quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh bah aan je smiley te zien niet levend.
Die denkt ha Ama's tuintje wiedenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:50 schreef Ama het volgende:
Ik tegen bejaarde buurman: Kan ik iets lenen van u om staand onkruid te wieden want mijn knie werkt niet zo goed.
Hij meteen: Ik kan jou helpen hoor!!!
Ik heb tien keer nee gezegd.
Jezus.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Die denkt ha Ama's tuintje wieden [ afbeelding ]
ik wilde hier op inhaken.. maar mehquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Die denkt ha Ama's tuintje wieden [ afbeelding ]
Dit zeggen mensen de hele tijd en ze gaat toch wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:59 schreef Karzai het volgende:
Je had helemaal niet moeten gaan vandaag @:bitterbal cancelen die lunch maar
nog een uur eerder gaan ook , ze had gisteravond al moeten zeggen dat het niet gingquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit zeggen mensen de hele tijd en ze gaat toch wel.
Ja maar die heb je helaas niet hehe.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
jahoor, als ik een zeilbootje had gehad wist ik het wel
quote:Australië vernoemt eiland naar koningin Elizabeth vanwege jubileum
bah drugsquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is wel een beetje vroeg drugs hoor Etto.
Het is hier nog bewolkt, 17 graden, had er meer van verwacht. Naja toch weinig kans op iets leuks dit weekendquote:
Maar heb je je huisarts nou nog gevraagd of het verstandig is om te werken met dit.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Ga mij nu niet meer ziekmelden. Kost mij 200 euro en ben morgen vrij
doe ik wel voor je, ben al onderweg naar R'damquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
niet meer klagen dan en gewoon eens naar ons luisteren!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
Ja kan geen kwaadquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar heb je je huisarts nou nog gevraagd of het verstandig is om te werken met dit.
Nee dat kost mij 200 euro :pquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet meer klagen dan en gewoon eens naar ons luisteren!
Denk dat meeste mensen hier armer zijn hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Meteen een idee... crowdfund voor bal... salariscompensatieserpent
oh ja...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat meeste mensen hier armer zijn hoor.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Meteen een idee... crowdfund voor bal... salariscompensatieserpent
Kan die 20o wel betalen maar vind het naaierij. Eigen risico moet k nu ook betalen voor ditquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat meeste mensen hier armer zijn hoor.
Zorg neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
Eigen risico moet k nu ook betalen voor dit
van gogh was gewoon een leugenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:30 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Dit komt dus gewoon in de natuur voor.
Ze rekenen 2 wachtdagenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo kost dat je 200 euro? ziek is ziek hoor
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:34 schreef Ama het volgende:
Ik denk hele tijd omg Ama schiet eens op want het is al bijna 2 uur ofzo maar het is nog maar half 1.
Die was ik in april geloof ik al kwijtquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:18 schreef Ama het volgende:
Maar ja eigen risico met de zorg is normaal toch. Ik krijg binnenkort ook een rekening om de rest van mijn eigen risico af te tikken. Kut maar hoort erbij.
Ja ik moet deze maand nog naar de chirurg in het ziekenhuis en ik was eerder dit jaar al bij de dermatoloog (die mij dus doorverwees). Toen dacht ik oke doei 385 euro maar ja moet toch. En ach als ik rest van het jaar dan iets heb kost het niks meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die was ik in april geloof ik al kwijt
385 euro ppff zo zonde geld
Ik vorig jaar ook niet maar ja dit jaar paar maanden antibiotica al gehad en sowieso 2 of 3x naar het ziekenhuis.quote:
ik heb ook bar weinig opzich alleen meeste wordt gewoon direct door zorgverzekering vergoedquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vorig jaar ook niet maar ja dit jaar paar maanden antibiotica al gehad en sowieso 2 of 3x naar het ziekenhuis.Allemaal voor hetzelfde probleem hoor. Ben nou ook weer niet zo'n enorme kneus met mijn gezondheid ofzo dat ik 10 dingen heb ofzo hoor.
antibiotica kuur die niks met je gezondheid te maken heeft? hoe dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
Dit heeft ook niks met mijn gezondheid te maken trouwens.Maar die kuur lijkt zijn werk toch wel aardig gedaan te hebben dus met beetje geluk is snijden door een chirurg niet nodig.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook bar weinig opzich alleen meeste wordt gewoon direct door zorgverzekering vergoed
[..]
antibiotica kuur die niks met je gezondheid te maken heeft? hoe dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]ahh op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit wel regelmatig bij de huisarts, gelukkig vergoeden ze dat wel. Maar goed dat heeft ook vaak met dit te maken. Of omdat ik een mongool ben en van dingen afspring.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:48 schreef mschol het volgende:
ik heb ook bar weinig opzich alleen meeste wordt gewoon direct door zorgverzekering vergoed
Dat is het betere werkquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:47 schreef Ama het volgende:
Dit heeft ook niks met mijn gezondheid te maken trouwens.Maar die kuur lijkt zijn werk toch wel aardig gedaan te hebben dus met beetje geluk is snijden door een chirurg niet nodig.
quote:
Ja tussen haakjes omdat het gewoon een stukje tegels is.quote:
Probeer je Ballie te lokken?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Even een pizzaatje gemaakt voor de lunchHad het idee dat ik er veel te veel gerookt spek op had gelegd maar uiteindelijk proefde je er maar weinig van
Nee die is druk bezig met zelfkastijdingquote:
Kan wel weer 3 dagen bijkomen straks.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is druk bezig met zelfkastijding
Ik zit inmiddels op 60.14. Zo even een graad of drie erbij en dan ben ik weer thuis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Havøysund. Omdat het vandaag regent op de Noordkaap gaan we hierheen. Hier regent het ook
Wel 71°01' inmiddels. We houden het spannend
allemaal slechte reviews gevenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
We kunnen een bommelding doen bij bitterbal. Dan kan ze naar huis toe.
Nee dan gaat ze daar alsnog de hele dag nieuwsgierig rondstuiterenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
We kunnen een bommelding doen bij bitterbal. Dan kan ze naar huis toe.
Die ene zwangere.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
Echt een ballentent, werkt een brutale meid die tomatensoep over je heen gooit en nog vragen om een fooi ook!
Op naar de 90°!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Havøysund. Omdat het vandaag regent op de Noordkaap gaan we hierheen. Hier regent het ook
Wel 71°01' inmiddels. We houden het spannend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar mee voor vandaag.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:57 schreef Ama het volgende:
Waarom zwaaide je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar mee voor vandaag.
goedgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar mee voor vandaag.![]()
Tafeltje vol bestellen kujjelachejongequote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
Echt een ballentent, werkt een brutale meid die tomatensoep over je heen gooit en nog vragen om een fooi ook!
Nee morgen naar 71°10' en dat is het wel weer voor deze keer.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Op naar de 90°!Ik zit maar op 52,24°.
Veel te laag voor de naderende zomer des doods.
netjes aangeplant hoor, keurig tussen de lijntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er wel klaar mee voor vandaag.
ik zie ook alleen wolken en 17 gradenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:54 schreef Haags het volgende:
@:BITTERBAL waar blijft dat strandweer? Het is amper 18 graden en zwaar bewolkt hier.
Heh?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
netjes aangeplant hoor, keurig tussen de lijntjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |