gehaald, ga ik kebab mee maken met ras el hanout kruiden, pitabroodjes en een frisse zelfgemaakte knoflooksaus
https://www.facebook.com/143666524748/posts/10160801236209749/quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:42 schreef Ama het volgende:
Zou wel met de trein weg kunnen maar geen idee waar naar toe.
Dat lijkt me geen normale rat, dat is een flinke.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/143666524748/posts/10160801236209749/
Pientere beestjes welquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen normale rat, dat is een flinke.
Als ik zin heb zou ik die van mij ook allemaal trucjes kunnen leren.quote:
ik heb geen zin om braaf te lerenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik zin heb zou ik die van mij ook allemaal trucjes kunnen leren.
*jonko boomquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
grote wietplant in zetten en zeggen dat het een kerstboom is
buffet, "daar is de keuken"quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Oké 40 man lunch reservering en sta met 1 ander
Allemaal tafeltje vol geven.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Dikke vinger voor je baas. Wat denkt die nou zelf. Opkankeren.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:10 schreef Karzai het volgende:
Feest in Engeland die graftak zit al 70 jaar op de troon
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
ik las poetsenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker terrasweer... even vlinder polsen
ga je nou toch weer werken...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Charles zal wel een hartaanval krijgen van excitement en het loodje leggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
Maar hoe zat het nou. Moet Charles het als inmiddels als soort van bejaarde het nog overnemen? Of mag William het meteen doen.
Mwah, misschien is ze al half gemummificeerd en wordt ze een soort cyborg.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:23 schreef Ama het volgende:
Je verwacht toch elke dag wel een beetje het bericht dat The Queen het loodje heeft gelegd.
Mag dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Charles zal wel een hartaanval krijgen van excitement en het loodje leggen.
Ik zou, als ik Charles was, de eer aan mezelf houden en willie het op laten lossen
Ze zegt de laatste tijd steeds vaker dingen af ivm gezondheidsproblemen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, misschien is ze al half gemummificeerd en wordt ze een soort cyborg.
Ja, dan vervangen ze onderdelen voor robotonderdelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zegt de laatste tijd steeds vaker dingen af ivm gezondheidsproblemen.
Ja nee ergens in de komende paar hebben ze een koning in Engeland maar ik vraag me af of dat Charles is of zijn zoon.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan vervangen ze onderdelen voor robotonderdelen.
Iemand moet de economie draaiende houden toch.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga je nou toch weer werken...
SCHANDALIG!
Ik denk dat Charles gewoon de pineut is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nee ergens in de komende paar hebben ze een koning in Engeland maar ik vraag me af of dat Charles is of zijn zoon.
En een vieze vinger aan het halen bij Meghanquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:30 schreef Ama het volgende:
En Harry zit dan lekker aan de andere kant van de oceaan, weg van de hele poppenkast.
Ik vind wel mooi dat Harry gewoon naar Amerika is gegaan en heeft gezegd de groeten.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En een vieze vinger aan het halen bij Meghan
ja prima tochquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel mooi dat Harry gewoon naar Amerika is gegaan en heeft gezegd de groeten.
Die denkt dat ze de nieuwe Diana is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En een vieze vinger aan het halen bij Meghan
Ja ik denk dat hij van die hele familie nog wel het meest nuchtere is qua denken enz.quote:
Dat gevoel krijg ik eerder bij Kate.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die denkt dat ze de nieuwe Diana is.
Denk dat ze niet kan wachten tot haar man op de troon zit.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
heel erg een persoon die geilt op titels enzo lijkt me dat
wie weet gaat zij lizzie en Charlie vergiftigen ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ze niet kan wachten tot haar man op de troon zit.
The Queen is dan al dood hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie weet gaat zij lizzie en Charlie vergiftigen ofzo
stel dat Charlie nog eerder gaatquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:36 schreef Ama het volgende:
Oh Charles is ook al 73.Dacht iets jonger. Ja dan gaat William het gewoon doen.
geen idee wat dat zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als jij weet waar pioneer dj controllers op voorraad zijn ben ik je man
Als ik die berichten over The Queen lees laatste jaar dan denk ik dat we eerder moment een pushmelding van de NOS kunnen krijgen.quote:
Bax.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als jij weet waar pioneer dj controllers op voorraad zijn ben ik je man
ja joh al lang..quote:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja joh al lang..
in een docu van RTL boulevard ooit eens gezien dat ze voor coryfeen op leeftijd standaard in memoriam mini docu's op de plank hebben liggen
Wat zei de huisarts toen je belde om te vragen of het verstandig is om te werken?quote:
Ik lees het net.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh bah aan je smiley te zien niet levend.
Die denkt ha Ama's tuintje wiedenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:50 schreef Ama het volgende:
Ik tegen bejaarde buurman: Kan ik iets lenen van u om staand onkruid te wieden want mijn knie werkt niet zo goed.
Hij meteen: Ik kan jou helpen hoor!!!
Ik heb tien keer nee gezegd.
Jezus.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Die denkt ha Ama's tuintje wieden [ afbeelding ]
ik wilde hier op inhaken.. maar mehquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Die denkt ha Ama's tuintje wieden [ afbeelding ]
Dit zeggen mensen de hele tijd en ze gaat toch wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:59 schreef Karzai het volgende:
Je had helemaal niet moeten gaan vandaag @:bitterbal cancelen die lunch maar
nog een uur eerder gaan ook , ze had gisteravond al moeten zeggen dat het niet gingquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit zeggen mensen de hele tijd en ze gaat toch wel.
Ja maar die heb je helaas niet hehe.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
jahoor, als ik een zeilbootje had gehad wist ik het wel
quote:Australië vernoemt eiland naar koningin Elizabeth vanwege jubileum
bah drugsquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel een beetje vroeg drugs hoor Etto.
Het is hier nog bewolkt, 17 graden, had er meer van verwacht. Naja toch weinig kans op iets leuks dit weekendquote:
Maar heb je je huisarts nou nog gevraagd of het verstandig is om te werken met dit.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Ga mij nu niet meer ziekmelden. Kost mij 200 euro en ben morgen vrij
doe ik wel voor je, ben al onderweg naar R'damquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
niet meer klagen dan en gewoon eens naar ons luisteren!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Ja kan geen kwaadquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar heb je je huisarts nou nog gevraagd of het verstandig is om te werken met dit.
Nee dat kost mij 200 euro :pquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet meer klagen dan en gewoon eens naar ons luisteren!
Denk dat meeste mensen hier armer zijn hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Meteen een idee... crowdfund voor bal... salariscompensatieserpent
oh ja...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat meeste mensen hier armer zijn hoor.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Meteen een idee... crowdfund voor bal... salariscompensatieserpent
Kan die 20o wel betalen maar vind het naaierij. Eigen risico moet k nu ook betalen voor ditquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat meeste mensen hier armer zijn hoor.
Zorg neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Eigen risico moet k nu ook betalen voor dit
van gogh was gewoon een leugenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:30 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Dit komt dus gewoon in de natuur voor.
Ze rekenen 2 wachtdagenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo kost dat je 200 euro? ziek is ziek hoor
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:34 schreef Ama het volgende:
Ik denk hele tijd omg Ama schiet eens op want het is al bijna 2 uur ofzo maar het is nog maar half 1.
Die was ik in april geloof ik al kwijtquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:18 schreef Ama het volgende:
Maar ja eigen risico met de zorg is normaal toch. Ik krijg binnenkort ook een rekening om de rest van mijn eigen risico af te tikken. Kut maar hoort erbij.
Ja ik moet deze maand nog naar de chirurg in het ziekenhuis en ik was eerder dit jaar al bij de dermatoloog (die mij dus doorverwees). Toen dacht ik oke doei 385 euro maar ja moet toch. En ach als ik rest van het jaar dan iets heb kost het niks meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die was ik in april geloof ik al kwijt
385 euro ppff zo zonde geld
Ik vorig jaar ook niet maar ja dit jaar paar maanden antibiotica al gehad en sowieso 2 of 3x naar het ziekenhuis.quote:
ik heb ook bar weinig opzich alleen meeste wordt gewoon direct door zorgverzekering vergoedquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vorig jaar ook niet maar ja dit jaar paar maanden antibiotica al gehad en sowieso 2 of 3x naar het ziekenhuis.Allemaal voor hetzelfde probleem hoor. Ben nou ook weer niet zo'n enorme kneus met mijn gezondheid ofzo dat ik 10 dingen heb ofzo hoor.
antibiotica kuur die niks met je gezondheid te maken heeft? hoe dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
Dit heeft ook niks met mijn gezondheid te maken trouwens.Maar die kuur lijkt zijn werk toch wel aardig gedaan te hebben dus met beetje geluk is snijden door een chirurg niet nodig.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook bar weinig opzich alleen meeste wordt gewoon direct door zorgverzekering vergoed
[..]
antibiotica kuur die niks met je gezondheid te maken heeft? hoe dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]ahh op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit wel regelmatig bij de huisarts, gelukkig vergoeden ze dat wel. Maar goed dat heeft ook vaak met dit te maken. Of omdat ik een mongool ben en van dingen afspring.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:48 schreef mschol het volgende:
ik heb ook bar weinig opzich alleen meeste wordt gewoon direct door zorgverzekering vergoed
Dat is het betere werkquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
Dit heeft ook niks met mijn gezondheid te maken trouwens.Maar die kuur lijkt zijn werk toch wel aardig gedaan te hebben dus met beetje geluk is snijden door een chirurg niet nodig.
quote:
Ja tussen haakjes omdat het gewoon een stukje tegels is.quote:
Probeer je Ballie te lokken?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Even een pizzaatje gemaakt voor de lunchHad het idee dat ik er veel te veel gerookt spek op had gelegd maar uiteindelijk proefde je er maar weinig van
Nee die is druk bezig met zelfkastijdingquote:
Kan wel weer 3 dagen bijkomen straks.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is druk bezig met zelfkastijding
Ik zit inmiddels op 60.14. Zo even een graad of drie erbij en dan ben ik weer thuis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Havøysund. Omdat het vandaag regent op de Noordkaap gaan we hierheen. Hier regent het ook
Wel 71°01' inmiddels. We houden het spannend
allemaal slechte reviews gevenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
We kunnen een bommelding doen bij bitterbal. Dan kan ze naar huis toe.
Nee dan gaat ze daar alsnog de hele dag nieuwsgierig rondstuiterenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
We kunnen een bommelding doen bij bitterbal. Dan kan ze naar huis toe.
Die ene zwangere.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
Echt een ballentent, werkt een brutale meid die tomatensoep over je heen gooit en nog vragen om een fooi ook!
Op naar de 90°!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Havøysund. Omdat het vandaag regent op de Noordkaap gaan we hierheen. Hier regent het ook
Wel 71°01' inmiddels. We houden het spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar mee voor vandaag.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:57 schreef Ama het volgende:
Waarom zwaaide je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar mee voor vandaag.
goedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar mee voor vandaag.![]()
Tafeltje vol bestellen kujjelachejongequote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
Echt een ballentent, werkt een brutale meid die tomatensoep over je heen gooit en nog vragen om een fooi ook!
Nee morgen naar 71°10' en dat is het wel weer voor deze keer.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Op naar de 90°!Ik zit maar op 52,24°.
Veel te laag voor de naderende zomer des doods.
netjes aangeplant hoor, keurig tussen de lijntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar mee voor vandaag.
ik zie ook alleen wolken en 17 gradenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:54 schreef Haags het volgende:
@:BITTERBAL waar blijft dat strandweer? Het is amper 18 graden en zwaar bewolkt hier.
Heh?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
netjes aangeplant hoor, keurig tussen de lijntjes
netjes hoor, extra planjtesquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zag ik later ook maar ik dacht mensen snappen het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |