hongarije moet de eu uitgegooid worden..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had van de week ook nog gemist dat die ook dit geintje er doorheen gedrukt heeft na zijn oliedealtje https://www.trouw.nl/buit(...)-hongarije~b34a74c4/
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
had het wel wat warmer verwacht hoor vandaag
brabant?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overwinteren in een zonnig oord.
komt misschien zo nogquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, tis maar 14 graden.. had korte broeken weer verwacht :/
Paardenkop in je bed als je de ‘belasting’ niet betaalt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:28 schreef Karzai het volgende:
Sicilie lijkt me wel wat in zo'n don corleone dorpje, staat veel leeg daar
Ook wel eens mee wakker geworden na een avondje uitgaanquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paardenkop in je bed als je de ‘belasting’ niet betaalt.
Kun je wel soep van trekken.
Ook soep van getrokken?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook wel eens mee wakker geworden na een avondje uitgaan
heb je er ook soep van getrokken?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ze ineens Fins begint te praten in de ochtend en dat je dat nog niet eerder opgevallen was.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paardenkop in je bed als je de ‘belasting’ niet betaalt.
Kun je wel soep van trekken.
Ziet er goed uit, dat is heerlijk vertoeven...quote:
Volle milde kwark van de campinaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:44 schreef Karzai het volgende:
eet ik meestal met kwark![]()
Ik kan wel kebab maken vanavond even een pondje lamsgehakt halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |