Ik ben er geen fan van en als het zonder kan dan graag, maar haten niet echtquote:
Zijn er geen kazen die je lekker vindt?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van en als het zonder kan dan graag, maar haten niet echt
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn er geen kazen die je lekker vindt?
Platte kaas, mascarponequote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn er geen kazen die je lekker vindt?
Gatverdammequote:
misschien leuke dames met rokken net over de kniequote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:12 schreef LTVDK het volgende:
Moet je hier eigenlijk niet naartoe Buda, het 'Opwekking-festival' https://nos.nl/artikel/24(...)-mijn-geloof-naartoe
Blote enkels en stevige knotjesquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien leuke dames met rokken net over de knie
Denk dat die druk bezig is met kaartjes bestellen en de snelste route er naartoe aan het opzoeken isquote:
Of gevallen met broek op z’n enkels.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die druk bezig is met kaartjes bestellen en de snelste route er naartoe aan het opzoeken is
Hij had even een 'opwekking'quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gevallen met broek op z’n enkels.
Krijg je dan ook uurtje extra?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
ga maar wat eerder naar werk zo. hoef ik niet zo haasten met die terrassen opbouwen
nee we gaan 12 uur open en om half 12 officieel begint mijn dienst. das veel te kort maar hou er niet van om nog niet klaar te zijn als je open bentquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dan ook uurtje extra?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dan ook uurtje extra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |