quote:
Ja tussen haakjes omdat het gewoon een stukje tegels is.quote:
Probeer je Ballie te lokken?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Even een pizzaatje gemaakt voor de lunchHad het idee dat ik er veel te veel gerookt spek op had gelegd maar uiteindelijk proefde je er maar weinig van
Nee die is druk bezig met zelfkastijdingquote:
Kan wel weer 3 dagen bijkomen straks.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is druk bezig met zelfkastijding
Ik zit inmiddels op 60.14. Zo even een graad of drie erbij en dan ben ik weer thuis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Havøysund. Omdat het vandaag regent op de Noordkaap gaan we hierheen. Hier regent het ook
Wel 71°01' inmiddels. We houden het spannend
allemaal slechte reviews gevenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
We kunnen een bommelding doen bij bitterbal. Dan kan ze naar huis toe.
Nee dan gaat ze daar alsnog de hele dag nieuwsgierig rondstuiterenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
We kunnen een bommelding doen bij bitterbal. Dan kan ze naar huis toe.
Die ene zwangere.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
Echt een ballentent, werkt een brutale meid die tomatensoep over je heen gooit en nog vragen om een fooi ook!
Op naar de 90°!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Havøysund. Omdat het vandaag regent op de Noordkaap gaan we hierheen. Hier regent het ook
Wel 71°01' inmiddels. We houden het spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar mee voor vandaag.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:57 schreef Ama het volgende:
Waarom zwaaide je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar mee voor vandaag.
goedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar mee voor vandaag.![]()
Tafeltje vol bestellen kujjelachejongequote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
Echt een ballentent, werkt een brutale meid die tomatensoep over je heen gooit en nog vragen om een fooi ook!
Nee morgen naar 71°10' en dat is het wel weer voor deze keer.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Op naar de 90°!Ik zit maar op 52,24°.
Veel te laag voor de naderende zomer des doods.
netjes aangeplant hoor, keurig tussen de lijntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar mee voor vandaag.
ik zie ook alleen wolken en 17 gradenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:54 schreef Haags het volgende:
@:BITTERBAL waar blijft dat strandweer? Het is amper 18 graden en zwaar bewolkt hier.
Heh?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
netjes aangeplant hoor, keurig tussen de lijntjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |