Denk dat die druk bezig is met kaartjes bestellen en de snelste route er naartoe aan het opzoeken isquote:
Of gevallen met broek op z’n enkels.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die druk bezig is met kaartjes bestellen en de snelste route er naartoe aan het opzoeken is
Hij had even een 'opwekking'quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gevallen met broek op z’n enkels.
Krijg je dan ook uurtje extra?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
ga maar wat eerder naar werk zo. hoef ik niet zo haasten met die terrassen opbouwen
nee we gaan 12 uur open en om half 12 officieel begint mijn dienst. das veel te kort maar hou er niet van om nog niet klaar te zijn als je open bentquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dan ook uurtje extra?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dan ook uurtje extra?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:25 schreef Ama het volgende:
Oke toch nog weekendje alleen want de boy is ziek. Jammer maar niks aan te doen.
Zitten jullie het hele weekend met mij opgescheept.![]()
Oh help de mannengriep? Wees blij dat je er niet mee opgescheept zitquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:25 schreef Ama het volgende:
Oke toch nog weekendje alleen want de boy is ziek. Jammer maar niks aan te doen.
Zitten jullie het hele weekend met mij opgescheept.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:33 schreef Ama het volgende:
Misschien ga ik wel onkruid wieden vanmiddag.
Geen idee.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh help de mannengriep? Wees blij dat je er niet mee opgescheept zit
Moet toch keertje gebeuren en zelfs de buurvrouw heeft haar voortuin netjes gemaakt.quote:
grote wietplant in zetten en zeggen dat het een kerstboom isquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet toch keertje gebeuren en zelfs de buurvrouw heeft haar voortuin netjes gemaakt.
Jij bent veel te goed voor je baasquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee we gaan 12 uur open en om half 12 officieel begint mijn dienst. das veel te kort maar hou er niet van om nog niet klaar te zijn als je open bent
nou ja hou er zelf niet van. Geloof dat het de baas niet boeit of het wel of niet klaar staatquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent veel te goed voor je baas
je bent te goed voor de zaak..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hou er zelf niet van. Geloof dat het de baas niet boeit of het wel of niet klaar staat
Ik had niet in de planning om volgende week mijn huis uitgetrapt te worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
grote wietplant in zetten en zeggen dat het een kerstboom is
* Ama pakt trein naar A'dam.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:40 schreef Karzai het volgende:
Pondje lamsgehakt gehaald, ga ik kebab mee maken met ras el hanout kruiden, pitabroodjes en een frisse zelfgemaakte knoflooksaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |